Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Gjest gjeeeesp

Tror nok ikke vi er så forskjellige. Men samfunnet er fucka. Sex og sexfokusering blir en måte å distansere seg på, paradoksalt nok. Klart vi alle er forskjellige, men påvirkningskraften er skummel. Tror folk ville hoppet rett ut av ONS-mentaliteten hvis de hadde et alternativ som var mer meningsfylt som de kunne ha tiltro til.

Der sa jeg i mot meg selv :)

Det jeg mener er at selv om vi er forskjellige, er vi like på bunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Tror nok ikke vi er så forskjellige. Men samfunnet er fucka. Sex og sexfokusering blir en måte å distansere seg på, paradoksalt nok. Klart vi alle er forskjellige, men påvirkningskraften er skummel. Tror folk ville hoppet rett ut av ONS-mentaliteten hvis de hadde et alternativ som var mer meningsfylt som de kunne ha tiltro til.

må ikke legge for mye vekt på sex da .det er litt hudkontakt og orgasmer, blir som søvnbehov, matbehov osv får vi dekket de er vi fornøyd, det er ikke alt, men det er greit å være tilfrestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro er ikke negativt.

Viten er en sidegren av tro.

Lytt mer på filosofer og mindre på store ord og makt.

du tror jorda er flat, den er faktisk rund, det er uendelig mye annet jeg kunne skrevet, verden går sin gang, bare noe tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

må ikke legge for mye vekt på sex da .det er litt hudkontakt og orgasmer, blir som søvnbehov, matbehov osv får vi dekket de er vi fornøyd, det er ikke alt, men det er greit å være tilfrestilt

Eh ja, men så kjøp deg ei dukke da,hvis det blir for mye for dama di?

Jeg for min del mister fullstendig lysten når jeg er sammen med grunne, overflatiske, negative og kyniske fyrer, uansett hvor sjarmerende og positive de måtte fake. Jeg vil ha en ekte mann, en stødig mann som vet hva han tror på og følger det. Det er turn on. Ikke hvor flink han er til å hive seg over meg og gjøre sånn og sånn med meg. Elle rjo, klart det er turn on der og da, men kjedelig i lengden. Det blir et ork. Alt blir et tomt skall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

du tror jorda er flat, den er faktisk rund, det er uendelig mye annet jeg kunne skrevet, verden går sin gang, bare noe tregt.

Du kan ikke trekke paraleller fra min tro til å tro at jorda er flat. Det andre har vi mer eller mindre "bevist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så mangt.

For å miste kontrollen, for å bli veid og funnet for lett, for å ta feil, for ikke å være smart nok, for hva som skjuler seg der ute som ikke kan bevises, for å gjøre feil, for å være maktesløs og liten, for å ha blottlagt sjela si og investert 100% i en annen person og bli avvist... For å nevne noe.

når man ikke vet, så vet man ikke, da kan man finne ut av det, i mellomtiden er det bedre å "ikke vite", fremfor å "tro", synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjeeeesp

når man ikke vet, så vet man ikke, da kan man finne ut av det, i mellomtiden er det bedre å "ikke vite", fremfor å "tro", synes jeg!

Det der er ting man ikke "vet" med hundre prosent sikkerhet før man dør, eller før man erfarer de positive effektene og ser at det nytter - som igjen forutsetter at man tror.

Hvem gidder å sløse bort et liv på å være pessimistisk og spekulere? Du snyter deg selv for en virkelig dyp og meningsfull samhørighet med et anne menneske, vet du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke trekke paraleller fra min tro til å tro at jorda er flat. Det andre har vi mer eller mindre "bevist".

når jeg skriver tro så mener jeg "jorda er flat", når jeg skriver vite så mener jeg "jorda er rund", hva mener du med "tro" og "vite"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeeeeesp

når jeg skriver tro så mener jeg "jorda er flat", når jeg skriver vite så mener jeg "jorda er rund", hva mener du med "tro" og "vite"?

Å tro = jorda er flat og å vite = jorda er rund?

Å hallo.

Hva skjedde med: Å vite = jorda er rund. Å tro = jorda er rund.

Det ene utelukker ikke det andre, og det trenger ikke være sånn at det man tror - det er det motsatte av det som er sant. Det er jo det du insinuerer med jordklode-metaforen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ting man ikke "vet" med hundre prosent sikkerhet før man dør, eller før man erfarer de positive effektene og ser at det nytter - som igjen forutsetter at man tror.

Hvem gidder å sløse bort et liv på å være pessimistisk og spekulere? Du snyter deg selv for en virkelig dyp og meningsfull samhørighet med et anne menneske, vet du de?

så du tror på et liv etter døden, gjør du ikke sånn eller sånn så kommer du ikke til paradiset, religionene får folk til å gjøre sånn og sånn, av en eller annen grunn, også dør man og forsvinner for godt, man kunne like gjerne gitt faen, resultatet er det samme.

jeg er en naiv optimist med overdreven tiltro til andre mennesker, gjør ting jeg har glede av og har ingen bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro = jorda er flat og å vite = jorda er rund?

Å hallo.

Hva skjedde med: Å vite = jorda er rund. Å tro = jorda er rund.

Det ene utelukker ikke det andre, og det trenger ikke være sånn at det man tror - det er det motsatte av det som er sant. Det er jo det du insinuerer med jordklode-metaforen din.

det er hva jeg mener, hva mener du med tro, gi meg noen eksempler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

så du tror på et liv etter døden, gjør du ikke sånn eller sånn så kommer du ikke til paradiset, religionene får folk til å gjøre sånn og sånn, av en eller annen grunn, også dør man og forsvinner for godt, man kunne like gjerne gitt faen, resultatet er det samme.

jeg er en naiv optimist med overdreven tiltro til andre mennesker, gjør ting jeg har glede av og har ingen bekymringer!

ååååh kjæftn din å sætt dæ inn i bila...................

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt jeg tror på et liv etter døden.

Livet er uansett en prinsippsak. Man skal ikke handle ut av redsel for å komme til helvete, men ut av en dypere vilje til å gjøre det beste for verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ja, men så kjøp deg ei dukke da,hvis det blir for mye for dama di?

Jeg for min del mister fullstendig lysten når jeg er sammen med grunne, overflatiske, negative og kyniske fyrer, uansett hvor sjarmerende og positive de måtte fake. Jeg vil ha en ekte mann, en stødig mann som vet hva han tror på og følger det. Det er turn on. Ikke hvor flink han er til å hive seg over meg og gjøre sånn og sånn med meg. Elle rjo, klart det er turn on der og da, men kjedelig i lengden. Det blir et ork. Alt blir et tomt skall.

er ålreit men det er kjedelig i lengden, er det bra med ltt variasjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjeeeesp

det er hva jeg mener, hva mener du med tro, gi meg noen eksempler

Hva er poenget, du tar jo uansett ikke til etterretning det jeg sier, kommer bare med negative kritiske spørsmål fordi du er for redd til å tro.

MEN GREIT.

TRO: Det man har en rimelig sterk grunn til å tro at "er sant", og velger å sette sin lit til at er sant. (Ofte: rett og slett våge å ta spranget)

It walks like a duck, quacks like a duck ----> it's a duck. (Indikasjoner + logisk tankegang)

Ofte har man sterke pillarer å bygge troen på, vitenskapelige bevis for eksempel, (Man tror jo også det man "vet") - andre ganger har man mer vage ting, en tanke, en ide, en dypere overbevisning som springer ut fra en kraft som .... oi... den må være innbilt den da eller, mener du?

Kan du forklare livskraften, BEVISE den?

Tror du at du er levende, eller vet du? Hvordan vet du?

Hvis du ikke vet, hvorfor ikke heller satse på å gjøre noe godt, enn å bare være negativ og tenke at "vi dør allikevel, jeg gir faen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

er ålreit men det er kjedelig i lengden, er det bra med ltt variasjon da?

Ja hvis du får deg dame så kommer du da sikker til å ha sex med henne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget, du tar jo uansett ikke til etterretning det jeg sier, kommer bare med negative kritiske spørsmål fordi du er for redd til å tro.

MEN GREIT.

TRO: Det man har en rimelig sterk grunn til å tro at "er sant", og velger å sette sin lit til at er sant. (Ofte: rett og slett våge å ta spranget)

It walks like a duck, quacks like a duck ----> it's a duck. (Indikasjoner + logisk tankegang)

Ofte har man sterke pillarer å bygge troen på, vitenskapelige bevis for eksempel, (Man tror jo også det man "vet") - andre ganger har man mer vage ting, en tanke, en ide, en dypere overbevisning som springer ut fra en kraft som .... oi... den må være innbilt den da eller, mener du?

Kan du forklare livskraften, BEVISE den?

Tror du at du er levende, eller vet du? Hvordan vet du?

Hvis du ikke vet, hvorfor ikke heller satse på å gjøre noe godt, enn å bare være negativ og tenke at "vi dør allikevel, jeg gir faen"?

hva er livskraften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeesp

hva er livskraften?

Noe skummelt og kraftfullt noe som på avveie gjør til at negative tasseladder kun blir opphengt i sex, romantikk og ikke får til å se og føle helheten.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget, du tar jo uansett ikke til etterretning det jeg sier, kommer bare med negative kritiske spørsmål fordi du er for redd til å tro.

MEN GREIT.

TRO: Det man har en rimelig sterk grunn til å tro at "er sant", og velger å sette sin lit til at er sant. (Ofte: rett og slett våge å ta spranget)

It walks like a duck, quacks like a duck ----> it's a duck. (Indikasjoner + logisk tankegang)

Ofte har man sterke pillarer å bygge troen på, vitenskapelige bevis for eksempel, (Man tror jo også det man "vet") - andre ganger har man mer vage ting, en tanke, en ide, en dypere overbevisning som springer ut fra en kraft som .... oi... den må være innbilt den da eller, mener du?

Kan du forklare livskraften, BEVISE den?

Tror du at du er levende, eller vet du? Hvordan vet du?

Hvis du ikke vet, hvorfor ikke heller satse på å gjøre noe godt, enn å bare være negativ og tenke at "vi dør allikevel, jeg gir faen"?

gi eksempler på noe mer virkelig, som at man kan tro at en diett er bedre enn enn annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skummelt og kraftfullt noe som på avveie gjør til at negative tasseladder kun blir opphengt i sex, romantikk og ikke får til å se og føle helheten.

God natt.

kan du ikke komme med mer konkrete ting, det der eksistensielle greiene, er ikke hva jeg tenker på med tro og viten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du får deg dame så kommer du da sikker til å ha sex med henne også?

Ja hvis du får deg dame så kommer du da sikker til å ha sex med henne også?

- gjeeeesp

hva mente du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...