vilma Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 ...som popper opp hver gang jeg skal avslutte internet explorer. Jeg må avslutte det mange ganger før det gir seg. I skrivende stynd ser jeg nede på oppgavelinja at det ligger der i 7 versjoner. Når jeg høyreklikker og velger egenskaper et sted på denne siden får jeg opp følgende adr.: www.belgiandip.com/go.php?l=0021 Et annet sted er "funwebproducts" nevnt. På denne siden får jeg det et fabelaktig tilbud om utallige screensavers. Det jeg lurer på er : Hvordan i helvete får jeg fjernet dette svineriet??? Hjeeeelp! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Prøv å trykke ctrl+alt+del for avslutte program som går. Få deg en pop up stopper. Hos meg var det 9 pop ups på skjermen selv om jeg ikke hadde vært på nettet. 0 Siter
citoyen Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Ad-Aware og Spybot. http://www.download.com/ For detaljer, bla litt bakover - det er hauger av tråder om dette. 0 Siter
vilma Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 Ad-Aware og Spybot. http://www.download.com/ For detaljer, bla litt bakover - det er hauger av tråder om dette. Jeg har lastet ned disse. Faktisk var det et av di første tiltakene jeg satte i verk. Men det er der fremdeles ( Nå har det ti tillegg dukket opp mer. Nå er det kommet tilbud om wallpapers ++. Også en sikkerhetsadvarsel om jeg vil innstallere noe som er distribuert av PhonCom (el.lign.) Fyttif... for noe dritt! 0 Siter
citoyen Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg har lastet ned disse. Faktisk var det et av di første tiltakene jeg satte i verk. Men det er der fremdeles ( Nå har det ti tillegg dukket opp mer. Nå er det kommet tilbud om wallpapers ++. Også en sikkerhetsadvarsel om jeg vil innstallere noe som er distribuert av PhonCom (el.lign.) Fyttif... for noe dritt! Jeg er egentlig fristet til å si: Skift nettleser. Det er bare Internet Explorer som blir fullt av slikt ræl som dette. Med Opera eller Firefox (Mozilla) slipper du unna både popups og programmer som installerer seg selv uten din vilje. 0 Siter
vilma Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 Jeg er egentlig fristet til å si: Skift nettleser. Det er bare Internet Explorer som blir fullt av slikt ræl som dette. Med Opera eller Firefox (Mozilla) slipper du unna både popups og programmer som installerer seg selv uten din vilje. ...jeg følger rådet ditt. Men jeg er så hysterisk lojal (eller kanskje redd for forandringer ), at det trengs litt modningstid. Takk så langt i alle fall!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.