Gå til innhold

Strekkmerker

Gjest Morten87

Anbefalte innlegg

Gjest Morten87

Hei.

Jeg er en gutt på 17år. Jeg er ganske stor, er ca. 180 høy og veier 120kg.

Men det jeg lurer på er, når jeg trener, med vekter altså, med mange repetisjoner, si foreksempel 12x3. Så når jeg har trent eller lagt på meg noen kg så har jeg fått mange strekkmerker, på innsiden av overarmen, altså hele innsiden av biceps og triceps, og på brystene og på magen, og sidene på magen. Kan dette komme av når jeg trener og musklene vokser?

For jeg trodde ikke at musklene skulle vokse så fort at jeg fikk strekkmerker.

Eller kan det komme av at jeg har lagt på meg.

Jeg har dessuten nå lagt om kostholdet, og begynt med styrketrening, altså vekter, og lagt inn kondisjonstrening for å ta av mangen kg.

Men hvis jeg trener med f.eks. 12x3, så er jeg redd at jeg skal få enda flere strekkmerker.

Så håper det er noe du kan si om alt jeg har skrevet.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i juni

PS, hvis du vil ha svar fra legen så må du merke av for det. Nå står innlegget ditt merket med "ønsker svar kun fra lesere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...