Serafia Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg har nettopp fått meg ny pus! Hun er ett år gammel, og er i følge forrige eiers opplysninger renslig. Hos meg har hun også vært flink å bruke kassa, sånn stort sett... Men... For noen dager siden var det en genser i stolen i stuen som var våt, og i dag har hun tisset to ganger utenfor kassa. Hvorfor? Og hva gjør jeg med det? Hun fikk ny sand for et par dager siden, jeg tar ut avføring daglig. Kassen ble også vasket da jeg tømte den, og jeg bruker samme kattesand nå som hun alltid har hatt... Hjelp mottas med takk! 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Hva med et nakkeskudd ......? Fy søren for et ufyselig svar da! 0 Siter
Soria Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Om du nettopp har fått henne kan det være en reaksjon på å bytte hjem. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hun markerer helt sikkert sitt nye revir. Katta vår tissa aldri inne før jeg ble gravid. Et par måneder ut i svangerskapet begynte hun å tisse rundt om i huset. Når vi bad dyrelegen om råd, sa han at ekstra følsomme katter merket det straks eieren ble gravid, og ville dermed begynne å markere at _her_ var de de som bodde (og ikke den kommende babyen ;o)) Den samme katta ble utestengt fra stua og sofaen når vi hadde helgebesøk av allergikere. Det første katta gjorde når gjestene dro hjem, var å tisse i sofaen.... 0 Siter
Puzen Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Vi hadde samme problemet med vår katt. Hun var renslig, men plutselig en dag begynte hun å tisse i sofaen og i senga. Vi snakket med en dyrlege og han anbefalte sterilisering. Vi fikk katta sterilisert og etter den tid har hun aldri tisset andre plasser enn i doet sitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.