Gå til innhold

Abdel Rantissi

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Den nye lederen av Hamas er blitt alvorlig skadet etter ett Israelsk angrep mot bilen hans idag.

Mvh

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

28

• Sør

19

• Kizza1365380506

17

• Prozak

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sykehuset melder at han er død.

Det minner mer og mer om hvordan apartheid-regimet i Sør Afrika drev på. Utenom-rettslige henrettelser er terrorisme.

Skrevet

Det minner mer og mer om hvordan apartheid-regimet i Sør Afrika drev på. Utenom-rettslige henrettelser er terrorisme.

Hehe...disse heltene dine er lett match, skjønner du, hvis man er villig til å ta fanskapet direkte.

Det er en underlig påstand å hevde at drap på hamas-lederen er terror. Hamas er av de fleste frie land ansett som en ren terrororganisasjon og drap av lederen er like lite terror som når bin-Laden blir tatt av dage.

Rett og slett nødvendig skadedyrbekjempelse.

Skrevet

Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn.

Svinet fikk bare det han ba om, verken mer eller mindre.

Good riddance!

Skrevet

Hehe...disse heltene dine er lett match, skjønner du, hvis man er villig til å ta fanskapet direkte.

Det er en underlig påstand å hevde at drap på hamas-lederen er terror. Hamas er av de fleste frie land ansett som en ren terrororganisasjon og drap av lederen er like lite terror som når bin-Laden blir tatt av dage.

Rett og slett nødvendig skadedyrbekjempelse.

Det er sjokkerende, å se at du støtter internasjonal terrorisme, Grip.

Skrevet

Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn.

Good riddance!

Siden det er lørran og alltingen, må det vel være tillatt å utbringe en aldri så liten skål i anledning al-Rantisis beleilige bortgang.

Skrevet

Good riddance!

Det overrasker ingen at du igjen støtter internasjonal terrorisme.

Jeg har påpekt flere ganger at Sharon, du og Hamas spiller på lag - alle støtter terrorisme.

Skrevet

Det er sjokkerende, å se at du støtter internasjonal terrorisme, Grip.

Jeg forsøker å få fram at Hamas er en ren terrororganisasjon og at lederen derfor må påregne å pådra seg vrede fra ofrene.

Skrevet

Siden det er lørran og alltingen, må det vel være tillatt å utbringe en aldri så liten skål i anledning al-Rantisis beleilige bortgang.

Igjen, din støtte for internasjonal terrorisme er syk.

Kizza1365380506
Skrevet

Mest sannsynlig har Israelerne bare gjort vondt verre. BBC World melder om at det vil bli massive gjengledelses aksjoner. I allefall er det fullt kaos på tv nå.

En utrolig intelligent måte å drive fredsarbeid på må jeg si.

Mvh

Skrevet

Jeg forsøker å få fram at Hamas er en ren terrororganisasjon og at lederen derfor må påregne å pådra seg vrede fra ofrene.

Din støtte til terrorhandlinger er ikke bedre enn Hamas sin støtte til lignende handlinger.

Kizza1365380506
Skrevet

Good riddance!

Nåh, det kan nok være sant. Men det er nå ikke den mest intelligente måten å drive fredsarbeid på. Det viser jo bare at Israel egentlig ikke ønsker fred. Hatet øker jo bare med slike aksjoner.

Mvh

Skrevet

Mest sannsynlig har Israelerne bare gjort vondt verre. BBC World melder om at det vil bli massive gjengledelses aksjoner. I allefall er det fullt kaos på tv nå.

Mvh

Nah, det «fredsarbeidet» som hittil har vært forsøkt har jo slått skammelig feil. Nå er det av med silkehanskene, noe som bare måtte komme.

Skrevet

Mvh

De har en strategi bak terroren de bedriver.

Husk at USA og UK støttet apartheidregimet i Sør Afrika i årevis.

Heldigvis ble det slutt på apartheid.

Skrevet

Nah, det «fredsarbeidet» som hittil har vært forsøkt har jo slått skammelig feil. Nå er det av med silkehanskene, noe som bare måtte komme.

Enda et bevis på at "voldsapen" her er deg.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg er ikke for terrorisme og jeg synes ikke noe om måten Hamas driver sin krig. Men jeg må si at Israels måte å takle hele problemet på er utrolig uintelligent. Man kan ikke bare okkupere land og tro at man kan behandle mennesker som det passer en. Hvordan skulle palestinerne få forsvare seg når Israelerne blir støttet av USA. Ikke vet jeg.

Kizza1365380506
Skrevet

De har en strategi bak terroren de bedriver.

Husk at USA og UK støttet apartheidregimet i Sør Afrika i årevis.

Heldigvis ble det slutt på apartheid.

Ja det gjorde det, men ikke på samme måte. Det ble ikke bygd høye murer og skutt med stidsvogner mot hus som kanskje kunne huse terrorister. Når man hører norske offiserer si at Israelske soldater går rund og skyter små barn i hodet må man virkelig bli sjokkert. Jeg hørte på radioen i går, fikk dessverre ikke høre hele programmet, at enkelte jøder sier de opplever krysstallnatten igjen bare med omvendt fortegn. Det er ikke alle Israelere som støtter denne måten å takle situasjonen på, heldigvis.

Skrevet

Igjen, din støtte for internasjonal terrorisme er syk.

Jeg er vel av de som hardest har forsvart jakten på terrorister.

Hvordan du kan få det til at jeg derfor gir støtte til terrorister, er en liten gåte.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du rører om, men koser meg litt med begivenhetene på CNN så lenge.

Skrevet

Nåh, det kan nok være sant. Men det er nå ikke den mest intelligente måten å drive fredsarbeid på. Det viser jo bare at Israel egentlig ikke ønsker fred. Hatet øker jo bare med slike aksjoner.

Mvh

Mr.Kahn er vel neppe på noen måte interessert i å støtte fredsarbeid. Nei, her er det snakk om at, siden jødene har blitt undertrykt så lenge, så er det bare fint at de oppfører seg like ille som sine undertrykkere.

"........................"

Skrevet

Jeg er vel av de som hardest har forsvart jakten på terrorister.

Hvordan du kan få det til at jeg derfor gir støtte til terrorister, er en liten gåte.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du rører om, men koser meg litt med begivenhetene på CNN så lenge.

Du støtter åpenbart Israels terrorhandling, hvilket gjør at du stiller i samme kategori som de som støtter Hamas sine terrorhandlinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...