Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Lonkil

Så hvis du treffer en potensiell kjæreste og hun har en fortid som "billig" så er de negativt, mens du ikke har vært noe b edre selv?

Det at hun er "billig" teller negativt for meg. Resepekterer at hun kan se negativt på meg dersom jeg er billig. Hvorvidt jeg er billig eller ikke er ikke av relevans for denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Gjest Lonkil

"Ok, jeg vet hvor lett mange jenter er å lure. Jeg har møtt min andel av jenter jeg vil kalle "billige"."

Først lurer du de i seng, og etterpå kaller du de billige?

Hvordan ble de lurt, tror du de hadde tenkt til å bli sammen med deg?

De du kan bli sammen med, er de som ikke stoler på deg med en gang? Eller har du en standard for hvor mange dater en dydig jente skal vente med sex?

Men etter at dere har blitt sammen, ja da regner jeg med at du forventer en helomvending fra jenta sin side, og full fres i sexlivet..?

Ok, min kommentar var spydig og uheldig. Så unnskyldninger blir heller ikke helt gode (ergo unngår jeg dem).

Ja, dersom de er "lette" å få til sengs kaller jeg de billige. Mulig de mener det er de som har "lurt" meg til sengs og at de dermed kaller meg billig.

Igjen, jeg tenker kun positive tanker om jenta er uerfaren rent sexuelt. Desto "billigere" hun er - desto flere hun har hatt før meg - desto mer negativt blir det for meg. Dersom jenter tenker på samme måte respekterer jeg det 100%.

Erfarenhet og selvtilitt er relaterte - og som gutt er jeg avhengig av selvtilitt for å komme noen vei.

Det gamle ordtaket lyder jo: "Gutter vil helst være den første mens jenter helst vil huske den første". De jentene jeg liker best er uerfarne (men forstår jo at jomfruelighet i min alder heller ikke er helt bra).

Diskusjonen startet relatert ordet "billig" - og ja, jeg vil fortsatt kalle jenter billige samtidig som de kan kalle meg billig om de har rett til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Ok, min kommentar var spydig og uheldig. Så unnskyldninger blir heller ikke helt gode (ergo unngår jeg dem).

Ja, dersom de er "lette" å få til sengs kaller jeg de billige. Mulig de mener det er de som har "lurt" meg til sengs og at de dermed kaller meg billig.

Igjen, jeg tenker kun positive tanker om jenta er uerfaren rent sexuelt. Desto "billigere" hun er - desto flere hun har hatt før meg - desto mer negativt blir det for meg. Dersom jenter tenker på samme måte respekterer jeg det 100%.

Erfarenhet og selvtilitt er relaterte - og som gutt er jeg avhengig av selvtilitt for å komme noen vei.

Det gamle ordtaket lyder jo: "Gutter vil helst være den første mens jenter helst vil huske den første". De jentene jeg liker best er uerfarne (men forstår jo at jomfruelighet i min alder heller ikke er helt bra).

Diskusjonen startet relatert ordet "billig" - og ja, jeg vil fortsatt kalle jenter billige samtidig som de kan kalle meg billig om de har rett til det.

"Erfarenhet og selvtilitt er relaterte - og som gutt er jeg avhengig av selvtilitt for å komme noen vei."

Den skjønte jeg ikke...

Hva er verst, av en jente som bare har hatt ett eneste forhold, på 6 år, før deg, men der de til gjengjeld knullet som kaniner, fikk utløp for div. fetisjer m.m, eller en som har hatt sex med tilfeldige folk i fylla, to ganger i året i samme periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonkil

"Erfarenhet og selvtilitt er relaterte - og som gutt er jeg avhengig av selvtilitt for å komme noen vei."

Den skjønte jeg ikke...

Hva er verst, av en jente som bare har hatt ett eneste forhold, på 6 år, før deg, men der de til gjengjeld knullet som kaniner, fikk utløp for div. fetisjer m.m, eller en som har hatt sex med tilfeldige folk i fylla, to ganger i året i samme periode?

ER du ikke enig i at erfaring og selvtilitt er relaterte? Når du skal ut å sjekke jenter, i den grad du gjør det - er det ikke essensielt å ha selvtilitt? Den første gangen du gjør det, har du da selvtilitt? Får du ikke mer og mer selvtilitt ettersom du "lærer" deg knepene etc.?

Vel, de som har hatt sex med 20-30 (og det er ikke mange pr. år når man er på min alder) før meg tror jeg ikke er i stand til å legge like mye rent mentalt i akten. Det blir liksom "bare" sex - og da fungerer heller ikke sex som noe "lim" i forholdet.

Joda, jeg innrømmer at jeg har hatt sex før, da både for å tilfredstille den fysiske kåtheten og i forhold hvor det har vært mentale elementer. Jeg godtar at jenta har hatt det samme, men desto flere - desto mer negativt tenker jeg. Som jeg skrev i et tidligere innlegg hadde jeg engang en kjæreste som hadde hatt 100 før meg, og det var ikke rett å stole på henne relatert sex. Hun la ingenting i sex og første gang vi havnet til sengs var det nok vel så mye ettersom hun trengte gratis overnatting og fysisk sex som at hun trengte meg. Javisst var hun billig, javisst la hun lite i sex, javisst påvirket det forholdet. Javisst la jeg for lite i sex, javisst var jeg billig, javisst lærte jeg på det også.

Jeg ser på det som mest heldig om sexen er noe helt spesielt mellom 2 personer. I våre dager er dette en fantasi og ofte langt fra virkeligheten. Det er vel snart bare i kristne retninger man kan oppleve den typen forhold - og ja, jeg tror det styrker forholdet. Jeg tror at forhold blir svakere når limen i forholdet forsvinner. Jeg tror videre at sex KAN være lim i et forhold - dog at den blir svakere om partene har delt "seg" med mange tidlgiere.

Javisst, jeg aksepterer at vi kan være uenige - men forstår du nå hva jeg skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er da kvinner som deg som gir en tosk som meg mitt kvinnesyn.

Ja, jeg relaterer faktisk følelser og sex. Er klar over at mange (deg også om jeg forstår deg rett) regner dette som to helt vidt forskjellige ting (tar jeg feil?).

Du har altså sex med kjekke, smarte, morsomme gutter som tenner deg - og blir sammen med de som i tilegg respekterer deg?

Tror nok jeg misforstår deg ettersom du sjangler mellom sex og kjærlighet samtidig som du nevner begge deler i sammenheng.

Ok, jeg vet hvor lett mange jenter er å lure. Jeg har møtt min andel av jenter jeg vil kalle "billige". Det gjør sikkert meg billig også, men joda - vi har behov. Til tross for dette mener jeg at sex og følelser er relaterte.

Sex og følelser kan selvsagt sameksistere i samme forhold.. Og da er jo alt bare velstand.

Men min oppfattning er at det faktisk er flere mennesker der ute i verden som det er mulig å nyte sex med enn mennesker det er mulig å nyte et kjærlighetsforhold med.

For velykket sex kreves det ikke så mye mer enn tenning, to personer som liker hverandre og som har kompatible kjønnsdeler.

Jeg legger faktisk mye mer i et kjærlighetsforhold, og gjør man ikke det mener jeg at betegnelsen "billig" passer bedre her enn andre steder.

Sex kan nemlig nytes adskildt!

Mange vil ikke vedkjenne seg seksualdrifter, nettopp for å unngå at dumpapper som deg skal synse om deres verdi på markedet.(selvom det er svært skremmende at den slags bondske holdninger fortsatt skal ha effekt!)

Og havner da i et mønster av seriemonogami, misbruk av ritualer, tillitt og store ord, der de risikerer å såre både seg selv og andre med sitt selvbedrag og sin seksualitetsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonkil

Sex og følelser kan selvsagt sameksistere i samme forhold.. Og da er jo alt bare velstand.

Men min oppfattning er at det faktisk er flere mennesker der ute i verden som det er mulig å nyte sex med enn mennesker det er mulig å nyte et kjærlighetsforhold med.

For velykket sex kreves det ikke så mye mer enn tenning, to personer som liker hverandre og som har kompatible kjønnsdeler.

Jeg legger faktisk mye mer i et kjærlighetsforhold, og gjør man ikke det mener jeg at betegnelsen "billig" passer bedre her enn andre steder.

Sex kan nemlig nytes adskildt!

Mange vil ikke vedkjenne seg seksualdrifter, nettopp for å unngå at dumpapper som deg skal synse om deres verdi på markedet.(selvom det er svært skremmende at den slags bondske holdninger fortsatt skal ha effekt!)

Og havner da i et mønster av seriemonogami, misbruk av ritualer, tillitt og store ord, der de risikerer å såre både seg selv og andre med sitt selvbedrag og sin seksualitetsangst.

DA forstår jeg hva du tenker, dog jeg er fortsatt uenig. eg respekterer hva du sier, og skal jeg fortsett vil jeg vel bare repetere meg selv.

Bare et avsluttende spørsmål. Mener du at du "mister" noe av deg selv for hver person du har sex med - eller føler du at du rett og slett "får" noe ekstra?

Det ideelle burde vel vært å bli sexuelt tilfredstilt i et kjærlighetsforhold. Det er vel kanskje vanskelig i våre dager hvor det er trendy å leve et variert sexuelt liv (eks. jentesex en dag og gruppesex den neste). Jeg tror den moderne utsvevende sexual-linje ødelegger enda mer for forhold. Kjærligheten er vel en utdøende kvalitet mens sex blir mer og mer viktig for alle av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

ER du ikke enig i at erfaring og selvtilitt er relaterte? Når du skal ut å sjekke jenter, i den grad du gjør det - er det ikke essensielt å ha selvtilitt? Den første gangen du gjør det, har du da selvtilitt? Får du ikke mer og mer selvtilitt ettersom du "lærer" deg knepene etc.?

Vel, de som har hatt sex med 20-30 (og det er ikke mange pr. år når man er på min alder) før meg tror jeg ikke er i stand til å legge like mye rent mentalt i akten. Det blir liksom "bare" sex - og da fungerer heller ikke sex som noe "lim" i forholdet.

Joda, jeg innrømmer at jeg har hatt sex før, da både for å tilfredstille den fysiske kåtheten og i forhold hvor det har vært mentale elementer. Jeg godtar at jenta har hatt det samme, men desto flere - desto mer negativt tenker jeg. Som jeg skrev i et tidligere innlegg hadde jeg engang en kjæreste som hadde hatt 100 før meg, og det var ikke rett å stole på henne relatert sex. Hun la ingenting i sex og første gang vi havnet til sengs var det nok vel så mye ettersom hun trengte gratis overnatting og fysisk sex som at hun trengte meg. Javisst var hun billig, javisst la hun lite i sex, javisst påvirket det forholdet. Javisst la jeg for lite i sex, javisst var jeg billig, javisst lærte jeg på det også.

Jeg ser på det som mest heldig om sexen er noe helt spesielt mellom 2 personer. I våre dager er dette en fantasi og ofte langt fra virkeligheten. Det er vel snart bare i kristne retninger man kan oppleve den typen forhold - og ja, jeg tror det styrker forholdet. Jeg tror at forhold blir svakere når limen i forholdet forsvinner. Jeg tror videre at sex KAN være lim i et forhold - dog at den blir svakere om partene har delt "seg" med mange tidlgiere.

Javisst, jeg aksepterer at vi kan være uenige - men forstår du nå hva jeg skriver?

"ER du ikke enig i at erfaring og selvtilitt er relaterte? Når du skal ut å sjekke jenter, i den grad du gjør det - er det ikke essensielt å ha selvtilitt?"

Jo, jeg tror det er essensielt, og selvfølgelig henger det sammen. Betyr det at du vil ha jenter med lav sexuell selvtillitt? Hvorfor det?

Du svarte ikke på spørsmålet mitt; hva er verst: en med masse utagerende sexuell erfaring fra ett forhold, eller en som noen tilfeldige møter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer!

Det handler ikke om kjøp og salg i direkte betydning.

Billig her handler om hvor mye tid/ressurser det krever å få det du vil ha. Dersom jeg kommer inn på et sted og vil ha ei jente til sengs er det stor forskjell hvor mye det kreves å få henne til sengs. Begrepet billig blir da brukt om de som det krever lite å "få med seg". Dersom jenta er like mye ute etter sex enn meg vil nok hun også kunne si at jeg er "billig" uten at jeg ser noe feil i det.

Mulig jeg er hva du kaller "rasshøl", for ja, det er mange jenter jeg slett ikke vil ha ettersom de rett og slett er for billige. Det krever ingenting å få de til sengs, antagelig ettersom de selv har veldig lyst på sex. Selv om begge kjønn har like mye lyst på sex mener jeg altså at man av og til kan gjøre seg selv litt mer verdt enn å være en "madrass" for hvemsomhelst - hvorsomhelst.

Tror videre at du overvurderer deg selv om du kan "single" ut det du kaller "rasshøl". Ikke glem at det er vi som har mest selvtilitt relatert oss selv og egen sjekking. Det er vi som smiler til dere og som er mest ivrige relatert hinting til sex etc. Det er vi som har mest draget - tro det eller ei. Det er vi som er de "kule", de spennende, de med erfaringer/selvtilitt. Har hørt mange jenter si som deg, men ofte overvurderer de da seg selv :P

Selvsagt må vi leve som vi lyster, men jeg og flere med meg vil nok fortsette å bruke ordet "billig" (da både om jenter og gutter). Om du tar deg nær av begrepet er vel det både mitt og ditt problem?

Personlig tenner jeg mer på ei jente som faktisk verdsetter meg og seg selv nok til å inkludere mer enn bare fysisk sex - dog, jeg ser verdien med kun fysikk mellom fremmede også. Dog, jeg vil fortsatt bruke ordet billig - om du forstår det eller ikke.

"Ikke glem at det er vi som har mest selvtilitt relatert oss selv og egen sjekking. Det er vi som smiler til dere og som er mest ivrige relatert hinting til sex etc. Det er vi som har mest draget - tro det eller ei. Det er vi som er de "kule", de spennende, de med erfaringer/selvtilitt. Har hørt mange jenter si som deg, men ofte overvurderer de da seg selv :P "

Hvem overvurderer seg selv her? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

DA forstår jeg hva du tenker, dog jeg er fortsatt uenig. eg respekterer hva du sier, og skal jeg fortsett vil jeg vel bare repetere meg selv.

Bare et avsluttende spørsmål. Mener du at du "mister" noe av deg selv for hver person du har sex med - eller føler du at du rett og slett "får" noe ekstra?

Det ideelle burde vel vært å bli sexuelt tilfredstilt i et kjærlighetsforhold. Det er vel kanskje vanskelig i våre dager hvor det er trendy å leve et variert sexuelt liv (eks. jentesex en dag og gruppesex den neste). Jeg tror den moderne utsvevende sexual-linje ødelegger enda mer for forhold. Kjærligheten er vel en utdøende kvalitet mens sex blir mer og mer viktig for alle av oss?

Jeg tror ikke at kjærligheten er i ferd med å dø ut - selvom jeg synes det er kjedelig for den at så mange den forveksler med seksuell tenning;)

Selvsagt er det viktig for folk å få oppleve kjærlighet, men jeg tror som sagt at den kan være noe vanskeligere tilgjengelig - om man da ikke går rett på den tabben å forveksle en fyr en har hatt en svært hyggelig natt med med å automatisk være prinsen på den blanke, hvite hesten.

Jeg tror også at sex nok får en ekstra dimensjon om en deler den med noen en har sterke følelser for, uten at dette er av nevneverdig betydning for saken.. ferieturer,eller å gå på fin returant - dette er også ting som blir hyggeligere om en gjør det med noen en har sterke følelser for.. Men det vil jo ikke dermed si at en ikke bør nyte en ferietur eller et godt måltid sammen med noen en "bare" liker..Eller alene for den saksskyld;) - selvom det lett kan bli kjedelig..;)

Jeg tror folk må få lov til å leve som de vil,og ta med seg de gledene de finner på veien. Et godt sexliv - også uten "de store følelsene - tror jeg utelukkende er til glede for innehaveren. Særlig når en, en gang for alle, blir kvitt teite stempler, stigmatisernde begeper, og dogmatiske antiholdninger med rot i snerpenhet og moral som har gått ut på dato.

Det eneste overnevnte fører til, tror jeg, er lav seksuell selvtillitt, selvbedrag, og lite livsglede.

En får ikke utryddet det faktumat folk har lyst tilå kose..(som om det skulle være noe poeng)

Når det kommer til ditt spørsmål mener jeg selvsagt at det faktum at jeg har seksuell selvtillitt og evne til å ha glede av sex er et gode, som tilfører livet mitt hyggelig ting, ikke motsatt.

Jeg tror heller ikke at folk som er nysgjerrige seksuelt(eller trendy som du kaller det) og prøver mer, er mer uegnet for kjærlighet. Snarere tvet om, de er muligens bedre i stand til å skille epler og appelsiner, og vil være mindre tilbøyelige til å måtte legitimere hva de driver med og demed risikere å såre seg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

På samme måte som voksne mennesker har rett på å nyte alkohol når de måtte ønske det. Men drikker du deg full hver dag, selv om det er helt opp til deg selv og du ikke plager noen, så må du regne med å bli stemplet for det.

På samme måte vil mange stemple deg som billig, eller noe annet, dersom du har svært mange ONS. Dette er helt og holdent opp til den enkelte.

Enig i at det ikke er bra å bli gratsi hore. Men jeg skrev aldri det heller. Har aldri hatt ons, men vil det nå. Ingen lurer meg til noe, jeg vet akkurat hva jeg vil.

Om Jeg skulle møte drømmegutten en dag, og han ville droppe meg pga noen ons, da er han rett og slett ikke verdt meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Enig i at det ikke er bra å bli gratsi hore. Men jeg skrev aldri det heller. Har aldri hatt ons, men vil det nå. Ingen lurer meg til noe, jeg vet akkurat hva jeg vil.

Om Jeg skulle møte drømmegutten en dag, og han ville droppe meg pga noen ons, da er han rett og slett ikke verdt meg:)

Når en er litt oppe i årene regner en med at potensielle kjærester har hatt en del sexpartnere, gjerne også ONS.

Det er når dette antallet blir svært høyt at jeg reagerer. Da tyder det på at vedkommende tar lett på sex, mens jeg mener sex er noe spesielt som to personer som er glade i hverandre skal dele. Det er ikke noe en deler med alle og enhver.

Da er det bedre å ta seg en elsker, i mine øyne.

Alle dømmer hverandre, noen ønsker ikke å være med en annen av diverse årsaker.

Men så lenge du ønsker å ha ONS er det noen som vil se på deg som billig, det er ikke til å unngå. Og det er noen menn som ikke vil ønske et forhold med deg. Om de er verdt deg eller ikke skal jeg ikke kommentere.

Jeg sier bare hva jeg kunne akseptert og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du flørter, også tror han at han har sjarmert deg i senk ;-) Hvis du unngår samme kameratflokk, er det vel ikke noe problem?

Dessuten er det ikke så vanskelig å se hvem som bare vil ha sex...

Litt større problem hvor dere skal dra kanskje? Du vil ikke hjem til ham, og ikke ha han hjem til deg? Hotell blir muligens snodig, da tror jeg du bør finne på en god grunn...

Nei, vet ikke jeg, hadde bare tenkt på sykdommer og hygiene, så situasjonen er så uaktuell for meg. Har du ingen du kjenner, du kan ha sex med?

Lykke til uansett!

hvis hu treffer en reinslig ,ålreit fyr som hu tenner på, hvorfor skal hu da ikke ta med han hjem eller bli med han hjem og knulle med kondom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare så det er sagt.

Når en er litt oppe i årene regner en med at potensielle kjærester har hatt en del sexpartnere, gjerne også ONS.

Det er når dette antallet blir svært høyt at jeg reagerer. Da tyder det på at vedkommende tar lett på sex, mens jeg mener sex er noe spesielt som to personer som er glade i hverandre skal dele. Det er ikke noe en deler med alle og enhver.

Da er det bedre å ta seg en elsker, i mine øyne.

Alle dømmer hverandre, noen ønsker ikke å være med en annen av diverse årsaker.

Men så lenge du ønsker å ha ONS er det noen som vil se på deg som billig, det er ikke til å unngå. Og det er noen menn som ikke vil ønske et forhold med deg. Om de er verdt deg eller ikke skal jeg ikke kommentere.

Jeg sier bare hva jeg kunne akseptert og ikke.

Alle har gjort ting de ikke burde og ting de angrer på. Ingen er feilfri. Men slike som deg har jeg lite til overs for. Et forhold er så mye mer enn sex! Men sex trenger ikke å være mer enn sex.

Er enig i at det kan være lurt å få seg en elsker, men det er ingen nødvendighet. Fordomsfulle mennesker som deg skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er billig å legge seg ned med noen og enhver bare for sex...HVA er billig da???

Det er det jeg legger i det å være billig, ja!

man er kåt, og knuller en man liker! hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

hvis hu treffer en reinslig ,ålreit fyr som hu tenner på, hvorfor skal hu da ikke ta med han hjem eller bli med han hjem og knulle med kondom?

Ikke vet jeg, var svaret til en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeesp

Vel, jeg forstår deg fortsatt ikke. Hva er det egentlig som er problemet? Du liker ikke begrepet billig, vil ha sex med hvem du vil uten å bli kalt billig - men prøver samtidig å få frem at du søker skikkelige fyrer? Lettere å svare om jeg vet hva du prøver å si.

Er det et problem? :) Jeg sier bare: jorden kaller! Er ikke sikkert du er så bra som du tror, selv om du får nok av respons på sjarmen din av jenter som er desperat etter oppmerksomhet. Hvorfor? Fordi jeg er møkk lei av fyrer som deg :) (no offence)

Begrepet billig har jeg ingen ting i mot, det er ofte svært dekkende, men jeg vil også si det er billig å selge seg selv med å sjarmere jentene i senk for å få bekreftelse (si "bekreftelse?! Det er sånn jeg er som person!" og jeg ler.)

Når jenta, dårlig selvtillit og alt, gir etter - er hun da nødvendigvis så mye mer "billig"?

Jeg har selv "gitt etter" for slike fyrer (til jeg fant ut hva som skjulte seg bak denne maska de atpåtil tror selv at er ekte), har vel kanskje vært "billig" da, men nå gir jeg kun "etter" i faste forhold ;) (Med skikkelige fyrer!)

Og vet du hva? De skikkelige fyrene, de har også selvtillit. Men den er ikke så forankra til kropp, seksuelle prestasjoner og eksterne ting som slike som deg sin har en tendens til å være. De er ofte sjenerte, nølende, keitete; men når alt kommer til alt er det ofte de som er ekte menn og som viser virkelig styrke. Hva er vel sjarm og selvtillit hos en oppblåst x-mammadalt sammenlignet med noe sånnt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om kjøp og salg i direkte betydning.

Billig her handler om hvor mye tid/ressurser det krever å få det du vil ha. Dersom jeg kommer inn på et sted og vil ha ei jente til sengs er det stor forskjell hvor mye det kreves å få henne til sengs. Begrepet billig blir da brukt om de som det krever lite å "få med seg". Dersom jenta er like mye ute etter sex enn meg vil nok hun også kunne si at jeg er "billig" uten at jeg ser noe feil i det.

Mulig jeg er hva du kaller "rasshøl", for ja, det er mange jenter jeg slett ikke vil ha ettersom de rett og slett er for billige. Det krever ingenting å få de til sengs, antagelig ettersom de selv har veldig lyst på sex. Selv om begge kjønn har like mye lyst på sex mener jeg altså at man av og til kan gjøre seg selv litt mer verdt enn å være en "madrass" for hvemsomhelst - hvorsomhelst.

Tror videre at du overvurderer deg selv om du kan "single" ut det du kaller "rasshøl". Ikke glem at det er vi som har mest selvtilitt relatert oss selv og egen sjekking. Det er vi som smiler til dere og som er mest ivrige relatert hinting til sex etc. Det er vi som har mest draget - tro det eller ei. Det er vi som er de "kule", de spennende, de med erfaringer/selvtilitt. Har hørt mange jenter si som deg, men ofte overvurderer de da seg selv :P

Selvsagt må vi leve som vi lyster, men jeg og flere med meg vil nok fortsette å bruke ordet "billig" (da både om jenter og gutter). Om du tar deg nær av begrepet er vel det både mitt og ditt problem?

Personlig tenner jeg mer på ei jente som faktisk verdsetter meg og seg selv nok til å inkludere mer enn bare fysisk sex - dog, jeg ser verdien med kun fysikk mellom fremmede også. Dog, jeg vil fortsatt bruke ordet billig - om du forstår det eller ikke.

så du mener at jenter bør styre seg når de er jævlig kåte, kan ikke knulle hvemsomhelst, må late som de ikke er så kåte så de passer i ditt "kvinnebilde"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeeeesp

Det at hun er "billig" teller negativt for meg. Resepekterer at hun kan se negativt på meg dersom jeg er billig. Hvorvidt jeg er billig eller ikke er ikke av relevans for denne diskusjonen.

Jaja, men du kan ikke dømme andre når du ikke er noe bedre selv.

Du har en sånn idiot-innstilling. Men det er jo greit nok, siden du er først i tjueåra har du jo noen år på å forhåpentligvis vokse det av deg.

Hør her gutten min: Hvis du slutter å dømme andre og heller ser på deg selv litt, og lever som du vil at jenta skal leve, så er du på vei. Hvis ikke er du bare en liten dust stapp full av dobbeltmoral. Og da er det nesten bedre å være billig på grunn av dårlig selvtillit, enn billig på grunn av oppblåst ego og atpåtil stappfull av dobbeltmoral. Du kan vri og vrenge på dette så mye du bare vil, og ja jøss du rasjonaliserer det sikkert på et blunk, poenget er at DU har INGENTING med å dømme andre om hvorvidt de er billige eller ikke, så lenge DU holder på "sånn" selv. Hvorfor skulle ei skikkelig jente med litt mellom øra gidde å være sammen med en som deg? Tror du ikke hun har samme standard hva 'billighet' angår? Hva rasjonaliserer du med? La meg gjette: "menn er jegere, menn er sånn, menn er sånn og derfor blir det ikke det samme"? Avleggs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da kvinner som deg som gir en tosk som meg mitt kvinnesyn.

Ja, jeg relaterer faktisk følelser og sex. Er klar over at mange (deg også om jeg forstår deg rett) regner dette som to helt vidt forskjellige ting (tar jeg feil?).

Du har altså sex med kjekke, smarte, morsomme gutter som tenner deg - og blir sammen med de som i tilegg respekterer deg?

Tror nok jeg misforstår deg ettersom du sjangler mellom sex og kjærlighet samtidig som du nevner begge deler i sammenheng.

Ok, jeg vet hvor lett mange jenter er å lure. Jeg har møtt min andel av jenter jeg vil kalle "billige". Det gjør sikkert meg billig også, men joda - vi har behov. Til tross for dette mener jeg at sex og følelser er relaterte.

BEGJÆR!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA forstår jeg hva du tenker, dog jeg er fortsatt uenig. eg respekterer hva du sier, og skal jeg fortsett vil jeg vel bare repetere meg selv.

Bare et avsluttende spørsmål. Mener du at du "mister" noe av deg selv for hver person du har sex med - eller føler du at du rett og slett "får" noe ekstra?

Det ideelle burde vel vært å bli sexuelt tilfredstilt i et kjærlighetsforhold. Det er vel kanskje vanskelig i våre dager hvor det er trendy å leve et variert sexuelt liv (eks. jentesex en dag og gruppesex den neste). Jeg tror den moderne utsvevende sexual-linje ødelegger enda mer for forhold. Kjærligheten er vel en utdøende kvalitet mens sex blir mer og mer viktig for alle av oss?

er du sikker på at det er naturlig at mennesker skal leve i monogame forhold i 50-60 år, kan bare være noe religioner har innprenta i folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...