Gjest Zitamor. Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen sanger til en konfirmant? Ferdige sanger, eller eksempler på sanger? Er takknemlig for alle forslag... Stemor. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Hvis du går til http://www.google.com og søker på sang konfirmasjon foreksempel, så får du opp mange treff. Du kan variere søket for å få andre treff. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Heisann! Jeg har funnet en side, men der koster det 100,- kr. for å komme inn. www.allsang.net Hvis du ikke vil/ikke har råd, så kan jeg jo hente ut noen sanger til deg, om du sier om det er til gutt eller jente, og evt. hvem det skal være fra.. OG - så må jeg ha e-post adresse 0 Siter
Gjest Zitamor Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Heisann! Jeg har funnet en side, men der koster det 100,- kr. for å komme inn. www.allsang.net Hvis du ikke vil/ikke har råd, så kan jeg jo hente ut noen sanger til deg, om du sier om det er til gutt eller jente, og evt. hvem det skal være fra.. OG - så må jeg ha e-post adresse Hei! Og takk. Men jeg har ikke så lyst til å sende ut e-post adr. min... ) Jeg skal melde meg inn i allsangens venner. Sendte du inn penger? Du ble ikke lurt? Jeg er litt usikker på sånt. Men jeg får vel kaste meg uti det? Takk iallefall. Klæm zitamor! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Og takk. Men jeg har ikke så lyst til å sende ut e-post adr. min... ) Jeg skal melde meg inn i allsangens venner. Sendte du inn penger? Du ble ikke lurt? Jeg er litt usikker på sånt. Men jeg får vel kaste meg uti det? Takk iallefall. Klæm zitamor! Heisann! Neida - det virker som en seriøs mann.. Betalte inn samme dag, og fikk da tilsendt brukernavn og passord - før han hadde fått pengene på konto 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.