Gå til innhold

sex med fremmed

Anbefalte innlegg

petter smart

et karaktertrekk, kan ikke være andre årsaker?

Klart det kan ha andre årsaker, men det sier noe om personen. Kanskje har personen store personlige problemer. Uansett sier det meg at dette er en person jeg ikke ønsker å dele livet mitt med.

Jeg var sammen med en jente, for mange år siden, som var notorisk utro pga problemer i oppveksten. Årsaken til dette var uten den store relevansen for min del, så lenge hun var utro.

Fortsetter under...

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ufurus

76

• Sør

26

• petter smart

25

• laguna1365380434

8

petter smart

Hatt ONS en gang, fant meg elsker etter dette. Ingen grunn til dårlig samvittighet fra min side. Gjør ingentings som ikke føles rett for meg.

Nonner og munker har jeg også respekt for.

Du bør ikke ha dårlig samvittighet heller. En ONS er jo veldig lite.

Å ha en elsker blir noe annet, da har man kun sex med denne ene personen, man deler det ikke med hvemsomhelst. Et godt altnernativ for de som ikke er i et forhold.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...