amber sun Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Se linken under (hvis jeg fikk til å linke riktig nå, da) http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2090076 Jødekaker - det må da være politisk ukorrekt å kalle det for det? Akkurat som negerboller...det har vel forandret navn til noe annet. Lenge siden jeg har sett negerboller i butikken, ihvertfall. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jødekaker? Høres jo helt forferdelig ut, skulle tro de var lagd av jøder.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 :-) Men sånn negro sukkerkulør, den får du vel fortsatt? I hvertfall ikke lenge siden jeg så den, den svarte lille flasken, med skikkelig karikert neger på.. Personlig synes jeg "trønder sodd" også høres litt betenkelig ut. Hvor mye trønder er det i den tro? ;-) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Kan ikke skjønne det? Jødedom er jo en religion.Neger er en rase,og er mye brukt som skjellsord.Hva med Tyske skiver da? 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jødekaker? Høres jo helt forferdelig ut, skulle tro de var lagd av jøder.. Ehh... hva er babyolje laget av da??? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 De blir neppe politisk ukorrekte før man brenner dem i ovnen.. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 De blir neppe politisk ukorrekte før man brenner dem i ovnen.. he he 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Kan ikke skjønne det? Jødedom er jo en religion.Neger er en rase,og er mye brukt som skjellsord.Hva med Tyske skiver da? Jødedom, ja. Men ikke jøde. Det er noe man er. Tyske skiver, tja, vet ikke jeg. Med mindre man tenker over hva disse skivene er... 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 :-) Men sånn negro sukkerkulør, den får du vel fortsatt? I hvertfall ikke lenge siden jeg så den, den svarte lille flasken, med skikkelig karikert neger på.. Personlig synes jeg "trønder sodd" også høres litt betenkelig ut. Hvor mye trønder er det i den tro? ;-) Negro sukkerkulør, ja. Kastet akkurat en flaske som hadde stått så lenge at den var stiv. Husker faktisk ikke hva som står på den. Må sjekke neste gang i butikken Trøndersodd bør en kanskje holde seg unna.? 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Jødekaker? Høres jo helt forferdelig ut, skulle tro de var lagd av jøder.. he he 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Ehh... hva er babyolje laget av da??? Babyolje, barnemat, italiensk salat...det er mange sånne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 he he Jeg har et gammelt ukeblad hvor de reklamerer med ovnsrens "Svarte neger" 0 Siter
amber sun Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Jeg har et gammelt ukeblad hvor de reklamerer med ovnsrens "Svarte neger" *LOL* Den var fin! *ler* 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 De blir neppe politisk ukorrekte før man brenner dem i ovnen.. Oi, den var stygg! 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 :-) Men sånn negro sukkerkulør, den får du vel fortsatt? I hvertfall ikke lenge siden jeg så den, den svarte lille flasken, med skikkelig karikert neger på.. Personlig synes jeg "trønder sodd" også høres litt betenkelig ut. Hvor mye trønder er det i den tro? ;-) Negro betyr ganske enkelt svart da. Neger= en svart person. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Babyolje, barnemat, italiensk salat...det er mange sånne. Det var det jeg mente også) 0 Siter
Tinúviel Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 De blir neppe politisk ukorrekte før man brenner dem i ovnen.. Kvæfjordkake er stygt! Vestlandslefse likeså! Napeoleonskake, - ja da har avi passert ei grense! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Kvæfjordkake er stygt! Vestlandslefse likeså! Napeoleonskake, - ja da har avi passert ei grense! Mmmmm... fikk lyst på Napoleonskake! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Babyolje, barnemat, italiensk salat...det er mange sånne. For ikke å snakke om Donaldbrus. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Akkurat som negerbolla? Den ble jo døpt om til NyeLandsmennBolle. Jeg tror det var Noregs Hysteri Parti som sto bak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.