Gå til innhold

Den dumme kua på tv3!!!!!

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Du får sagt det! :-)

Har ikke sett en eneste episode, men unngår jo ikke alle reklamene stadig som snurrer og går.. så jeg har fått med meg at det var en Kåre der som hun falt for. Og som falt for henne. Problemet var bare at "Kåre vil jo ikkje gifte seg, da!"

Programmet heter Bill. Mrk. Bryllup. Da melder man seg ikke på hvis man får angst av ordet bryllup..?!

Også er det jo så ufattelig logisk å innskrenke både antall kandidater og tid å bli kjent på for å få giftet seg..

Kos deg med Pondus du.

Takk for det.

Jeg har forøvrig kommet frem til min drømmeslutt på hele serien. Hun sitter i en fullsatt kirke, stivpyntet og klar til å si ja, men ingen brudgom kommer. Derimot kommer alle hun har vraket og stiller seg i midtgangen og ler mens de alle sier i kor at "nå kan du ha det så godt".

Da skulle hun nok fått krblinga i magen ja.*L*

Skrevet

Det er jo et sært opplegg hun er med på da, i utgangspunktet. Har ingen formening om dama, da jeg kun ser minuttene mellom "Reiseholdet" på TV2 og SEX and the City, som følger hu dama på tv3. Men jeg reagerte på at hun automatisk avviste han stakkars fyren på et SÅ tynnt grunnlag.

Men hvem bryr seg. Egentlig?

mil1365380270
Skrevet

Det er jo et sært opplegg hun er med på da, i utgangspunktet. Har ingen formening om dama, da jeg kun ser minuttene mellom "Reiseholdet" på TV2 og SEX and the City, som følger hu dama på tv3. Men jeg reagerte på at hun automatisk avviste han stakkars fyren på et SÅ tynnt grunnlag.

Men hvem bryr seg. Egentlig?

Hun har jo blitt ganske flink til å skjære igjennom, og unngå de hun antakelig ikke passer med i lengden.

Skulle ønske jeg hadde fått ett sånt intensivkurs selv, jeg, da hadde jeg hatt to ekser mindre ;-)

Skrevet

Jeg gidder ikke flytte pc`n eller legge 50 meter med kabler for at alt skal være i orden. Jeg synes min alternative aktivitet som beskrevet avslutningsvis i mitt innlegg gjør seg mye bedre.

Ja, så får du legge kabel i dass i steden da. Sikkert mindre jobb - om ikke annet.

Skrevet

Kan ikke forstå at noen vil gifte seg med en som er så vanskelig jeg da....

:o)

Nei, det spørs om det blir noe bryllup.

Men når hun er så kresen, må jo nesten den utvalgte føle seg spesiell?

Skrevet

Jeg reagerte også på at hun ikke likte at han Stian ville "settle down" med hus og familie. Hun var impulsiv og ville leve livet mens hun var ung. Det var jo også på dette grunnlaget hun kastet ut han siste.

Hvorfor pokker vil hun gifte seg da?

Kanskje det var en pen måte å si "deg hadde jeg ikke klart å ha sex med" på?

Skrevet

Kanskje det var en pen måte å si "deg hadde jeg ikke klart å ha sex med" på?

Ja! Det var det sikkert. Eller "du var skikkelig stygg!"

Skrevet

Ja! Det var det sikkert. Eller "du var skikkelig stygg!"

Eller "Fysjom - har du prompa, eller bare glemt å skifte sokker i år?"

Neida. Stakkars fyr :)

Gjest moralsiten
Skrevet

Dama di som må se på dritten må være temmelig blåst, hun også.

Skrevet

Er det kona di som har skrevet "Om pc og cola" på samliv..? Hehe..

Gjest mor i juni
Skrevet

Husk å spise noe skikkelig gørr som det tar en time å få ut da!!

he he he. Du får virkelig sagt det. Jeg reagerte også på at Kåre meldte seg på programmet uten å ville gifte seg??

Som mitt favorittuttrykk lyder: hjulet går rundt, men hamsteren er død!!!!

"hjulet går rundt, men hamsteren er død!!!!"

*LOL*

Skrevet

En ting er at noen naive og lekelystne unge blir med på et så useriøst prosjekt men HVORFOR har disse fagpersonene valgt å delta?

Finnes det ingen grense for deres PR-kåthet?

Skrevet

*LOL* Vel sagt! :-)

jeg har stort sett bare fått med med litt av slutten innimellom, mens jeg venter på sex & singelliv! :-)

Så i går så jeg vel ca 10-12 minutter, og fikk med meg han som ble sendt på dør! Bare fordi hans svar på hva han brenner for ikke var passende!!

Hva er det HUN brenner for da?? Krig og fred og religionspolitikk og sånn?? ;-)

Men jeg synes jo hele konseptet er skikkelig teit - finne en man skal gifte seg med så kjapt! Fra før syntes jeg at ungkaren knapt kunne kalles "reality", heller "unreality", men dette bryllupsprogrammet tar kaka! *S*

Skrevet

Har faktisk klart å unngå å se alle de programmene,- men jeg trenger ikke se dem for å være enig med deg. Konseptet sier jo det meste. Alt jeg etterhvert har fått med meg av Reality-programmer er 10 minuter BB, 20 minutter Ungkaren og 1,5 program med Farmen. Hotel Cæsar ser jeg heller ikke.... Av og til føler jeg meg litt sær - men det er helt OK, egentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...