Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Den nye lederen av Hamas er blitt alvorlig skadet etter ett Israelsk angrep mot bilen hans idag. Mvh 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sykehuset melder at han er død. Det minner mer og mer om hvordan apartheid-regimet i Sør Afrika drev på. Utenom-rettslige henrettelser er terrorisme. 0 Siter
Grip Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sør skrev (På 17.4.2004 den 18.31): Sykehuset melder at han er død. Det minner mer og mer om hvordan apartheid-regimet i Sør Afrika drev på. Utenom-rettslige henrettelser er terrorisme. Hehe...disse heltene dine er lett match, skjønner du, hvis man er villig til å ta fanskapet direkte. Det er en underlig påstand å hevde at drap på hamas-lederen er terror. Hamas er av de fleste frie land ansett som en ren terrororganisasjon og drap av lederen er like lite terror som når bin-Laden blir tatt av dage. Rett og slett nødvendig skadedyrbekjempelse. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn. Svinet fikk bare det han ba om, verken mer eller mindre. Good riddance! 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Grip skrev (På 17.4.2004 den 18.40): Hehe...disse heltene dine er lett match, skjønner du, hvis man er villig til å ta fanskapet direkte. Det er en underlig påstand å hevde at drap på hamas-lederen er terror. Hamas er av de fleste frie land ansett som en ren terrororganisasjon og drap av lederen er like lite terror som når bin-Laden blir tatt av dage. Rett og slett nødvendig skadedyrbekjempelse. Det er sjokkerende, å se at du støtter internasjonal terrorisme, Grip. 0 Siter
Grip Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Mr Kahn skrev (På 17.4.2004 den 18.41): Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn. Svinet fikk bare det han ba om, verken mer eller mindre. Good riddance! Siden det er lørran og alltingen, må det vel være tillatt å utbringe en aldri så liten skål i anledning al-Rantisis beleilige bortgang. 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Mr Kahn skrev (På 17.4.2004 den 18.41): Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn. Svinet fikk bare det han ba om, verken mer eller mindre. Good riddance! Det overrasker ingen at du igjen støtter internasjonal terrorisme. Jeg har påpekt flere ganger at Sharon, du og Hamas spiller på lag - alle støtter terrorisme. 0 Siter
Grip Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sør skrev (På 17.4.2004 den 18.43): Det er sjokkerende, å se at du støtter internasjonal terrorisme, Grip. Jeg forsøker å få fram at Hamas er en ren terrororganisasjon og at lederen derfor må påregne å pådra seg vrede fra ofrene. 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Grip skrev (På 17.4.2004 den 18.43): Siden det er lørran og alltingen, må det vel være tillatt å utbringe en aldri så liten skål i anledning al-Rantisis beleilige bortgang. Igjen, din støtte for internasjonal terrorisme er syk. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Sør skrev (På 17.4.2004 den 18.31): Sykehuset melder at han er død. Det minner mer og mer om hvordan apartheid-regimet i Sør Afrika drev på. Utenom-rettslige henrettelser er terrorisme. Mest sannsynlig har Israelerne bare gjort vondt verre. BBC World melder om at det vil bli massive gjengledelses aksjoner. I allefall er det fullt kaos på tv nå. En utrolig intelligent måte å drive fredsarbeid på må jeg si. Mvh 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Grip skrev (På 17.4.2004 den 18.44): Jeg forsøker å få fram at Hamas er en ren terrororganisasjon og at lederen derfor må påregne å pådra seg vrede fra ofrene. Din støtte til terrorhandlinger er ikke bedre enn Hamas sin støtte til lignende handlinger. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Mr Kahn skrev (På 17.4.2004 den 18.41): Rantissi er allerede installert hos sine jomfruer i Allahs hinsidige horehus. Sånn går det når de truer med å drepe kvinner og barn. Svinet fikk bare det han ba om, verken mer eller mindre. Good riddance! Nåh, det kan nok være sant. Men det er nå ikke den mest intelligente måten å drive fredsarbeid på. Det viser jo bare at Israel egentlig ikke ønsker fred. Hatet øker jo bare med slike aksjoner. Mvh 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kizza skrev (På 17.4.2004 den 18.47): Mest sannsynlig har Israelerne bare gjort vondt verre. BBC World melder om at det vil bli massive gjengledelses aksjoner. I allefall er det fullt kaos på tv nå. En utrolig intelligent måte å drive fredsarbeid på må jeg si. Mvh Nah, det «fredsarbeidet» som hittil har vært forsøkt har jo slått skammelig feil. Nå er det av med silkehanskene, noe som bare måtte komme. 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kizza skrev (På 17.4.2004 den 18.47): Mest sannsynlig har Israelerne bare gjort vondt verre. BBC World melder om at det vil bli massive gjengledelses aksjoner. I allefall er det fullt kaos på tv nå. En utrolig intelligent måte å drive fredsarbeid på må jeg si. Mvh De har en strategi bak terroren de bedriver. Husk at USA og UK støttet apartheidregimet i Sør Afrika i årevis. Heldigvis ble det slutt på apartheid. 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Mr Kahn skrev (På 17.4.2004 den 18.49): Nah, det «fredsarbeidet» som hittil har vært forsøkt har jo slått skammelig feil. Nå er det av med silkehanskene, noe som bare måtte komme. Enda et bevis på at "voldsapen" her er deg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Mr Kahn skrev (På 17.4.2004 den 18.49): Nah, det «fredsarbeidet» som hittil har vært forsøkt har jo slått skammelig feil. Nå er det av med silkehanskene, noe som bare måtte komme. Jeg er ikke for terrorisme og jeg synes ikke noe om måten Hamas driver sin krig. Men jeg må si at Israels måte å takle hele problemet på er utrolig uintelligent. Man kan ikke bare okkupere land og tro at man kan behandle mennesker som det passer en. Hvordan skulle palestinerne få forsvare seg når Israelerne blir støttet av USA. Ikke vet jeg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Sør skrev (På 17.4.2004 den 18.52): De har en strategi bak terroren de bedriver. Husk at USA og UK støttet apartheidregimet i Sør Afrika i årevis. Heldigvis ble det slutt på apartheid. Ja det gjorde det, men ikke på samme måte. Det ble ikke bygd høye murer og skutt med stidsvogner mot hus som kanskje kunne huse terrorister. Når man hører norske offiserer si at Israelske soldater går rund og skyter små barn i hodet må man virkelig bli sjokkert. Jeg hørte på radioen i går, fikk dessverre ikke høre hele programmet, at enkelte jøder sier de opplever krysstallnatten igjen bare med omvendt fortegn. Det er ikke alle Israelere som støtter denne måten å takle situasjonen på, heldigvis. 0 Siter
Grip Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sør skrev (På 17.4.2004 den 18.47): Igjen, din støtte for internasjonal terrorisme er syk. Jeg er vel av de som hardest har forsvart jakten på terrorister. Hvordan du kan få det til at jeg derfor gir støtte til terrorister, er en liten gåte. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du rører om, men koser meg litt med begivenhetene på CNN så lenge. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kizza skrev (På 17.4.2004 den 18.48): Nåh, det kan nok være sant. Men det er nå ikke den mest intelligente måten å drive fredsarbeid på. Det viser jo bare at Israel egentlig ikke ønsker fred. Hatet øker jo bare med slike aksjoner. Mvh Mr.Kahn er vel neppe på noen måte interessert i å støtte fredsarbeid. Nei, her er det snakk om at, siden jødene har blitt undertrykt så lenge, så er det bare fint at de oppfører seg like ille som sine undertrykkere. "........................" 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Grip skrev (På 17.4.2004 den 19.00): Jeg er vel av de som hardest har forsvart jakten på terrorister. Hvordan du kan få det til at jeg derfor gir støtte til terrorister, er en liten gåte. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du rører om, men koser meg litt med begivenhetene på CNN så lenge. Du støtter åpenbart Israels terrorhandling, hvilket gjør at du stiller i samme kategori som de som støtter Hamas sine terrorhandlinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.