Gå til innhold

Fylleangst!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• nolte

4

• laguna1365380434

3

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Vær snill og ikke bland sammen bondeanger med den mye mer alvorlige tilstanden fylleangst.

Det er sikkert mer ille det du beskriver som fylleangst, men det var ikke gøy for meg i går heller :P Men, men... alle skjønte hva jeg mente?

(Er foressten ikke så mye bedre i dag)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143878-fylleangst/page/3/#findComment-909882
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Tror man blir ganske sjølopptatt av å være fyllesjuk..

Det er liksom ingen grenser for hvor mange jeg mener kun er interessert i meg og mitt, når jeg våkner dagen der på. Når all erfaring sier at de stort sett ligger og gremmes over seg og sitt..;)

Med et par hederlige untak, der de HAR tenkt på meg. Og DA,da har jeg vært ille da..!

:-)

"Det er liksom ingen grenser for hvor mange jeg mener kun er interessert i meg og mitt, når jeg våkner dagen der på. Når all erfaring sier at de stort sett ligger og gremmes over seg og sitt..;)"

Nøyaktig!! Slik er det egentlig i edru tilstand og, vi tror at alle andre er så innmari opptatt av oss.. Mens de fleste egentlig har mer enn nok med seg selv, akkurat som oss. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143878-fylleangst/page/3/#findComment-910326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...