Gå til innhold

Jeg har fått noe dritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som popper opp hver gang jeg skal avslutte internet explorer. Jeg må avslutte det mange ganger før det gir seg.

I skrivende stynd ser jeg nede på oppgavelinja at det ligger der i 7 versjoner.

Når jeg høyreklikker og velger egenskaper et sted på denne siden får jeg opp følgende adr.: www.belgiandip.com/go.php?l=0021 Et annet sted er "funwebproducts" nevnt.

På denne siden får jeg det et fabelaktig tilbud om utallige screensavers.

Det jeg lurer på er : Hvordan i helvete får jeg fjernet dette svineriet??? Hjeeeelp!

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv å trykke ctrl+alt+del for avslutte program som går.

Få deg en pop up stopper.

Hos meg var det 9 pop ups på skjermen selv om jeg ikke hadde vært på nettet.

Skrevet

Ad-Aware og Spybot. http://www.download.com/

For detaljer, bla litt bakover - det er hauger av tråder om dette.

Jeg har lastet ned disse. Faktisk var det et av di første tiltakene jeg satte i verk. Men det er der fremdeles :(( Nå har det ti tillegg dukket opp mer. Nå er det kommet tilbud om wallpapers ++. Også en sikkerhetsadvarsel om jeg vil innstallere noe som er distribuert av PhonCom (el.lign.)

Fyttif... for noe dritt!

Skrevet

Jeg har lastet ned disse. Faktisk var det et av di første tiltakene jeg satte i verk. Men det er der fremdeles :(( Nå har det ti tillegg dukket opp mer. Nå er det kommet tilbud om wallpapers ++. Også en sikkerhetsadvarsel om jeg vil innstallere noe som er distribuert av PhonCom (el.lign.)

Fyttif... for noe dritt!

Jeg er egentlig fristet til å si: Skift nettleser. Det er bare Internet Explorer som blir fullt av slikt ræl som dette. Med Opera eller Firefox (Mozilla) slipper du unna både popups og programmer som installerer seg selv uten din vilje.

Skrevet

Jeg er egentlig fristet til å si: Skift nettleser. Det er bare Internet Explorer som blir fullt av slikt ræl som dette. Med Opera eller Firefox (Mozilla) slipper du unna både popups og programmer som installerer seg selv uten din vilje.

...jeg følger rådet ditt. Men jeg er så hysterisk lojal (eller kanskje redd for forandringer ;)), at det trengs litt modningstid.

Takk så langt i alle fall!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...