Gå til innhold

Sove litt eller ikke i det hele tatt...?!?

Anbefalte innlegg

Gjest raisin
Skrevet

Jeg må være oppe i natt fordi jeg har en prøve i morgen som jeg ikke har lest til. Vil jeg være i bedre form imorgen om jeg er oppe hele natten eller om jeg sover et par timer?

Fortsetter under...

Skrevet

Det beste er å lese i ettermiddag/kveld og så sove. Det gir garantert bedre resultat enn om du er oppe hele natta.

Men hvis du føler at du må det, så ville jeg sovet et par timer i ettermiddag. Fra nå til syv f.eks...

Skrevet

Min erfaring er at det er bedre å være oppe hele natten enn å sove to timer. Tre-fire timer derimot fungerer.

Skrevet

Ikke lurt å møte til en prøve kjempestrøtt. Les (evt gjør oppgaver) nå utover, og så legger du deg senest midnatt! Da suklle du være rimelig uthvilt til prøven.

Gjest raisin
Skrevet

Min erfaring er at det er bedre å være oppe hele natten enn å sove to timer. Tre-fire timer derimot fungerer.

Skal prøve å få 4 timers søvn! Takk for svar.

Skrevet

Du bør prøve å få 4 timers søvn, i hvert fall. Det er sånn ca et søvnintervall, og vil hjelpe veldig. Spis en sunn og god frokost, så kommer du i gang i morgen tidlig!

Annonse

Gjest raisin
Skrevet

Du bør prøve å få 4 timers søvn, i hvert fall. Det er sånn ca et søvnintervall, og vil hjelpe veldig. Spis en sunn og god frokost, så kommer du i gang i morgen tidlig!

Ser ihvertfall for meg mange liter med kaffe til frokost imorgen;-)

Gjest sov fra 12 i alle fall...
Skrevet

Les kun sammendrag, det viktigste i kveld. Legg deg før 12, og sov!!!!! Viktig.

Gjest mer enn 4
Skrevet

Skal prøve å få 4 timers søvn! Takk for svar.

Ikke mindre enn fem!! Helst 7.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det er bedre å være våken hele natten enn å sove i mindre enn tre-fire timer hvertfall..

Og heller stupe i seng etter prøven.

Men det beste er selvsagt å få til å få sovet nok, det kan påvirke resultatene å være grisetrøtt på prøve..

Uansett, lykke til!

:-)

Skrevet

Nå har du vel antageligvis lagt deg, men jeg vil si jeg er enig med resten her... fire timers søvn minst.

Jeg gikk på eksamen en gang hvor jeg ikke hadde sovet et minutt natten før... det var ikke kult.

Gjest raisin
Skrevet

Nå har du vel antageligvis lagt deg, men jeg vil si jeg er enig med resten her... fire timers søvn minst.

Jeg gikk på eksamen en gang hvor jeg ikke hadde sovet et minutt natten før... det var ikke kult.

Har ikke lagt meg:-( Sitter og sliter over bøkene! Tipper at det ikke blir noe søvn på meg i natt... men jeg overlever vel;-)

Annonse

Skrevet

Har ikke lagt meg:-( Sitter og sliter over bøkene! Tipper at det ikke blir noe søvn på meg i natt... men jeg overlever vel;-)

Er det heldagsprøve du har eller?

Men hvis du sitter på DOL, kan du likegodt sove ;o)

Gjest Little Miss Sunshine
Skrevet

Tro meg, litt søvn er bedre enn ingenting. Sov i det minste litt, det råder jeg deg til, for jeg gikk på en prøve etter å ha vært våken hele natten, og jeg følte meg seriøst rusa! Alt gikk tregere, og jeg husker jeg tenkte "hmm... korridoerene er så like... er jeg i 1.etg eller 2. nå?" Da gikk det opp for meg at det å være våken hele natten ikke var noe sjakktrekk. Les så mye du kan i natt, men ikke glem å sove litt.

Lykke til på prøven

Skrevet

Forskning viser at de som sover gjør det bedre enn de som pugger hele natta :)

Gjest raisin
Skrevet

Tro meg, litt søvn er bedre enn ingenting. Sov i det minste litt, det råder jeg deg til, for jeg gikk på en prøve etter å ha vært våken hele natten, og jeg følte meg seriøst rusa! Alt gikk tregere, og jeg husker jeg tenkte "hmm... korridoerene er så like... er jeg i 1.etg eller 2. nå?" Da gikk det opp for meg at det å være våken hele natten ikke var noe sjakktrekk. Les så mye du kan i natt, men ikke glem å sove litt.

Lykke til på prøven

Ble ikke noe soving på meg dessverre!... og jeg trenger fortsatt å lese litt til:-(

Gjest raisin
Skrevet

Tar bare et par min på DOL da... Det er ikke heldagsprøve, men ganske viktig for deg.

Får hive i meg et par kaffe og håpe på det beste.

Gjest raisin
Skrevet

Tar bare et par min på DOL da... Det er ikke heldagsprøve, men ganske viktig for deg.

Får hive i meg et par kaffe og håpe på det beste.

Gjest Little Miss Sunshine
Skrevet

Ble ikke noe soving på meg dessverre!... og jeg trenger fortsatt å lese litt til:-(

*Lykke, lykke kjempelykketil*

=)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...