Gjest StianJH Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Når på dagen er det best å ta situps? Hvor mange bør man ta om dagen i begynnelsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Hvis målet ditt er å bli sterkere i magemuskulaturen så er det ikke noe spesielt tidspunkt på dagen som er bedre enn andre. Ta det når du har tid, og finn ut når du ahr mest overskudd sånn at treningen blir effektiv. Vil anbefale å trene ryggen samtidig. Da kan du ta serier, annenhver på mage og rygg.Hvor mange du bør ta er jo avhengig av hvor mange du klarer. Prøv med 10 rep.x 3 serier først. Er det lett, og du ikke er så veldig støl dagen etter øker du. Dersom du ønsker å minske midje-mål må du tenke på kosthold og løpe/sykle/gå litt i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg begynte med 12 x 3 vanlige + 12 x 3 på skrå. Nå tar jeg så mange jeg orker x 3 vanlige og så mange jeg orker x 3 på skrå. Men hvor riktig det er vet jeg ikke, men det var fyren på helsestudioet som sa det. Han sa at siden det ikke var apparat med vekter behøvde jeg ikke begrense meg til 12 eller 15 per rep. Man løfter bare sin egen kropp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg begynte med 12 x 3 vanlige + 12 x 3 på skrå. Nå tar jeg så mange jeg orker x 3 vanlige og så mange jeg orker x 3 på skrå. Men hvor riktig det er vet jeg ikke, men det var fyren på helsestudioet som sa det. Han sa at siden det ikke var apparat med vekter behøvde jeg ikke begrense meg til 12 eller 15 per rep. Man løfter bare sin egen kropp... Legg noe tungt på brystet...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.