Gjest Pricilla Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hva for noe??? Går det an??? jeg hadde bedt dama ta med seg røyken sin og bedt henne dra dit peppern gror! Det er HUN som har mangel på respekt! Om dere uansett ikke røyker burde hun ikke røyke hos dere - og respektere at dere ønsker et røykfritt hjem. Og nå burde hun overhodet ikke tenke tanken engang på å røyke hos dere når sønnen din har astma. Man burde ikke røyke inne der det er barn i det hele tatt spør du meg, astma eller ei. 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg finner ikke ord. Reaksjonen deres er latterlig, preget av uvitenhet og trolig forhold jeg ikke kjenner til. 0 Siter
Gjest provon Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Du må da endelig ha såpass respekt for foreldrene dine. Det er da en menneskerett å få røyke litt og det er da ingen bevis for at passiv røyking er farlig over en kort periode. Er røykingen virkelig et så stort problem at du vil ofre litt renere luft til fordel for foreldrene dine? Vi røykere kan da ikke ta hensyn til andre hele tiden. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 De skulle pokker hoppe og danse meg skamme seg. Hvor forbanna vanskelig er det egentlig for dem å gå utenfor? 0 Siter
nynne Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Har man oppnådd en alder av 1172 år, så er neppe røyken noe problem. ;^) ho ho ho! Innimellom Kahn. så får du meg faktisk til å le også.... 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Du må da endelig ha såpass respekt for foreldrene dine. Det er da en menneskerett å få røyke litt og det er da ingen bevis for at passiv røyking er farlig over en kort periode. Er røykingen virkelig et så stort problem at du vil ofre litt renere luft til fordel for foreldrene dine? Vi røykere kan da ikke ta hensyn til andre hele tiden. *lol* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Stå på ditt. Her er det moren din som mangler respekt (uvitenhet)overfor sønnen din. Hører mye rart fra røykere, men dette var toppen. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Nei, det er ikke mangel på respekt men da må du også respektere at de ikke kommer på besøk. Alle bestemmer i sitt eget hjem og ingen bestemmer borte hos andre. Og så kan man velge hva man vil gjøre ) det er noen som tror at de bestemmer over voksne barn også....synd men leit 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 det er noen som tror at de bestemmer over voksne barn også....synd men leit Jeg har bestemt meg for at heretter lar jeg ingen bestemme noen ting over meg. Jeg bestemmer sjøl ) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg har bestemt meg for at heretter lar jeg ingen bestemme noen ting over meg. Jeg bestemmer sjøl ) GLUPPPT! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 GLUPPPT! Tok meg mange år å forstå at og være snill pike ikke er særlig lurt. Du vet, snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer dit de vil ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 ho ho ho! Innimellom Kahn. så får du meg faktisk til å le også.... Well, hadde jeg lest hva de andre skrev før jeg kommenterte hovedinnlegget, så ville jeg nok oppdaget at jeg ikke var først til mølla med mine morsomheter. =^) 0 Siter
nynne Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Well, hadde jeg lest hva de andre skrev før jeg kommenterte hovedinnlegget, så ville jeg nok oppdaget at jeg ikke var først til mølla med mine morsomheter. =^) Det er _måten_ du skriver på Kahn, _måten_... 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Stå på ditt. Her er det moren din som mangler respekt (uvitenhet)overfor sønnen din. Hører mye rart fra røykere, men dette var toppen. ENIG!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.