Bente831365380491 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Da tenker jeg på Sven O. Hadde han vært min far, hadde han ikke fått komme i dåpen! Jeg ville aldri mer hatt kontakt med han i det hele tatt, pga det han har gjort, og alt han har stilt opp på i aviser og blader. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Mine foreldre er veldig snille, så jeg har ikke så mye grunnlag til å svare på dette... Men, jeg håper at jeg ville vært storhjertet nok til å tilgi min egen far. Det er tross alt snakk om hans barnebarn. Dessuten tror jeg det hadde blitt mer oppstyr hvis han ikke fikk komme dit. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Mine foreldre er veldig snille, så jeg har ikke så mye grunnlag til å svare på dette... Men, jeg håper at jeg ville vært storhjertet nok til å tilgi min egen far. Det er tross alt snakk om hans barnebarn. Dessuten tror jeg det hadde blitt mer oppstyr hvis han ikke fikk komme dit. Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit. Uavhengig av hvordan dine egne foreldre er. 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er litt vanskelig å svare på syns jeg... Han har jo forrådt datteren sin ved mer enn en anledning, men samtidig så er jo det snakk om barnebarnet hans så jeg vet ikke.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit. Uavhengig av hvordan dine egne foreldre er. Jeg håper jeg hadde gjort det samme som Mette-Marit, men hvem vet.. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Ja, jeg hadde ikke orket mer syting fra den fyren. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Hvorfor starte to tråder med samme sak? 0 Siter
Gjest quando Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 At du gidder å starte to tråder om dette tøyset....?? 0 Siter
Gjest sin fars datter Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er forskjell på å være vanlig borger og kongelig. Hvis min far oppførte seg så råttent mot meg og mine barn som Sven O. gjør mot Mette Marit ville jeg nok ikke invitert han. Men det hadde heller ikke kommet på forsiden av både VG, Dagblad og Se og Hør........... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Dette synes jeg er en veldig god kommentar om emnet: http://www.kampanje.com/00/43/05/1.html 0 Siter
cecily Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Dette synes jeg er en veldig god kommentar om emnet: http://www.kampanje.com/00/43/05/1.html Veldig godt skrevet! 0 Siter
shandy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit. Uavhengig av hvordan dine egne foreldre er. "Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit." Som du skriver til papirtiger. Nå er ikke jeg Mette Marit, og takk og pris for det. MEN med hennes fortid, hadde jeg nok vært litt ydmyk, og litt mer raus hva faren anngår. Det som forundrer meg når det gjelder denne hurpa, er at hun har ingen betenkelighet med å reise på fengselsbesøk til broren. Han sitter tross alt inne for vold mot tidligere samboer, noe jeg syntes er enda verre. Ligger det til den familien å være verre enn gjennomsnittet? 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 "Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit." Som du skriver til papirtiger. Nå er ikke jeg Mette Marit, og takk og pris for det. MEN med hennes fortid, hadde jeg nok vært litt ydmyk, og litt mer raus hva faren anngår. Det som forundrer meg når det gjelder denne hurpa, er at hun har ingen betenkelighet med å reise på fengselsbesøk til broren. Han sitter tross alt inne for vold mot tidligere samboer, noe jeg syntes er enda verre. Ligger det til den familien å være verre enn gjennomsnittet? Fy, nå var du dirkete stygg syns jeg. Du vet ikke noe om hva disse personene har gått igjennom i familielivet. Det vet ikke jeg heller, men jeg holder meg i hvertfall for god til å uttale meg så sterkt om noe jeg ikke har førstehånds kjennskap til. Og det mener jeg du også burde! 0 Siter
shandy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Fy, nå var du dirkete stygg syns jeg. Du vet ikke noe om hva disse personene har gått igjennom i familielivet. Det vet ikke jeg heller, men jeg holder meg i hvertfall for god til å uttale meg så sterkt om noe jeg ikke har førstehånds kjennskap til. Og det mener jeg du også burde! Ja, det var nå min mening - så får du like den eller ikke. Syntes igrunn jeg var snill. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Og fordi vi interesserer oss og diskuterer oss i hjel om han, får han fortsette å pryde forsidene på den kulørte ukepresse. Kan vi ikke bare legge den ballen død? 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Ja, det var nå min mening - så får du like den eller ikke. Syntes igrunn jeg var snill. Snill og snill fru Blom..... c",) Men pytt, pytt. Blås i det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit. Uavhengig av hvordan dine egne foreldre er. Det blir jo bare synsing i vildens sky. Vi kjenner ikke til hverken hennes side av saken eller noe særlig mer om de to. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 "Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit." Som du skriver til papirtiger. Nå er ikke jeg Mette Marit, og takk og pris for det. MEN med hennes fortid, hadde jeg nok vært litt ydmyk, og litt mer raus hva faren anngår. Det som forundrer meg når det gjelder denne hurpa, er at hun har ingen betenkelighet med å reise på fengselsbesøk til broren. Han sitter tross alt inne for vold mot tidligere samboer, noe jeg syntes er enda verre. Ligger det til den familien å være verre enn gjennomsnittet? Ja, hun har ikke alltid vært mors beste barn selv. Hvorfor har hun plutselig blitt så "pen"? 0 Siter
shandy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Ja, hun har ikke alltid vært mors beste barn selv. Hvorfor har hun plutselig blitt så "pen"? Akkurat Daisy, du har skjønt det :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Akkurat Daisy, du har skjønt det :-) Du og ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.