Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

petter smart

Vel, dette er min mening, som jeg helt sikkert deler med veldig mange andre.

Dere som ligger rundt, både menn og kvinner, får bare se i øynene at andre kan ha en annen oppfatning enn at dette er flott!

En skulle tro det, men det virker som om de faktisk skjemmes litt av det selv. Det er vel derfor de reagerer så sterkt på andres oppfatning av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Gjest Lonkil

Høres ikke ut som om du har lært noe.

Jeg greier ikke forstå ditt syn på sex og kjærlighet. Jeg håper virkelig ikke størsteparten av dagens unge har et slikt syn. Men jeg tror egentlig det går mest på deg og ditt behov for ekstern bekreftelse. (Det er i allefall det jeg leser mellom linjene i samtlige av dine innlegg.) Og det er jo trist, for det vitner jo ikke om ekte selvtillit og modenhet akkurat.

Er kjærligheten der, funker sexen som lim i forholdet. (ikke dermed sagt at man ikke må jobbe og friske litt opp i den avdeligen også i ny og ne)

Det er så typisk, og så trist, og se unge menn med store ego som får forvrengte syn på sex og kjærlighet, og begynner å virre opp sine egne teorier istedet for å gå til bunns i hva som egentlig plager dem.

Vel, det er mye jeg ville ha sagt anderledes om jeg ikke var anonym på dette forumet.

Vi er veldig uenige om en del ting - men jeg tror faktisk ikke det finnes bare ett fasitsvar.

Jeg tror at det moderne utsvevende sexliv har ødelagt store deler av samfunnet vårt. Når statistikker tilsier at 1/3 av oss i det vestlige samfunn før eller siden er utro mot partneren vil jeg si det sier mye om vår moral, tilitt og hvordan vi verdsetter sex og forhold. Det vil jo si at 2/3 av alle forhold har minst en utro part. Ja, jeg vet jo at statistikk ikke er mer enn statistikk - men at utroskap er et stort problem tror jeg vi er enige om (?). Jeg tror at når vi stadig verdsetter sex mindre relatert til følelser og forhold vil dette bare bli værre.

Mulig vi tenker så forskjellig ettersom livet har behandlet oss forskjellig. Forøvrig er jeg i siste del av tjueårene....

Uansett, jeg vil fortsette å kalle enkelte jenter billige og se negativt på de som er det. Du vil nok fortsatt se på meg som du tidligere har beskrevet. Vi tenker rett og slett forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke billig om du gjør det der en, elelr noen få ganger. Gjør du det til stadighet da er du billig.

Du skal ikke kle deg i ultrakorte skjørt heller, tror ikke akkurat det er det smarte. En nesten avkledd jente som spiller sexy og bare vil ha sex kan også virke ganske billig.

Tror ikke det er så vanskelig for jenter å finne en å ha sex med på byen.

Er du heldig treffer du en du kan ha sex med igjen, ha som elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skulle tro det, men det virker som om de faktisk skjemmes litt av det selv. Det er vel derfor de reagerer så sterkt på andres oppfatning av dette.

nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så det så!

Sikkert ikke galt for mange, men for meg er sex noe mer verdifullt enn kun å dekke et fysisk behov.

Det trenger ikke alltid å være mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er jo forskjellige, men for meg er sex mer verdifullt enn å skulle dekke et fysisk behov, som et ONS i mine øyne er.

Enig med deg i at det du beskriver ikke er noe bedre, men jeg tror de fleste går inn i et forhold på grunn av følelser, og ikke for å kunne ha sex med god samvittighet.

onanerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er kåt så må man ikke ha sex. Selvkontroll er en fin egenskap å ha.

Dersom en knuller rundt på masse folk bare fordi en er kåt så sier det noe om ens syn på sex. Et syn som gjerne kræsjer med andres syn på sex.

Derfor velger noen, som Lonkil og meg, å ikke innlede forhold til kvinner med et svært ulikt syn på sex.

Er det ikke alles rett å velge den partner de vil, ut fra de kriterier som passer en selv?

du kan gjøre som du vil, også kan andre gjøre som de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om ufurus er mest opptatt av "her og nå", nytelse i øyeblikket. Det virker litt kynisk og pessimistisk. "Det er bedre å få nytelse nå - som er noe konkret og NÅ - enn å velge noe som kan gi mer nytelse over tid.

nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg går på byen og spør en jente om sex og hun sier nei; kan jeg da kalle henne ugrei? Er hun en egoist da?

du er ikke helt med du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at grunnen til at noen drikker seg full hver dag gjør de til et menneske som ikke er kompatibelt med meg, det er ikke et menneske jeg ønsker å dele livet mitt, eller noe annet, med.

Det er et karaktertrekk som ikke er positivt, i mine øyne.

et karaktertrekk, kan ikke være andre årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo rimelig sterke meninger om at folk skal få ha så mye sex de ønsker, med så mange ulike partnere som de ønsker.

Du har sterke meninger om de som ikke er enige i dette.

Du ser ikke at dette er uforenelig med enkeltes verdigrunnlag.

Du har hittil ikke kommet med noen fakta, kun meninger, dvs tro.

forenlig med andre folks verdigrunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil om andres oppførsel, og om hvem jeg ikke ønsker å ha et forhold til eller ikke. Det har ikke noe med å være fordomsfull å gjøre. Fordomsfull vil si å ha en forhåndsmening, jeg vurderer folk etter deres faktiske handlinger.

Et forhold er mye mer enn sex, men jeg mener sex er en viktig del av det. En del man ikke deler med alle og enhver.

Hvorfor så hårsår? Vanskelig å akseptere at andre ikke liker din oppfatning av sex og ONS?

Dårlig samvittighet kanskje?

er bare litt rart at det er negativt å ha sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bare så det er sagt

Jeg forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil om andres oppførsel, og om hvem jeg ikke ønsker å ha et forhold til eller ikke. Det har ikke noe med å være fordomsfull å gjøre. Fordomsfull vil si å ha en forhåndsmening, jeg vurderer folk etter deres faktiske handlinger.

Et forhold er mye mer enn sex, men jeg mener sex er en viktig del av det. En del man ikke deler med alle og enhver.

Hvorfor så hårsår? Vanskelig å akseptere at andre ikke liker din oppfatning av sex og ONS?

Dårlig samvittighet kanskje?

Hatt ONS en gang, fant meg elsker etter dette. Ingen grunn til dårlig samvittighet fra min side. Gjør ingentings som ikke føles rett for meg.

Nonner og munker har jeg også respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

ELSK DIN NESTE!

Hvis du hadde hatt noe mellom øra, ville du ikke vridd og vrengt på bibelsitater og brukt dem i slike sammenhenger.

Får håpe for ditt beste at du bare er en stakkar som sitter der og har det så fælt med deg selv at du bare vil provosere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

du kan gjøre som du vil, også kan andre gjøre som de vil!

Jeg har da aldri nekten noen å gjøre som de vil.

Men dersom deres oppførsel bryter med min oppfatning av god folkeskikk osv så gjør jeg mine tanker om det og velger å ikke ha noe forhold til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

du er ikke helt med du!

Du skrev jo at det å ha sex med noen var å være grei med dem. Altså må de være ugreie om de ikke har sex med dem.

Du skrev at at kun ha en partner var egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...