Gå til innhold

Barn vs skatt? anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skattefradrag får man for å ha barn. Jeg venter mitt første barn til høsten og lurer på om jeg tjener noe skattemessig på det?

Skrevet

Tjene på å ha barn?

Huff da, du har nok noen overraskelser i vente. *ler*

Skrevet

Tjene på å ha barn?

Huff da, du har nok noen overraskelser i vente. *ler*

Les mellom linjene da Asterix. Jeg har veninner som får skattefradrag p.g.a at de har barn de forsørger.....

Lurte bare på hvor mye man får. Er det så vanskelig å skjønne??????

Skrevet

Du kan trekke fra dokumenterte utgifter til barnepass, opp til 25000 (inntektsfradrag), det er alt.

Skrevet

Les mellom linjene da Asterix. Jeg har veninner som får skattefradrag p.g.a at de har barn de forsørger.....

Lurte bare på hvor mye man får. Er det så vanskelig å skjønne??????

Trodde kanskje du skjønte ut fra svaret mitt at det koster langt mer å ha barn enn det man får i skattefradrag og at man derfor ikke tjener noe som helst på dette...

Men skal notere meg nicket ditt og prøve å avstå fra humor i eventuelle svar til deg i framtida...

Skrevet

Du blir skattet i klasse to hvis du ikke har mann. Dessuten kan du trekke av endel av barnehageutgiftene på skatten.

Noe annet vet ikke jeg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...