Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Noen som har erfaring med denne tlf? Jeg må kjøpe ny pga at den gamle ikke helt vil samarbeide med meg. Er den bra, dårlig? Verdt pengene? Eller bør jeg satse på en annen? Mvh 0 Siter
Reg@l Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Har nettopp kjøpt Sony Ericsson T630, en forbedret utgave av T610. Har bare hørt godt om den, også fra svogeren min som tidligere jobbet i Sony Ericsson. Den du spør etter har jeg dessverre ingen erfaring med, men du finner det meste av de funksjonene du trenger på T630. 0 Siter
nick Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Har nettopp kjøpt Sony Ericsson T630, en forbedret utgave av T610. Har bare hørt godt om den, også fra svogeren min som tidligere jobbet i Sony Ericsson. Den du spør etter har jeg dessverre ingen erfaring med, men du finner det meste av de funksjonene du trenger på T630. Z600 er en fliptelefon som utseendemessig skiller seg fra T610 og T630, men funksjonene er 99% like. Smak og behag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.