SpiseFrank23 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg er en 23 år gammel gutt med mye energi som til daglig går på skole og driver med mine hobbyer. Helt siden jeg var liten har jeg ikke spist så mye variert, men spiser mye av det jeg liker. Eksempel: 15 poteter og 10 fiskeboller daglig til middag. Jeg er frisk. I det siste har jeg begynt å spise mindre, merker at jeg er sulten hele tiden. Jeg ser som spising som et ork. Har blitt slapp og trøtt på dagen. Har bare så lyst å finne noe som jeg kan bli glad i å spise og ikke er for komplisert. Beklager skrive måten, jeg kan ikke skrive bra heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroppenSomYrke Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ojojoj.. her snakker vi om klare kontraster Frank!! mellom oss to altså.. jeg er selv en gutt på 79 000 g som i vertikal målestokk er 184 cm.. jeg spiser svært lite.. så lite at kjæresten min ( av det motsatte kjønn) spiser mer enn meg (...til tider pinlig). jeg har et så godt forhold til kroppen min at jeg kan "spå" hvor sulten jeg kommer til å være de kommende dagene.. en uke hvor jeg trener, merker jeg at matlysten stiger, jeg spiser nødvendigvis ikke mer, men jeg nyter ihvertfall det spiser.. i andre uker hvor skolen står sentralt. altså med mye prøver og /eller lekser, hvor kroppen ikke beveger seg så mye ( sett bortifra i bil og moped, samt buss). da merker jeg at lysten på mat synker betydelig!!! mitt råd : TREN... ps. hvis du trener får du også mer muskler og bedre selvtillit! det kan komme godt med da du unnskylder din måte å skrive på.. pps.ingen skriver dårlig, man skriver bare "anderledes" ;-) peace out F-Pimp!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiseFrank23 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 ojojoj.. her snakker vi om klare kontraster Frank!! mellom oss to altså.. jeg er selv en gutt på 79 000 g som i vertikal målestokk er 184 cm.. jeg spiser svært lite.. så lite at kjæresten min ( av det motsatte kjønn) spiser mer enn meg (...til tider pinlig). jeg har et så godt forhold til kroppen min at jeg kan "spå" hvor sulten jeg kommer til å være de kommende dagene.. en uke hvor jeg trener, merker jeg at matlysten stiger, jeg spiser nødvendigvis ikke mer, men jeg nyter ihvertfall det spiser.. i andre uker hvor skolen står sentralt. altså med mye prøver og /eller lekser, hvor kroppen ikke beveger seg så mye ( sett bortifra i bil og moped, samt buss). da merker jeg at lysten på mat synker betydelig!!! mitt råd : TREN... ps. hvis du trener får du også mer muskler og bedre selvtillit! det kan komme godt med da du unnskylder din måte å skrive på.. pps.ingen skriver dårlig, man skriver bare "anderledes" ;-) peace out F-Pimp!! Hei du! Takk for svaret, men det er en ting jeg ikke forstår med min kropp: Den ser bra ut! Jeg ER en akiv person, men trenger ikke så mye. På dager og kvelder når jeg er alene blir jeg slapp og sliten. Men når jeg er blandt folk, så får jeg UTROLIG mye energi. Jeg løp veldig fort i 3 km uten stopp. Da jeg stoppet var jeg ikke trøtt, bare litt stiv i bena. Jeg er stolt av kroppen min, men jeg skjønner bare ikke hvor jeg går all energien ifra??? Det er som jeg stjeler den ifra andre. Kino foreksempel, etter filmen MÅ jeg løpe, ellers blir jeg helt hyper og får ikke sove hele natten. Jeg spiser lite men jeg har energien til supermann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superduperdeg Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei du! Takk for svaret, men det er en ting jeg ikke forstår med min kropp: Den ser bra ut! Jeg ER en akiv person, men trenger ikke så mye. På dager og kvelder når jeg er alene blir jeg slapp og sliten. Men når jeg er blandt folk, så får jeg UTROLIG mye energi. Jeg løp veldig fort i 3 km uten stopp. Da jeg stoppet var jeg ikke trøtt, bare litt stiv i bena. Jeg er stolt av kroppen min, men jeg skjønner bare ikke hvor jeg går all energien ifra??? Det er som jeg stjeler den ifra andre. Kino foreksempel, etter filmen MÅ jeg løpe, ellers blir jeg helt hyper og får ikke sove hele natten. Jeg spiser lite men jeg har energien til supermann! Kanskje det er du som er Supermann!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.