Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni

Nei, har ingen aning om alderen din, og ikke er det viktig heller. Men at gamle damer ofte har det synet er ganske kjent.

Saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

"Dersom du går ut k2un med sex for øye, tror jeg nettopp du kommer til å virke så desperat som du er redd for."

Så hvis man er ute etter uforpliktende sex, så er man pr. def. desperat?

"............................"

Va'kke det jeg sa da.

Det jeg prøvde å si, var at dersom hun går ut, og det lyser "Jeg ønsker meg et knull" i øynene hennes, og oppførsel tilsier det samme, da kunne hun komme til å virke desperat.

Når en er ute på byen, er det enkelt å se hvilke personer som er såkalt desperate.

Men det vil ikke si at alle som ville stillet seg åpent til et ONS er desperat. Det er oppførselen det kommer an på. Det er ikke det samme å gå ut på byen kun for å skaffe seg et knull innen morgengry, enn å ha bestemt seg for at dersom en skikkelig fyr/dame ønsker et ONS med deg, da er du åpen for forslaget.

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... har jeg bedre ting å gjøre enn å forsvare meg mot usanne beskyldninger og personangrep?

Ja.

Ha en fin kveld.

Det er vel folk som bruker betegnelser som "billige" om andre som begår personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va'kke det jeg sa da.

Det jeg prøvde å si, var at dersom hun går ut, og det lyser "Jeg ønsker meg et knull" i øynene hennes, og oppførsel tilsier det samme, da kunne hun komme til å virke desperat.

Når en er ute på byen, er det enkelt å se hvilke personer som er såkalt desperate.

Men det vil ikke si at alle som ville stillet seg åpent til et ONS er desperat. Det er oppførselen det kommer an på. Det er ikke det samme å gå ut på byen kun for å skaffe seg et knull innen morgengry, enn å ha bestemt seg for at dersom en skikkelig fyr/dame ønsker et ONS med deg, da er du åpen for forslaget.

You see?

Jepp. Man kan fint gå ut og være ute etter sex uten å være desperat. Har selv gjort dette mange (utallige) ganger, og jeg vil hevde bestemt at jeg har ikke vært desperat. Man kan jo ønske seg noe uten at det er det eneste som står i hodet på en :-)

".....:...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Man kan fint gå ut og være ute etter sex uten å være desperat. Har selv gjort dette mange (utallige) ganger, og jeg vil hevde bestemt at jeg har ikke vært desperat. Man kan jo ønske seg noe uten at det er det eneste som står i hodet på en :-)

".....:...................."

Nemlig.

Men enkelte klarer ikke den nyanseforskjellen. De lyser desperasjon lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig.

Men enkelte klarer ikke den nyanseforskjellen. De lyser desperasjon lang vei.

Og da blir det jo sjelden noe på dem :-)

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da blir det jo sjelden noe på dem :-)

"......................."

Nei, for fysj a meg da, turn-off som det er.....sier jeg som aldri en eneste gang har hatt en ons. _Men_ jeg misliker at disse fyrene prøver seg på meg. Det skulle egentlig være nok grunnlag til å uttale seg, får jeg håpe.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dersom du går ut k2un med sex for øye, tror jeg nettopp du kommer til å virke så desperat som du er redd for."

Så hvis man er ute etter uforpliktende sex, så er man pr. def. desperat?

"............................"

hvis man møter en på byen man tenner på, hvorfor er det desperat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ord som "billig" om et menneske, i forbindelse med hvor mange sexpartnere de måtte ha.

At man overhodet tenker på de med mange sexpartnere som "mindre verdt" forteller om et "billig" menneskesyn.

Det er lov å mislike personers adferd, f.eks. at de har uforpliktende sex med mange partnere. En står fritt til f.eks. å ikke ville ha noe med disse personene å gjøre.

At du ikke har noe imot dem betyr ikke at ikke andre kan ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Voksne folk bruker ikke slike betegnelser på andre.

".........................."

Jo, det gjør de da.

Det er hvertfall flest voksne som bruker uttrykket "kostbar", og det er to sider av samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Er ikke enig. Mener at jeg har rett på å nyte sex selv om jeg ikke vil i forhold igjen så fort.

På samme måte som voksne mennesker har rett på å nyte alkohol når de måtte ønske det. Men drikker du deg full hver dag, selv om det er helt opp til deg selv og du ikke plager noen, så må du regne med å bli stemplet for det.

På samme måte vil mange stemple deg som billig, eller noe annet, dersom du har svært mange ONS. Dette er helt og holdent opp til den enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gutter syntes sikkert det er greit at du sier fra om hva du er ute etter og mange vil sikkert sette stor pris på din ærlighet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å mislike personers adferd, f.eks. at de har uforpliktende sex med mange partnere. En står fritt til f.eks. å ikke ville ha noe med disse personene å gjøre.

At du ikke har noe imot dem betyr ikke at ikke andre kan ha det.

Nei, det er ikke forbudt med lov, men det er vanlig anstendighet å ikke henge folk ut som "billige", "stygge", "fete" eller annet som ofte blir sett på som negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Nei, det er ikke forbudt med lov, men det er vanlig anstendighet å ikke henge folk ut som "billige", "stygge", "fete" eller annet som ofte blir sett på som negativt.

Det er forskjell på å henge ut folk og å ha en oppfatning av dem.

Hun var jo redd for å bli stemplet som billig, noe som ikke nødvendigvis innebærer at hun blir hengt ut.

Men dette er jo et valg hun gjør og som sier noe om hennes personlighet. Da er det opp til alle og enhver å gjøre seg opp en mening om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør de da.

Det er hvertfall flest voksne som bruker uttrykket "kostbar", og det er to sider av samme sak.

Du skjønte ikke hva jeg mente, tydeligvis. Hvis du bruker uttrykk som "Billig" om andre så er du ganske enkelt ikke særlig voksen.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonkil

Heh, hva med å spørre en gutt? En kamerat av meg bestemte seg en dag for å spørre jenter om de ville ha sex med han. Han fikk ja fra nr. 3, de to første bare lo av han. Er du jente er det rart om du ikke får ja enda raskere.

Jeg liker ikke jenter som bare er ute etter sex, kanskje vel så mye av sjalusi som av noe annet. Vet jo at jenter kan velge og vrake mellom gutter mens det er noe vanskeligere for oss gutter. Jenter må jo rettferdiggjøre sine handlinger på en helt annen måte enn oss.....

Jeg vil ha ei jente som ser på meg og på vårt samliv/sex som noe spesielt. Jeg tror ikke det blir like spesielt om hun har "sovet rundt" i flere år før hun treffer meg. Er realist nok til å forstå at de fleste jenter på min alder har hatt både 1 og 5 partnere, men jo, rent mentalt tenker jeg mer negativt desto flere hun har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lonkil

Det er vel ikke billig å ville møte noen for sex!

Enig med de i tråden her som påpeker at dette er et utdatert begrep, i hovedsak brukt av jenter for å duppe andre jenter. Jeg blir RASENDE på sånne førkjer som tillater seg å vite hva som passer seg for andre,alltid.

Gjerne mens de hopper fra det ene forholdet til det andre, bare det da er "seriøst" kun for å legitimere at de har lyst til å knulle.. For å være "billig"! Nei det er utenkelig..;)

Dette var sikkert litt på siden, men jeg måtte bare nevne det da jeg så noen av de andre svarene her.

Jeg tror oppegående og greie gutter liker både jenter som tar kontakt, og jenter som er ærlige rundt at de "bare" ønsker seg en kortvarig fling.

Vær søt og blid og ta kontakt med noen du synes virker tiltalende og sympatiske, så er jeg sikker på at dette ordner seg så lett som bare det.

Jeg tror ikke egentlig gutta er så vanskelige og be..;)

Neh, gutter er ikke vanskelige å be (vi er billige). Det er vel objektet som blir "kjøpt" som er billig heller enn kjøperen? Det er jo derfor det som oftest er kvinner som er billige, ettersom det gjerne er menn som er "kjøperen" (rent billedlig talt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Du flørter, også tror han at han har sjarmert deg i senk ;-) Hvis du unngår samme kameratflokk, er det vel ikke noe problem?

Dessuten er det ikke så vanskelig å se hvem som bare vil ha sex...

Litt større problem hvor dere skal dra kanskje? Du vil ikke hjem til ham, og ikke ha han hjem til deg? Hotell blir muligens snodig, da tror jeg du bør finne på en god grunn...

Nei, vet ikke jeg, hadde bare tenkt på sykdommer og hygiene, så situasjonen er så uaktuell for meg. Har du ingen du kjenner, du kan ha sex med?

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...