Gå til innhold

Hjertes makt

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Husker en serie som gikk på NRK når jeg ver liten. Sikkert amerikansk, de snakket engelsk.

Mener den het hjertes makt på norsk og den handlet om en mann og en dame som fant hværandre, men det var noen komplikasjoner der, tror jeg, som jeg ikke husker, de endte iallefall opp sammen til slutt.

PÅ introen av programmene så viste de et hjerte smykke som svingte frem og tilbake.

Vet noen hva denne serien sin orginal tittel helter? Går den noen steder enda?

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Husker den. Den kvinnelige hovedrolleinnehaveren ble kalt Tess. Den mannlige skuespilleren er ganskje kjent. Han het i serien Frank. Tror serien het noe sånt som heartache, men er ikke sikkert. Men den er produsert av BBC eller IWT. Du får søke litt på nett.

Skrevet

Husker den. Den kvinnelige hovedrolleinnehaveren ble kalt Tess. Den mannlige skuespilleren er ganskje kjent. Han het i serien Frank. Tror serien het noe sånt som heartache, men er ikke sikkert. Men den er produsert av BBC eller IWT. Du får søke litt på nett.

Og den kvinnelige var Zoe Wannamaker eller hva hun nå heter, tror jeg. Hun som spiller kjerringa til tannlegen i den serien som går på lørdager rundt 19.55.

Skrevet

Den het Love Hurts.

http://epguides.com/LoveHurts/

Adam Faith spilte Frank, han var egentlig en (ganske mislykket) popsanger, tror jeg. Han døde for ikke så veldig lenge siden - ifjor?

Innenfor film, musikk og TV kan jeg sjelden bidra med noe, så nå er jeg veldig stolt...

Angela1365380318
Skrevet

Den het Love Hurts.

http://epguides.com/LoveHurts/

Adam Faith spilte Frank, han var egentlig en (ganske mislykket) popsanger, tror jeg. Han døde for ikke så veldig lenge siden - ifjor?

Innenfor film, musikk og TV kan jeg sjelden bidra med noe, så nå er jeg veldig stolt...

Tusen takk!

Husker jeg så serien da jeg var liten, sikkert den første "voksne" dramaserien jeg så, den brente seg iallefall fast inni meg.

Bugge1365380662
Skrevet

Og den kvinnelige var Zoe Wannamaker eller hva hun nå heter, tror jeg. Hun som spiller kjerringa til tannlegen i den serien som går på lørdager rundt 19.55.

Og der var jeg også med...har litt sans for henne.

Annonse

Skrevet

Og der var jeg også med...har litt sans for henne.

Jeg også. Hun er bra uansett hvor lite innhold rollefiguren hennes har i seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...