Gjest den_glade_vandrer Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg lurer på en ting... Jeg ønsker å gå ned noen kilo til sommeren. Jeg spiser ca 1500 kalorier pr. dag. Jeg går 8 km på tur hver eneste dag. Er dette god nok innsats, eller må det mere til? Jeg veier 57 kilo og ønsker å gå ned 5 kilo. Jeg er liten og spinkel i benbygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livspuls Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 For 3 år og to svangerskap siden veide jeg 52 kilo (det du ønsker å komme ned i nå).. Jeg hadde omtrent samme benbygning som deg. Når jeg (og andre) nå ser på bilder fra den gang.. ..ser jeg at det er i minste laget. Jeg ser der direkte mager og syk ut. Trives bedre nå med 10 kilo mer på baken. Og skulle jeg bli syk - så har jeg litt å gå på.. Du er flink som trener så mye, det er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trøttis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du høres kjempeflink ut, men trenger du virkelig å gå ned i vekt når du er så lett? Hvor høy er du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den_glade_vandrer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 For 3 år og to svangerskap siden veide jeg 52 kilo (det du ønsker å komme ned i nå).. Jeg hadde omtrent samme benbygning som deg. Når jeg (og andre) nå ser på bilder fra den gang.. ..ser jeg at det er i minste laget. Jeg ser der direkte mager og syk ut. Trives bedre nå med 10 kilo mer på baken. Og skulle jeg bli syk - så har jeg litt å gå på.. Du er flink som trener så mye, det er bra! Hei begge to og beklager at jeg ikke har svart før nå, pc'en her i huset er klar for utskiftning, låser seg hver dag og jeg må ta gjenoppretting og mister internett og allting. Jeg vet ikke helt, men føler jeg er penest med 52 kg, jeg får bollekinn når ekstra kiloer kommer, dessuten syns jeg det er så deilig å gå alle disse km'rene. Jeg føler naturen har så mye mere å gi enn bare mosjon:) Det handler nok ikke 'bare' om slanking her, men også om trivsel. Jeg får sånn godt humør og god form når jeg tutler avgårde. Å få bort kiloene blir liksom bare en hyggelig ekstra-gevinst:) Jeg vet jo strengt tatt at jeg ikke trenger det, men tanken sitter litt fast i hodet mitt også......få_kiloene_vekk...få_kiloene_vekk.. Jeg kommer uansett til å fortsette med turene hver eneste dag, da har sønnen min og sambo'en en glad og trivelig jente i huset:) Prøv bare og se, dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livspuls Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei begge to og beklager at jeg ikke har svart før nå, pc'en her i huset er klar for utskiftning, låser seg hver dag og jeg må ta gjenoppretting og mister internett og allting. Jeg vet ikke helt, men føler jeg er penest med 52 kg, jeg får bollekinn når ekstra kiloer kommer, dessuten syns jeg det er så deilig å gå alle disse km'rene. Jeg føler naturen har så mye mere å gi enn bare mosjon:) Det handler nok ikke 'bare' om slanking her, men også om trivsel. Jeg får sånn godt humør og god form når jeg tutler avgårde. Å få bort kiloene blir liksom bare en hyggelig ekstra-gevinst:) Jeg vet jo strengt tatt at jeg ikke trenger det, men tanken sitter litt fast i hodet mitt også......få_kiloene_vekk...få_kiloene_vekk.. Jeg kommer uansett til å fortsette med turene hver eneste dag, da har sønnen min og sambo'en en glad og trivelig jente i huset:) Prøv bare og se, dere! Helt enig med deg ang turgåring.. Det er deilig - også for humøret! Og det viktigste er at du finne DIN trivselsvekt. Du virker som ei fornuftig jente, så stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den_glade_vandrer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Helt enig med deg ang turgåring.. Det er deilig - også for humøret! Og det viktigste er at du finne DIN trivselsvekt. Du virker som ei fornuftig jente, så stå på! Tusen takk! Det var hyggelige ord! Turene mine verken kan eller vil jeg unnvære, en husmor's fripause kan det kanskje kalles:) Tenkte å gå meg noen deilige fjellturer også snart før hoggormen setter inn, jeg har fryktelig fobi for de skapningene. Går på fjellet om våren og høsten. Ingenting er som en deilig matpakke og varm kakao mens en nyter utsikten og alle lydene ifra naturen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame52 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tusen takk! Det var hyggelige ord! Turene mine verken kan eller vil jeg unnvære, en husmor's fripause kan det kanskje kalles:) Tenkte å gå meg noen deilige fjellturer også snart før hoggormen setter inn, jeg har fryktelig fobi for de skapningene. Går på fjellet om våren og høsten. Ingenting er som en deilig matpakke og varm kakao mens en nyter utsikten og alle lydene ifra naturen:) Helt enig, turgåing er viktig, mye bedre enn slankekurer. Spise sunt og mosjon, ja, det er tingen. For min del varierer jeg med rask gange, stavgang og jogging. Frisk luft får jeg også og kan dra avgårde akkurat når det passer meg, men prøver å ha faste tider jeg da, liker det best. Det viktigste er å finne trivselsvekta, er ikke mange kilioene som skal til før man blir misfornøyd. De legger seg jo der vi minst vil ha dem, rundt magen. Jeg må allikevel passe meg, har lett for å bli dratt i ansiktet om jeg går ned for mye. Synes du virker fonuftig med ditt opplegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pros and cons Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tusen takk! Det var hyggelige ord! Turene mine verken kan eller vil jeg unnvære, en husmor's fripause kan det kanskje kalles:) Tenkte å gå meg noen deilige fjellturer også snart før hoggormen setter inn, jeg har fryktelig fobi for de skapningene. Går på fjellet om våren og høsten. Ingenting er som en deilig matpakke og varm kakao mens en nyter utsikten og alle lydene ifra naturen:) Aahhh.. Godt å vite at flere er i samme båt. Dumme ormer. Jeg sendte et brev til Bondevik og ba ham opprette en egen ormsone i Rendalen, for der er jeg aldri, men jeg fikk ikke noe svar. Dust. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.