Gå til innhold

For husmødre/-fedre, hvor tørke klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir stadig vekk forundret over hvordan nye husmorspørsmål dukker opp i hodet mitt.

Denne gangen gjelder det hvor det er mest gunstig å tørke klær. Vi bor i en leilighet og har ikke eget vaskerom. Jeg har ikke lyst å tørke klær på badet eller i stua, for der vil jeg ha det ryddig og romslig. For tiden har vi et stativ stående på gjesterommet med vinduet åpent, og det funker jo egentlig greit.

Men vil all fukten i rommet skade vegger og møbler?

Tørketrommel vil jeg ikke ha, det er både strømsluker, støvspreder og klesslitende.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
zapp1365380584
Skrevet

Vinduet på klem, så er alt i orden. det er ikke så mye verre enn å koke ris eller poteter. Det blir jo damp av det også.

Skrevet

Vinduet på klem, så er alt i orden. det er ikke så mye verre enn å koke ris eller poteter. Det blir jo damp av det også.

Det er sant!

Takker.

Skrevet

Heller tørketrommel enn klesstativet på stua. Jeg har ikke plass til stativet noen andre steder. Men når sommeren kommer kan jeg tørke klær på verandaen og den er så stor at stativet kan stå i det ene hjørnet.

Gjest Terakotta
Skrevet

jeg vil angripe din mistro til tørketromler :) Vi bruker bare det -de få plaggene som ikke tåler trommel henger jeg på henger i dusjkabinettet. Som deg, så kan jeg ikke fordra sånne stativer i stua - DET ER STYGT DET! :)

man skulle bare ha levert inn vaska til et vaskeri - egentlig :)

Skrevet

jeg vil angripe din mistro til tørketromler :) Vi bruker bare det -de få plaggene som ikke tåler trommel henger jeg på henger i dusjkabinettet. Som deg, så kan jeg ikke fordra sånne stativer i stua - DET ER STYGT DET! :)

Ja, egentlig.

Og så skulle vi alle hatt hushjelp.

c",)

Gjest Terakotta
Skrevet

Ja, egentlig.

Og så skulle vi alle hatt hushjelp.

c",)

Ikke sant? :-) med skattfradrag. jeg stemmer ikke Venstre for ingeting! :)

Skrevet

Jeg er ikke enig. Kjøpte tørketrommel i høst og oppdaget fort at det er drepen for glidelåser. Tørker bare håndduker og sengklær i den nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...