Pappa Bjørn Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Et vitne har laget skisser av det som kan ha vært fluktbilene under det voldsomme ranet. http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article213790.ece Vitnet ble betegnet som svært troverdig, og har selv stått for skisseringen. Vitnet hadde videre uttalt: " Åsså atte så sa`n brum-brum å skchørte schjempefort asså!" Vitnet var noe ukonsentrert siden det var lenge siden siste bleieskift, men klarte likevel å tegne en så nøyaktig beskrivelse. Fantastisk! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Slike gutter det vil gamle Norge ha... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Ja, de tegningene der ble vist nøye fram i nyhetene, er nok et stort gjennombrudd i etterforskningen! *flire* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 he he he. Jeg lo godt da jeg så bildene i avisen. Jeg ble faktisk litt i stuss om jeg var på en sånn ironiside hvor man tøyset litt med det. Men det virket som om det var seriøst..... Er fortsatt litt usikker jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.