Gå til innhold

Ville du latt ham komme?

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Da tenker jeg på Sven O.

Hadde han vært min far, hadde han ikke fått komme i dåpen! Jeg ville aldri mer hatt kontakt med han i det hele tatt, pga det han har gjort, og alt han har stilt opp på i aviser og blader.

Fortsetter under...

Gjest papirtiger
Skrevet

Mine foreldre er veldig snille, så jeg har ikke så mye grunnlag til å svare på dette...

Men, jeg håper at jeg ville vært storhjertet nok til å tilgi min egen far. Det er tross alt snakk om hans barnebarn.

Dessuten tror jeg det hadde blitt mer oppstyr hvis han ikke fikk komme dit.

Bente831365380491
Skrevet

Mine foreldre er veldig snille, så jeg har ikke så mye grunnlag til å svare på dette...

Men, jeg håper at jeg ville vært storhjertet nok til å tilgi min egen far. Det er tross alt snakk om hans barnebarn.

Dessuten tror jeg det hadde blitt mer oppstyr hvis han ikke fikk komme dit.

Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit.

Uavhengig av hvordan dine egne foreldre er.

Gjest pasa21
Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på syns jeg...

Han har jo forrådt datteren sin ved mer enn en anledning, men samtidig så er jo det snakk om barnebarnet hans så jeg vet ikke....

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg håper jeg hadde gjort det samme som Mette-Marit, men hvem vet..

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke orket mer syting fra den fyren.

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Hvorfor starte to tråder med samme sak?

Gjest quando
Skrevet

At du gidder å starte to tråder om dette tøyset....??

Gjest sin fars datter
Skrevet

Det er forskjell på å være vanlig borger og kongelig. Hvis min far oppførte seg så råttent mot meg og mine barn som Sven O. gjør mot Mette Marit ville jeg nok ikke invitert han. Men det hadde heller ikke kommet på forsiden av både VG, Dagblad og Se og Hør...........

Skrevet

"Jeg tenkte hvis du var Mette-Marit."

Som du skriver til papirtiger. Nå er ikke jeg Mette Marit, og takk og pris for det. MEN med hennes fortid, hadde jeg nok vært litt ydmyk, og litt mer raus hva faren anngår.

Det som forundrer meg når det gjelder denne hurpa, er at hun har ingen betenkelighet med å reise på fengselsbesøk til broren. Han sitter tross alt inne for vold mot tidligere samboer, noe jeg syntes er enda verre.

Ligger det til den familien å være verre enn gjennomsnittet?

Skrevet

Som du skriver til papirtiger. Nå er ikke jeg Mette Marit, og takk og pris for det. MEN med hennes fortid, hadde jeg nok vært litt ydmyk, og litt mer raus hva faren anngår.

Det som forundrer meg når det gjelder denne hurpa, er at hun har ingen betenkelighet med å reise på fengselsbesøk til broren. Han sitter tross alt inne for vold mot tidligere samboer, noe jeg syntes er enda verre.

Fy, nå var du dirkete stygg syns jeg.

Du vet ikke noe om hva disse personene har gått igjennom i familielivet. Det vet ikke jeg heller, men jeg holder meg i hvertfall for god til å uttale meg så sterkt om noe jeg ikke har førstehånds kjennskap til. Og det mener jeg du også burde!

Annonse

Skrevet

Fy, nå var du dirkete stygg syns jeg.

Du vet ikke noe om hva disse personene har gått igjennom i familielivet. Det vet ikke jeg heller, men jeg holder meg i hvertfall for god til å uttale meg så sterkt om noe jeg ikke har førstehånds kjennskap til. Og det mener jeg du også burde!

Ja, det var nå min mening - så får du like den eller ikke.

Syntes igrunn jeg var snill.

Skrevet

Og fordi vi interesserer oss og diskuterer oss i hjel om han, får han fortsette å pryde forsidene på den kulørte ukepresse.

Kan vi ikke bare legge den ballen død?

Skrevet

Ja, det var nå min mening - så får du like den eller ikke.

Syntes igrunn jeg var snill.

Snill og snill fru Blom.....

c",)

Men pytt, pytt. Blås i det.

Skrevet

Det blir jo bare synsing i vildens sky. Vi kjenner ikke til hverken hennes side av saken eller noe særlig mer om de to.

Skrevet

Ja, hun har ikke alltid vært mors beste barn selv. Hvorfor har hun plutselig blitt så "pen"?

Skrevet

Ja, hun har ikke alltid vært mors beste barn selv. Hvorfor har hun plutselig blitt så "pen"?

Akkurat Daisy, du har skjønt det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...