Gå til innhold

Grundig beskrivelse

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Et vitne har laget skisser av det som kan ha vært fluktbilene under det voldsomme ranet.

http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article213790.ece

Vitnet ble betegnet som svært troverdig, og har selv stått for skisseringen. Vitnet hadde videre uttalt: " Åsså atte så sa`n brum-brum å skchørte schjempefort asså!"

Vitnet var noe ukonsentrert siden det var lenge siden siste bleieskift, men klarte likevel å tegne en så nøyaktig beskrivelse.

Fantastisk!

Gjest what the...
Skrevet

Slike gutter det vil gamle Norge ha...

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, de tegningene der ble vist nøye fram i nyhetene, er nok et stort gjennombrudd i etterforskningen!

*flire*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

he he he. Jeg lo godt da jeg så bildene i avisen. Jeg ble faktisk litt i stuss om jeg var på en sånn ironiside hvor man tøyset litt med det. Men det virket som om det var seriøst.....

Er fortsatt litt usikker jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...