Gjest hårfarge hjemme Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg er blond,men vil gjerne lysne meg litt til,har prøvd Loreal excellence 10.21,ekstra lys askeblond med perlemorskjær. Håret mitt ble lysere,men jeg syns det ble litt "gult",har nok en del røde pigmenter. Noen som kan anbefale et produkt,vil ikke bleke,og ikke har jeg råd til å betale en frisør 4-500 for det heller. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg er blond og lysner mitt med den lyseste eller nest lyseste fra hydrience. Det synes jeg blir bra. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Du må bruke en farge uten rødtoner i. Den (relativt) nye til swarztkopf (feil stavet) er bra. Brukte den nest lyseste og ble veldig fornøyd. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Du har samme problem som meg. Når jeg farger håret blir det alltid gulaktig... ser fælt ut. Jeg har prøvd mange forskjellige produkter, men har gitt opp. Betaler heller litt ekstra hos frisør. Du kan jo la en lærling farge håret ditt, eller så kan du kontakte forskjellige frisørskoler... det er billig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.