Gå til innhold

Den dumme kua på tv3!!!!!

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Nå har jeg sittet ved PC`n mens kona som er realityfan til tusen har sett på denne idiotkjerringa som skal gifte seg. Jeg kan lukke øyne og ører så mye jeg orker, men det er jo ikke mulig å ikke irritere seg over henne.

En ting at hun ikke skal ta til takke med hva som helst, men dersom kriteriene er å gifte seg med noen du har kjent en uke eller tre samt å få brettet ut hele kjærlighetslivet på tv så har du allerede sjaltet ut endel bra mannfolk. Likevel har de kommet med kjekke, oppagående unge menn med gode jobber og et hyggelig fremtreden, men hun kaster ut den ene etter den andre fordi " når`e ikkje føler kriblinga i magen edder et par timer så komer han ikkje"!!

Fyren hun heiv ut fordi " Eg kjente kriblinga, men etter en halv dag begynte han å irritere meg", ja da tror jeg du kan vente en stund på den rette.

Sistemann fikk ikke en gang henge av seg jakka før hun kastet ham på dør. Han spør om de kan hilse og bli litt bedre kjent men får til svar at desverre, vi er altfor forskjellige! Hvordan kunne hun vite det uten en gang å ha sluppet ham innenfor gangen? Hun må jo hatt lengre forhold til loddselgere fra Røde Kors en til den siste stakkaren.

Dersom du skal finne norges morsomste, mest impulsive, kjekkeste mann med god økonomi som skal komme ridende inn på en hvit hest og gifte seg etter en kaffekopp, ja da tror jeg det kan bli snaut med 45 dagers leting.

Hun er altså så korka og irriterende den megga at neste mandag tar jeg med meg en årgang med Pondus og setter meg til å drite under hele programmet. Jeg kan jo ikke være i samme rom som tv`n en gang uten at jeg tar fyr!

Gjest mor i juni
Skrevet

Du får sagt det! :-)

Har ikke sett en eneste episode, men unngår jo ikke alle reklamene stadig som snurrer og går.. så jeg har fått med meg at det var en Kåre der som hun falt for. Og som falt for henne. Problemet var bare at "Kåre vil jo ikkje gifte seg, da!"

Programmet heter Bill. Mrk. Bryllup. Da melder man seg ikke på hvis man får angst av ordet bryllup..?!

Også er det jo så ufattelig logisk å innskrenke både antall kandidater og tid å bli kjent på for å få giftet seg..

Kos deg med Pondus du.

Skrevet

Husk å spise noe skikkelig gørr som det tar en time å få ut da!!

he he he. Du får virkelig sagt det. Jeg reagerte også på at Kåre meldte seg på programmet uten å ville gifte seg??

Som mitt favorittuttrykk lyder: hjulet går rundt, men hamsteren er død!!!!

Skrevet

Og jeg ser på det programmet fivillig! Men bortsett fra det, er jeg fullstendig enig med deg! Tenk å være så desperat men samtidig så kresen?

"Nei, han var for ung, han var for gammel, han var ikke moden"...

Synes nå ikke HUN er så veldig moden jeg, hvis vi først skal begynne å snakke om den saken.

Skrevet

Husk å spise noe skikkelig gørr som det tar en time å få ut da!!

he he he. Du får virkelig sagt det. Jeg reagerte også på at Kåre meldte seg på programmet uten å ville gifte seg??

Som mitt favorittuttrykk lyder: hjulet går rundt, men hamsteren er død!!!!

Jeg reagerte også på at hun ikke likte at han Stian ville "settle down" med hus og familie. Hun var impulsiv og ville leve livet mens hun var ung. Det var jo også på dette grunnlaget hun kastet ut han siste.

Hvorfor pokker vil hun gifte seg da?

Gjest Terakotta
Skrevet

VI HAR IKKE TV3!!!!!!!! - Går jeg virkelig glipp av noe? ææææææææææ! :)

Skrevet

Ser ikke på den møkka der, har bare sett reklaminnslagene, og det holder igrunn.

Jeg skjønner derimot ikke at du gidder å irritere deg så voldsomt. Sett propper i øra, eller gå deg en tur. Du hadde sikkert ikke daua av det.

Et tredje alternativ er jo at du flytter pcen, så kan mor kose seg med sitt i fred, og du ditt.

Skrevet

Og den møka kommer heller aldri i nærheten av vår parabol. Det er jaggu nok med big brother og dette ungkarsidiotiet om ikke vi skal hanke inn TV3 også.

TV-apparater er såvisst ikke skuddsikre.

skorpionfisken
Skrevet

Det er vel ingen, hverken programmakerne, hun selv eller noen av mennene som kastes inn til henne som virkelig tror at hun noensinne blir gift.

Jeg tror han som måtte snu i døra kan prise seg lykkelig over at det gikk så fort. Han er den eneste, bortsett fra Kåre kanskje, som gikk ut derfra med æren i behold.

Gjest Terakotta
Skrevet

Og den møka kommer heller aldri i nærheten av vår parabol. Det er jaggu nok med big brother og dette ungkarsidiotiet om ikke vi skal hanke inn TV3 også.

TV-apparater er såvisst ikke skuddsikre.

*skjelve* :)

Gjest Terakotta
Skrevet

Ser ikke på den møkka der, har bare sett reklaminnslagene, og det holder igrunn.

Jeg skjønner derimot ikke at du gidder å irritere deg så voldsomt. Sett propper i øra, eller gå deg en tur. Du hadde sikkert ikke daua av det.

Et tredje alternativ er jo at du flytter pcen, så kan mor kose seg med sitt i fred, og du ditt.

men da hadde ikke vi fått et morsomt innlegg! :)

filii1365380686
Skrevet

Jeg reagerte også på at hun ikke likte at han Stian ville "settle down" med hus og familie. Hun var impulsiv og ville leve livet mens hun var ung. Det var jo også på dette grunnlaget hun kastet ut han siste.

Hvorfor pokker vil hun gifte seg da?

Kan ikke forstå at noen vil gifte seg med en som er så vanskelig jeg da....

:o)

Skrevet

Jeg tror at Kåre og Bente ( som kua heter) kjenner hverandre fra før.

Så kom han inn og han gikk ut igjen for å skape litt "spenning" som de kaller det.

Han kommer nok inn igjen kan jeg tenke meg.

Virker sånn.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg tror at Kåre og Bente ( som kua heter) kjenner hverandre fra før.

Så kom han inn og han gikk ut igjen for å skape litt "spenning" som de kaller det.

Han kommer nok inn igjen kan jeg tenke meg.

Virker sånn.

Så det hele var bare en superintelligent konspirasjon for å gjøre det litt spennende? Å du og du.*L*

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg gidder ikke flytte pc`n eller legge 50 meter med kabler for at alt skal være i orden. Jeg synes min alternative aktivitet som beskrevet avslutningsvis i mitt innlegg gjør seg mye bedre.

Pappa Bjørn
Skrevet

men da hadde ikke vi fått et morsomt innlegg! :)

At jeg skal flytte det virrvarret jeg har surret sammen borti her kunne resultert i ganske mange rare innlegg deg.*L*

Pappa Bjørn
Skrevet

Nææææh, skaff deg et Pondus abonement og en stor bolle med kli så finner du fort på noe mere konstruktivt.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...