Gå til innhold

Privat lege/gynekolog

Anbefalte innlegg

Gjest student-syk...
Skrevet

Hei!

Jeg har to problemer... Det ene er at jeg har så veldig vondt i nakke og skuldre. Det er betennelse og huden er øm, hoven og rød. Det andre er at jeg tror det er noe galt med underlivet, dvs at jeg kanskje har fått en kjønnssykdom. Må også skaffe prevensjon. Problemet er at fastlegen min holder til der jeg har folkeregistrert adresse. Noen som vet har god erfaring med private legesentre? Får man time på dagen? Kan man få kvinnelig lege? Skulle helst ordnet dette i morgen, fordi jeg skal sitte mange dager med en hjemmeeksamen.

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan få time hos vanlig lege der du bor selv om det ikke er fastlegen din. Behøver ikke å være privat... Men du stiller ikke akkurat først i køen. Jeg ville ringt en vanlig lege og forklart situasjonen.

Skrevet

Har aldri vært på et privat(?) legesenter. Men har hørt fra andre som er svært fornøyde over grundige undersøkelser der.

Ring til et privat(?) og hør om de har kvinnelig lege.

Skrevet

Private leger er selvsagt like forskjellige som andre leger.

Men som regel er det kortere ventetid og litt høyere servicenivå på private legesentre. Skulle selvsagt bare mangle, ettersom man betaler adskillige kroner for tjenesten.

Pappa Bjørn
Skrevet

Du kan bestille time hos en privatpraktiserende gynegolog, men kontakt likevel fastlegen din så kan de faxe en henvisning. Da slipper du med egenandelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...