Gå til innhold

Lemus i øyelokket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er veldig rart,for 2 dager siden begynte jeg å få lemus på venstre øyelokk,uti enden av øyetlokket.Det gir seg ikke,det er utrolig irriterende,er det noen som vet hva dette kommer av?

Fortsetter under...

Skrevet

Det har også jeg hatt flere ganger. Merker at det kommer i perioder der jeg stresser mye. Vet ikke om det har noen sammenheng da, men... Iallefall er det utrolig irriterende, men det forsvinner gjerne like brått som det kom (et par-tre dager?)

Gjest uten signatur
Skrevet

Hvis en er anspent kan en få det. Kjente en som alltid var uærlig og dermed usikker påhva han ville blir konfrontert med der han dukket opp (hehe...), HAN hadde forferdelig mye lemus (jeg sier leamus jeg, er det feil det da?) i ansiktet husker jeg. Så tydelig at du nesten ble fascinert. Så hvis det er en du trur juger deg rett opp i ansiktet og fyren får lemus når du konfronterer han, så har'n røpet seg. hehe...

Vet ikke om det stemmer da, men mener jeg leste et sted at det faktisk kunne ha noe med stress å gjøre, og juger en så er en jo stressa på en måte! For ikke å bli avslørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...