Gå til innhold

Et skikkelig teit spørsmål,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok litt for lettvint å skylde på røyken her, gitt.

Du vil ganske sikkert ikke gå ned 10 kilo ved å begynne å røyke igjen. Hvis du ikke slutter å spise, da? ;o)

Studier viser at man går opp ca 1-4 kilo ved røykeslutt p.g.a lavere forbrenning. Resten er mat og godis man tar til seg som en erstatning for røyken.

Vennlig hilsen

Skrevet

Du er en såkalt jo-jo-røyker, med andre ord...

Jeg har ikke røkt siden januar -99. Det bare irriterer meg at folk ikke kan si det som det er. Røykeslutt=vektøkning. Røykestart=vektreduksjon. Selvfølgelig kan man motvirke dette ved å legge om livsstilen, men personlig syntes jeg ikke noe om å bli straffet med jogging når jeg sluttet å røyke.

Alt det andre pisset om at livet blir så mye bedre, sola skinner mere, huden klarner opp og man aldri vil bli syk, gir meg brekninger. Jeg har aldri vært så mye forkjølt etter at jeg sluttet. Jeg fikk kviser. Mere sol, men kun fordi jeg flyttet fra Norge.

Personlig tror jeg røking styrker immunforsvaret, men det er det ikke PK å si. Nå påstår idiotene at ungene lider av passiv røyking når du sitter utenfor huset og røyker! Hvor blir det av sakligheten?

Skrevet

Jeg har ikke røkt siden januar -99. Det bare irriterer meg at folk ikke kan si det som det er. Røykeslutt=vektøkning. Røykestart=vektreduksjon. Selvfølgelig kan man motvirke dette ved å legge om livsstilen, men personlig syntes jeg ikke noe om å bli straffet med jogging når jeg sluttet å røyke.

Alt det andre pisset om at livet blir så mye bedre, sola skinner mere, huden klarner opp og man aldri vil bli syk, gir meg brekninger. Jeg har aldri vært så mye forkjølt etter at jeg sluttet. Jeg fikk kviser. Mere sol, men kun fordi jeg flyttet fra Norge.

Personlig tror jeg røking styrker immunforsvaret, men det er det ikke PK å si. Nå påstår idiotene at ungene lider av passiv røyking når du sitter utenfor huset og røyker! Hvor blir det av sakligheten?

Utenfor huset og røyker... ja, den kan jeg være enig i. Men inne i et hus der det bor en med atsma, det er noe annet.

Har du flyttet? Hvor til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...