everywhere Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei, Jeg er en jente på 20 år som i det siste har begynt å jobbe litt ute. Ett par ganger i uken den siste måneden. Når jeg er ute å løper får jeg vondt i leggene. I går var jeg å løpte i marka, men fikk fortsatt vondt. Har ikke vært plaget med dette før. Før jeg begynte å jogge, opplevde jeg at hvis jeg satt på huk og røyste meg opp på den ene foten, fikk jeg skikkelig vondt. Det kan minne litt om samme smerte som jeg får når jeg løper. For å beskrive smerten: Det er konstant smerte en stund etter at jeg har trent, gjerne dagen etterpå også. Når jeg trener, er det som om det er noe som trykker smerten hver gang jeg "treffer" bakken. Først begynte det på høyre side av benet, nå har det forflyttet seg til nedre venstre del. Har også bevegelses smerter i ankelfestet. Noen idè om hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 -everywhere. Dette er så eiendommelig at det "ikke ringer noen klokker" for meg, og det skal egentlig mye til i denne bransjen. Jeg foreslår at lege/ fysioterapeut ser på beina dine dagen etter at du har jogget en tur. Når det skal så lite til for å få smerter som varer ett helt døgn etterpå, tenker jeg evt. på uttalte feilstillinger i ankel- eller kne- ledd. Er du i tvil om din generelle helse, kanskje også en ide med en vanlig helsesjekk. Jeg synes ellers at det er et relativt dårlig forslag fra meg å si at du bør heller sykle når du ikke tåler jogging. Men blir det en forklaring på dette, hadde det vært artig om du "delte den" meg meg. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
everywhere Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 -everywhere. Dette er så eiendommelig at det "ikke ringer noen klokker" for meg, og det skal egentlig mye til i denne bransjen. Jeg foreslår at lege/ fysioterapeut ser på beina dine dagen etter at du har jogget en tur. Når det skal så lite til for å få smerter som varer ett helt døgn etterpå, tenker jeg evt. på uttalte feilstillinger i ankel- eller kne- ledd. Er du i tvil om din generelle helse, kanskje også en ide med en vanlig helsesjekk. Jeg synes ellers at det er et relativt dårlig forslag fra meg å si at du bør heller sykle når du ikke tåler jogging. Men blir det en forklaring på dette, hadde det vært artig om du "delte den" meg meg. Lykke til.! Heisann, Beklager at det har tatt en stund før jeg svarte tilbake. Vet heller ikke om du leser dette. Det visste seg at det var benhinnebetennelse jeg hadde. Det er tydeligvis vært en påbegynt en, når jeg skrev innlegget. Slik at den ikke hadde brøtte ut for fullt. Noen dager etter at jeg skrev innlegget var jeg på trening hvor jeg sprang mye, da slo det ut for fullt. Så har nok ikke vært no mer ille enn akkurat d.. Det med ankelene har jeg ikke fått noe svar på. Vennlig hlisen meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.