Gå til innhold

Røyking - og repekt

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva for noe??? Går det an???

jeg hadde bedt dama ta med seg røyken sin og bedt henne dra dit peppern gror! Det er HUN som har mangel på respekt! Om dere uansett ikke røyker burde hun ikke røyke hos dere - og respektere at dere ønsker et røykfritt hjem. Og nå burde hun overhodet ikke tenke tanken engang på å røyke hos dere når sønnen din har astma. Man burde ikke røyke inne der det er barn i det hele tatt spør du meg, astma eller ei.

Gjest Pros and cons
Skrevet

Jeg finner ikke ord. Reaksjonen deres er latterlig, preget av uvitenhet og trolig forhold jeg ikke kjenner til.

Gjest provon
Skrevet

Du må da endelig ha såpass respekt for foreldrene dine. Det er da en menneskerett å få røyke litt og det er da ingen bevis for at passiv røyking er farlig over en kort periode.

Er røykingen virkelig et så stort problem at du vil ofre litt renere luft til fordel for foreldrene dine? Vi røykere kan da ikke ta hensyn til andre hele tiden.

Skrevet

De skulle pokker hoppe og danse meg skamme seg.

Hvor forbanna vanskelig er det egentlig for dem å gå utenfor?

Skrevet

Har man oppnådd en alder av 1172 år, så er neppe røyken noe problem.

;^)

ho ho ho! Innimellom Kahn. så får du meg faktisk til å le også....

Gjest Terakotta
Skrevet

Du må da endelig ha såpass respekt for foreldrene dine. Det er da en menneskerett å få røyke litt og det er da ingen bevis for at passiv røyking er farlig over en kort periode.

Er røykingen virkelig et så stort problem at du vil ofre litt renere luft til fordel for foreldrene dine? Vi røykere kan da ikke ta hensyn til andre hele tiden.

*lol*

Skrevet

Stå på ditt. Her er det moren din som mangler respekt (uvitenhet)overfor sønnen din.

Hører mye rart fra røykere, men dette var toppen.

Gjest Terakotta
Skrevet

Nei, det er ikke mangel på respekt men da må du også respektere at de ikke kommer på besøk. Alle bestemmer i sitt eget hjem og ingen bestemmer borte hos andre. Og så kan man velge hva man vil gjøre :o)

det er noen som tror at de bestemmer over voksne barn også....synd men leit :)

Skrevet

det er noen som tror at de bestemmer over voksne barn også....synd men leit :)

Jeg har bestemt meg for at heretter lar jeg ingen bestemme noen ting over meg. Jeg bestemmer sjøl :o)

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg har bestemt meg for at heretter lar jeg ingen bestemme noen ting over meg. Jeg bestemmer sjøl :o)

GLUPPPT! :)

Skrevet

GLUPPPT! :)

Tok meg mange år å forstå at og være snill pike ikke er særlig lurt.

Du vet, snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer dit de vil :o)

Skrevet

ho ho ho! Innimellom Kahn. så får du meg faktisk til å le også....

Well, hadde jeg lest hva de andre skrev før jeg kommenterte hovedinnlegget, så ville jeg nok oppdaget at jeg ikke var først til mølla med mine morsomheter.

=^)

Skrevet

Well, hadde jeg lest hva de andre skrev før jeg kommenterte hovedinnlegget, så ville jeg nok oppdaget at jeg ikke var først til mølla med mine morsomheter.

=^)

Det er _måten_ du skriver på Kahn, _måten_...

Skrevet

Stå på ditt. Her er det moren din som mangler respekt (uvitenhet)overfor sønnen din.

Hører mye rart fra røykere, men dette var toppen.

ENIG!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...