cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg blir stadig vekk forundret over hvordan nye husmorspørsmål dukker opp i hodet mitt. Denne gangen gjelder det hvor det er mest gunstig å tørke klær. Vi bor i en leilighet og har ikke eget vaskerom. Jeg har ikke lyst å tørke klær på badet eller i stua, for der vil jeg ha det ryddig og romslig. For tiden har vi et stativ stående på gjesterommet med vinduet åpent, og det funker jo egentlig greit. Men vil all fukten i rommet skade vegger og møbler? Tørketrommel vil jeg ikke ha, det er både strømsluker, støvspreder og klesslitende. Hva gjør dere? 0 Siter
zapp1365380584 Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Vinduet på klem, så er alt i orden. det er ikke så mye verre enn å koke ris eller poteter. Det blir jo damp av det også. 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Vinduet på klem, så er alt i orden. det er ikke så mye verre enn å koke ris eller poteter. Det blir jo damp av det også. Det er sant! Takker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Heller tørketrommel enn klesstativet på stua. Jeg har ikke plass til stativet noen andre steder. Men når sommeren kommer kan jeg tørke klær på verandaen og den er så stor at stativet kan stå i det ene hjørnet. 0 Siter
Soria Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Så lenge du lufter så skulle det vel være greit. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 jeg vil angripe din mistro til tørketromler Vi bruker bare det -de få plaggene som ikke tåler trommel henger jeg på henger i dusjkabinettet. Som deg, så kan jeg ikke fordra sånne stativer i stua - DET ER STYGT DET! man skulle bare ha levert inn vaska til et vaskeri - egentlig 0 Siter
cecily Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 jeg vil angripe din mistro til tørketromler Vi bruker bare det -de få plaggene som ikke tåler trommel henger jeg på henger i dusjkabinettet. Som deg, så kan jeg ikke fordra sånne stativer i stua - DET ER STYGT DET! man skulle bare ha levert inn vaska til et vaskeri - egentlig Ja, egentlig. Og så skulle vi alle hatt hushjelp. c",) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Ja, egentlig. Og så skulle vi alle hatt hushjelp. c",) Ikke sant? :-) med skattfradrag. jeg stemmer ikke Venstre for ingeting! 0 Siter
Soria Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 jeg vil angripe din mistro til tørketromler Vi bruker bare det -de få plaggene som ikke tåler trommel henger jeg på henger i dusjkabinettet. Som deg, så kan jeg ikke fordra sånne stativer i stua - DET ER STYGT DET! man skulle bare ha levert inn vaska til et vaskeri - egentlig Jeg er ikke enig. Kjøpte tørketrommel i høst og oppdaget fort at det er drepen for glidelåser. Tørker bare håndduker og sengklær i den nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.