hare1365380455 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Trodde ikke den ble sendt i påsken, men i kveld er det siste episode? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Siste episode?? Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong. Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4. Kjempebra serie, forøvrig. 0 Siter
Gjest the end Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Siste episode?? Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong. Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4. Kjempebra serie, forøvrig. MORDKOMMISJONEN 19. APRIL: Farvel til Mordkommisjonen Johnny ligger alvorlig skadet på sykehus, Gaby er i sjokk og Fischer slikker sine sår når vi møter Mordkommisjonen for aller siste gang på TV 2 mandag kveld 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Siste episode?? Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong. Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4. Kjempebra serie, forøvrig. De lagte bare disse 4 episodene fordi etterspørselen var så stor. Skulle egentlig slutte da reisehold ble oppløst forrige gang. Mvh 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Siste episode?? Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong. Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4. Kjempebra serie, forøvrig. Jo, det var visst siste episode i kveld. Jeg har lest at det ikke er planer om flere sesonger (men man kan jo håpe), men det skal lages en ny serie i Danmark (noe lignende). Så i programoversikten i avisa sist uke at det ikke kom mordkommisjonen, men da må det ha stått feil. Og jeg hadde tv'en av.. Jaja. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 De lagte bare disse 4 episodene fordi etterspørselen var så stor. Skulle egentlig slutte da reisehold ble oppløst forrige gang. Mvh Sorry, hadde ikke fått med meg det, jeg. Ble bare så ivrig da de sendte serien på nytt... Synd at det er slutt. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Sorry, hadde ikke fått med meg det, jeg. Ble bare så ivrig da de sendte serien på nytt... Synd at det er slutt. Helt enig. En av de beste seriene som er sendt synes jeg. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.