Gå til innhold

IDOL

Gjest Syng og bli glad

Anbefalte innlegg

Gjest Syng og bli glad
Skrevet

Hvorfor skal alle hakke på lille Sandra? Hun har sunget surt mange ganger, men også bra noen ganger. I går sang hun feks mye renere enn Susanne, men ikke pent av den grunn.

Jada, dere er irritert for at Ahn og Maria er stemt ut. For de var de flinkeste. Begge kommer til å få platekontrakt, så de taper ingenting på å ikke vinne i Idol.

Det er seerne som stemmer. Og hvis det er flere som vil at Sandra skal vinne, enn som vil at Kjartan skal vinne, så er det rettferdig at seerne får viljen sin. Og at det er Slekta til lille Sandra som liksom får henne videre er bare tull! Alle de andre får vel også stemmer fra sin familie!!

Jeg har aldri stemt, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men jeg har mine meninger for det:

1., 2. og 3.plass før gå til Margareth, Kjartan og Susanne, i den rekkefølgen.

Skrevet

Det er flaut for Norge hvis Sandra skal opptre i internasjonal Idol...

Synes

Gjest drittlei!!!
Skrevet

For å si det som det er, så er jeg så dritt lei IDOL at hvem som helst kan vinne for min del. Faen ikke nøye bare det blir overstått.

Skrevet

Du burde kanskje synge mer, for du virker ikke særlig glad?

;oP

Gjest mor i juni
Skrevet

Sier du det gitt. Dette var ikke særlig nytt for noen, vel.

Skrevet

Det er flaut for Norge hvis Sandra skal opptre i internasjonal Idol...

Synes

Ja, det blir pinlig. Blir ille berørt når hun skakker på huet og prøver å se mest mulig uskyldig ut,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...