Gå til innhold

Billig ferie til utlandet for to?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Livet er herlig dere! ; ) Våren er her, og selvangivelsen har kommet! Får igjen 8000,- og har tenkt til å spandere en liten ferie på sambis og meg selv.. Har lyst til å dra til et varmere strøk for å slikke sol, drikke paraplydrinker, bade og være romlemantisk.. : )

8000 er ikke så mye penger å reise for, så må være en billigtur til et billig sted..

Får jeg i det hele tatt en tur til varmere strøk for to pers i en uke for 8000 med hotell?

I så fall hvor?

jeg er så forelska at jeg bare vil kinappe han og reise bort i DAG! ; ) *sveve sveve*

Ha en fin dag!

Gjest orlovod
Skrevet

Hva med å skape en mer romantisk og bedre hverdag hjemme først?

petter smart
Skrevet

Så lenge du reiser utenom fellesferien/skoleferien så er det enkelt å få billige turer.

Det er normalt mange billige turer til Kreta, fin øy, det er billig der, fine strender og mye annet å finne på.

Reiste dit for 2 år siden, betalte langt under 8000 for 2 personer i 2 uker. Men du bør kanskje ha litt mer lommepenger.

Skrevet

Hva var det for en lavpanna kommentar???!!??

Gjest Lonkil
Skrevet

8000 er masse penger, dere kan jo til og med invitere med dere meg :)

Til gjengjeld kan jeg være deres private slave....

Dersom dere har muligheten til å ta "hopp-på" turer kan dere jo finne turer + hotell til under 2000 kroner. Lommepenger etc. blir da gjerne også noen tusenlapper. Problemet med slike turer er vel at det er til turiststrøk, noe som krever desto mer lommepenger.

Hvor bor du? På Onsdag drar jeg på langtur med Ryanair for en slikk og ingenting. De har jo slike kampanjepriser, der det eks. koster 1 pund på en rekke reiser. Min reiseplan er som følger:

- Torp - Stanstead (1 pund for reisen, ca. 250 i avgifter).

- Stanstead - Brindisi (1 pund for reisen, ca 250 i avgifter).

- Brindisi - Korfu, 12000 lire (ca. 60-70 kroner).

Leier meg et billig rom på stranda og betaler ca. 100 kroner pr. natt. (kan ofte deles på 2 uten at det blir oppdaget).

Deretter samme vei tilbake. Totalt ca. 1800 kroner for en uke på loffen. Jeg er jo en gjerrigknark - så klarer meg nok med 2500 inkl. lommepenger.

Det er mange muligheter, spørs hvor mye man verdsetter reisen visa destinasjonen. Personlig liker jeg minst like godt å være underveis som å komme meg til stranden!

Skrevet

Jadas, en uke for 2 er ikke noe problem med Kr 8000,-. Reiser dere i sluten av april og store perioder i mai kommer dere langt med kr 8000,-. Er jo litt ustabilt vær noen steder denne perioden, men selv elsker jeg å reise da, ettersom et er litt mindre folk. Jeg har faktisk alltid vært heldig.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg sier jo Tyrkia igjen jeg da siden jeg er helt frelst av det landet. Gidder ikke for N`te gang skrive alle årsakene hvorfor med mindre du spør. Da skal jeg gladelig fortelle og svare på alt du lurer.

8000 er mye penger i Tyrkia altså!

Gjest Pricilla
Skrevet

????

Vi har det faktisk veldig bra hjemme.. Hva har det med ferie å gjøre?

Er det rart at par som har det fint hjemme ønsker å reise på ferie sammen??

Vi har vært sammen i fem år og aldri hatt råd til å reise til utlandet sammen bare vi to.. I fjor var vi i utlandet i to uker med faren hans. I år vil jeg at bare vi to reiser. Synes du det er rart er det kanskje du som har problemer??

Skrevet

Jeezes... Skaff deg et liv, a'

Gjest orlovod
Skrevet

????

Vi har det faktisk veldig bra hjemme.. Hva har det med ferie å gjøre?

Er det rart at par som har det fint hjemme ønsker å reise på ferie sammen??

Vi har vært sammen i fem år og aldri hatt råd til å reise til utlandet sammen bare vi to.. I fjor var vi i utlandet i to uker med faren hans. I år vil jeg at bare vi to reiser. Synes du det er rart er det kanskje du som har problemer??

Dere ser hverandre jo knapt, kan ikke være sæelig stas det. Har da skjønt på alt du har skrevet her inne at det umulig kan være et ideelt forhold.

Har dere ikke råd til å dra på en fin tur, kan dere jo også kose dere hjemme. Men det burde jo skje uansett..

Gjest Pricilla
Skrevet

Dere ser hverandre jo knapt, kan ikke være sæelig stas det. Har da skjønt på alt du har skrevet her inne at det umulig kan være et ideelt forhold.

Har dere ikke råd til å dra på en fin tur, kan dere jo også kose dere hjemme. Men det burde jo skje uansett..

Det var en periode hvor han jobbet sent ja. Men vi er sammen så å si hver dag.. Skjønner ikke vitsen med å slenge dritt om noe du ikke vet noe om. Han jobber til 18. i spiser middag hver dag sammen og er sammen hver helg. Og som regel om kveldene. Og vi har det utmerket takk, på alle områder. Og nå ønsker vi å reise bort fordi vi nettopp har penger til det.

Skrevet

Hvilke forhold er det som er 100% ideelt da?

mil1365380270
Skrevet

*ler* Virker som Pricilla har et mye bedre liv enn deg, i alle fall ;-) Snakk om surmaget innspill!

Gjest Pricilla
Skrevet

Av ren nyskjerrighet... Hva er problemene i vårt forhold? Jeg vet ikke, så hadde vært fint med litt info.. Siden du tydligvis vet det! ; )

At vi blir irriterte på hverandre i ny og ne og av og til har en fillekrangel eller? Sånn er det i alle forhold.

Gjest Pricilla
Skrevet

*ler* Virker som Pricilla har et mye bedre liv enn deg, i alle fall ;-) Snakk om surmaget innspill!

Kanskje misunnerlig? ; ) Jeg har det utmerket i hvert fall... : ) Både hjemme med kjæresten, familie, venner og jobb.. : )

mil1365380270
Skrevet

Kanskje misunnerlig? ; ) Jeg har det utmerket i hvert fall... : ) Både hjemme med kjæresten, familie, venner og jobb.. : )

Fryktelig sint, da... Vi får ønske god bedring, og håpe det går over ;-)

mil1365380270
Skrevet

Fryktelig sint, da... Vi får ønske god bedring, og håpe det går over ;-)

Gjest detur-fan
Skrevet

8000 er mer enn nok, hvis dere satser på en tur til Tunisia, med Detur.

Hvis dere følger med i avisen, presser de ned prisene jo nærmere avreisen er. Jeg og ei anna fikk tur i en uke til 1500 hver, hotell og hele pakka.

Detur er absolutt å anbefale. (www.detur.no), de har turer til Tunisia og Tyrkia, 1 eller 2 uker.

Gjest Pricilla
Skrevet

8000 er mer enn nok, hvis dere satser på en tur til Tunisia, med Detur.

Hvis dere følger med i avisen, presser de ned prisene jo nærmere avreisen er. Jeg og ei anna fikk tur i en uke til 1500 hver, hotell og hele pakka.

Detur er absolutt å anbefale. (www.detur.no), de har turer til Tunisia og Tyrkia, 1 eller 2 uker.

Takk for tips! : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...