Gå til innhold

Finner du ni ansikter?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg kan se et ansikt på den mørke delen av brosteinen.

Eventuelt kan du telle hundens ansikt ;)

Skrevet

To på hver side av fuglen, et på høyre side av portalen, de to personene midt i bildet, det store ansiktet, og babyen kvinnen holder.

Gjest Pricilla
Skrevet

To på hver side av fuglen, et på høyre side av portalen, de to personene midt i bildet, det store ansiktet, og babyen kvinnen holder.

Ååååååååå ja.. Regna ikke med barnet! ; ) Takk!

Skrevet

Hvilke 8 ser du?

Jeg ser babyansiktet til venstref for fuglen, en på hver side av spiret fuglen sitter på, et på andre siden av søylen, den store skallede mannen, den lille mannen med hatt, kvinnen, pluss eventuelt barnet kvinnen holder om det teller.

Gjest mor i juni
Skrevet

Hvilke 8 ser du?

Jeg ser babyansiktet til venstref for fuglen, en på hver side av spiret fuglen sitter på, et på andre siden av søylen, den store skallede mannen, den lille mannen med hatt, kvinnen, pluss eventuelt barnet kvinnen holder om det teller.

Samme her, finner ikke det siste..

Gjest fant de fleste, men er ikke helt sikker...
Skrevet

Jeg kan se et ansikt på den mørke delen av brosteinen.

Eventuelt kan du telle hundens ansikt ;)

Helt til venstre, nederst på himmelen er det et ansikt.

skorpionfisken
Skrevet

Teller ansiktet til hunden *s*

Med hunden finner jeg 10 :-) Det er et ansikt i det mørke området av brolegningen også. Det tok meg lang tid å se det, men det er der... med skjegg.

petter smart
Skrevet

Hvilke 8 ser du?

Nr 9 er også til venstre for spiret ved fuglen, med nesen inn mot spiret.

Skrevet

Nr 9 er også til venstre for spiret ved fuglen, med nesen inn mot spiret.

Jeg ser nå et ansikt med en nese som tangerer den gule rammen. Dette ansiktet er like over barneansiktet. Barneansiktet er ved siden av ansiktet som er en del av spiret.

Kan det stemme? Ansikt nr 9 er ganske vagt, men jeg mener det er et ansikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...