Gjest raisin Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 *Lykke, lykke kjempelykketil* =) Mvh Tusen takk. Nå er det heldigvis overstått, og det gikk ganske bra tror jeg... Men nå er jeg utrolig trøtt, så det er vel på tide å ta en lur. Jeg lurer på om jeg kan sove til imorgen hvis jeg legger meg nå;-) 0 Siter
Gjest Little Miss Sunshine Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Tusen takk. Nå er det heldigvis overstått, og det gikk ganske bra tror jeg... Men nå er jeg utrolig trøtt, så det er vel på tide å ta en lur. Jeg lurer på om jeg kan sove til imorgen hvis jeg legger meg nå;-) hehe, gjør det, det tror jeg du har godt av! så bra at du tror det gikk fint da 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Tusen takk. Nå er det heldigvis overstått, og det gikk ganske bra tror jeg... Men nå er jeg utrolig trøtt, så det er vel på tide å ta en lur. Jeg lurer på om jeg kan sove til imorgen hvis jeg legger meg nå;-) Håper du får sove godt og lenge ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.