Gå til innhold

Fylleangst!

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• nolte

4

• laguna1365380434

3

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fordi alkoholen "bedøver" de øvre deler av hjernen der mer "høyverdige" kognitive funksjoner foregår, noe som gir det limbiske system, hvor de mer grunnleggende og primitive emosjonene "kommer fra", mer spillerom. Det limbiske system er omtrent som hjernen til en slange, men normalt vil reaksjonene fra dette området mofifiseres og raffineres av reaksjoner i hjernebarken.

Skrevet

Fordi alkoholen "bedøver" de øvre deler av hjernen der mer "høyverdige" kognitive funksjoner foregår, noe som gir det limbiske system, hvor de mer grunnleggende og primitive emosjonene "kommer fra", mer spillerom. Det limbiske system er omtrent som hjernen til en slange, men normalt vil reaksjonene fra dette området mofifiseres og raffineres av reaksjoner i hjernebarken.

*s*

Men HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR meg? He, he.

Men var det der seriøst? Kjekt å vite, men det hjelper ikke i dag :P Men det er greit å få ut et HVORFOR?!

Går og gjemmer meg på sofaen snart.

Skrevet

*s*

Men var det der seriøst? Kjekt å vite, men det hjelper ikke i dag :P Men det er greit å få ut et HVORFOR?!

Ja, det er slik det er, det er slangehjernen din som har vært på ferde ;)

Jeg veit hvordan det er. Trøst deg med at de andre sikkert var like fulle og neppe husker det du har sagt like godt som du gjør. Det er få som syns vi er som dumme som vi selv.

Gjest Edition81
Skrevet

Jeg har det på samme måte i dag, det er så dumt for mine idiotiske uttalelser rammer alltid den samme personen, som sikkert er dritlei av meg.

Skrevet

Ja, det er slik det er, det er slangehjernen din som har vært på ferde ;)

Jeg veit hvordan det er. Trøst deg med at de andre sikkert var like fulle og neppe husker det du har sagt like godt som du gjør. Det er få som syns vi er som dumme som vi selv.

Ooooo... slangehjernen. Ekkelt...

Skrevet

Jeg har det på samme måte i dag, det er så dumt for mine idiotiske uttalelser rammer alltid den samme personen, som sikkert er dritlei av meg.

Du ringer eksen klokka 4 om natten og griner? Neida...

Skrevet

*s*

Enig med tod. Og i morgen vil du føle deg mye bedre. Ingen grunn til å krabbe under sofaen :-)

Skrevet

Enig med tod. Og i morgen vil du føle deg mye bedre. Ingen grunn til å krabbe under sofaen :-)

Eller verre? I morgen er det jo mandag og jeg møter alle de jeg sa alt det dumme til. He, he...

Blir ikke bedre at jeg hverken har røyk, cola eller mat i huset.

Skrevet

Eller verre? I morgen er det jo mandag og jeg møter alle de jeg sa alt det dumme til. He, he...

Blir ikke bedre at jeg hverken har røyk, cola eller mat i huset.

Ta på deg noen digre solbriller og fyk ut å kjøp

:-)

Litt frisk luft pleier å hjelpe. Tror ikke morgendagen blir så ille heller. De fleste var vel på samme stadiet som deg, og føler seg antagelig like teite :-)

Så sant du ikke har gjort noe helt sprøtt da. Dansa naken eller noe i den duren :-))

Skrevet

Jeg er helt enig..har skikkelig fylleangst i dag selv!! Det er grusomt!!

Sendte noen forferdelig teite sms-meldinger i går til personer som var helt edru. Hadde de i det minste vært litt fulle, kunne det gått greit, men nå er jeg bare ufattelig flau og har lyst til å grave meg ned.. jaja.. =)

Skrevet

Her var gutten som kunne sin anatomi ja. CNS er spennende!

Bare nysgjerrig, hvilken skole har du gått på?

Skrevet

Du ringer eksen klokka 4 om natten og griner? Neida...

Uff, ikke minn meg på alle de teite meldingene jeg sendte min ... hva kan jeg kalle ham...eks-elsker kanskje?

Det er flere år siden, men jeg husker det som om det var i fjor. Heldigvis har jeg beklaget oppførselen min, selv om han burde være den første som skulle gjøre det.

Så slapp av, vi har alle vært der. Ting som sies i fylla er egentlig den sannheten som vi ikke har turd si i edru tilstand, eller rett og slett ren sprøyt. Det avhenger litt av konsumet og partystemningen.

Hvor fulle var de andre? Og hva slags fæle ting sa du?

Skrevet

Uff, ikke minn meg på alle de teite meldingene jeg sendte min ... hva kan jeg kalle ham...eks-elsker kanskje?

Det er flere år siden, men jeg husker det som om det var i fjor. Heldigvis har jeg beklaget oppførselen min, selv om han burde være den første som skulle gjøre det.

Så slapp av, vi har alle vært der. Ting som sies i fylla er egentlig den sannheten som vi ikke har turd si i edru tilstand, eller rett og slett ren sprøyt. Det avhenger litt av konsumet og partystemningen.

Som om det var i går, ja. Ikke i fjor.

c",)

Skrevet

Ta på deg noen digre solbriller og fyk ut å kjøp

:-)

Litt frisk luft pleier å hjelpe. Tror ikke morgendagen blir så ille heller. De fleste var vel på samme stadiet som deg, og føler seg antagelig like teite :-)

Så sant du ikke har gjort noe helt sprøtt da. Dansa naken eller noe i den duren :-))

Nei, ingen nakendansing heldigvis.

Går og dusjer snart, så går jeg og kjøper røyk.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvordan vet du det? Hvis du husker all tuball du har sagt - ja da har du drukket for lite. Jeg har ikke angst i det hele tatt jeg:-/

Skrevet

Jeg er helt enig..har skikkelig fylleangst i dag selv!! Det er grusomt!!

Sendte noen forferdelig teite sms-meldinger i går til personer som var helt edru. Hadde de i det minste vært litt fulle, kunne det gått greit, men nå er jeg bare ufattelig flau og har lyst til å grave meg ned.. jaja.. =)

JA! Det er det verste! Sende SMS til edrue personer... *rødme, rødme*

Skrevet

Hvordan vet du det? Hvis du husker all tuball du har sagt - ja da har du drukket for lite. Jeg har ikke angst i det hele tatt jeg:-/

*s* Husker mye, og jeg er ganske sikker på at mye også har gått i glemmeboken. Og det er det jeg får mest angst av. Tenkte til og med i går at dette kom jeg til å angre på å ha sagt i morgen... rett etter jeg sa det...

Skrevet

De andre var sånn passe like fulle. Untatt de jeg sendte SMS til da :(

Hva jeg sa? Nei, hehe... rare ting.

Skrevet

Her var gutten som kunne sin anatomi ja. CNS er spennende!

Bare nysgjerrig, hvilken skole har du gått på?

Studier i psykologi og informatikk/kunstig intelligens. Ja, dette er spennende ting!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...