Gå til innhold

Når ble egentlig episode 3 av mordkommisjonen sendt?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Trodde ikke den ble sendt i påsken, men i kveld er det siste episode?

Fortsetter under...

Skrevet

Siste episode??

Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong.

Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4.

Kjempebra serie, forøvrig. :)

Gjest the end
Skrevet

Siste episode??

Mordkommisjonen varer nok lenger enn som så. De pleier å sende en del episoder i en sesong.

Forøvrig ble episode 3 sendt forrige mandag, altså 2.påskedag. Idag kommer episode 4.

MORDKOMMISJONEN 19. APRIL:

Farvel til Mordkommisjonen

Johnny ligger alvorlig skadet på sykehus, Gaby er i sjokk og Fischer slikker sine sår når vi møter Mordkommisjonen for aller siste gang på TV 2 mandag kveld

Kizza1365380506
Skrevet

Siste episode??

De lagte bare disse 4 episodene fordi etterspørselen var så stor. Skulle egentlig slutte da reisehold ble oppløst forrige gang.

Mvh

hare1365380455
Skrevet

Siste episode??

Jo, det var visst siste episode i kveld. Jeg har lest at det ikke er planer om flere sesonger (men man kan jo håpe), men det skal lages en ny serie i Danmark (noe lignende). Så i programoversikten i avisa sist uke at det ikke kom mordkommisjonen, men da må det ha stått feil. Og jeg hadde tv'en av.. Jaja.

Skrevet

De lagte bare disse 4 episodene fordi etterspørselen var så stor. Skulle egentlig slutte da reisehold ble oppløst forrige gang.

Mvh

Sorry, hadde ikke fått med meg det, jeg. Ble bare så ivrig da de sendte serien på nytt...

Synd at det er slutt.

Annonse

Kizza1365380506
Skrevet

Sorry, hadde ikke fått med meg det, jeg. Ble bare så ivrig da de sendte serien på nytt...

Synd at det er slutt.

Helt enig. En av de beste seriene som er sendt synes jeg.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...