Gå til innhold

Kaffe for kroppen

KroppenSomYrke

Anbefalte innlegg

KroppenSomYrke

God dag!!

tok i påvente av simpsons en kopp kaffe med min bror.. etter mye tullprat og medmenneskelig kontakt følte jeg at kroppen opparbeidet et velkjent behov..

jeg fikk klare indikasjoner på at kroppen ville "sette av noen kamerater ved bassenget" , "sjøsette en sjokolade" , "dumpe naturgassene" , "ledd 2 i resirkulasjonen" , "tømme ryggraden" og/eller "kunne sitte oppreist"....

etter å ha tenkt litt etter merker jeg at dette behov inntrer særs ofte og kraftig etter en kopp sterk,svart kaffe..

hvordan/hvorfor påvirker kaffe mitt "depot"?

ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i juni

Du er vel følsom for koffein, kanskje, som setter i gang "stressreaksjoner" i kroppen.

Du er typen som flyr på do når du blir nervøs, eller? :-)

*i samme båt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroppenSomYrke

Du er vel følsom for koffein, kanskje, som setter i gang "stressreaksjoner" i kroppen.

Du er typen som flyr på do når du blir nervøs, eller? :-)

*i samme båt*

egentlig ikke.. noen ganger før matteprøver har jeg behov for å "late vannet", men ikke "gjøre plass for mer mat"..

føles mer som om vital muskelatur svikter og "motoren blir smurt" , tilsynelatende uten grunn..

men kan innen imorgen ta et eksperiment..

sjekke hvor vidt jeg må "kutte lasten" når jeg drikker kaffe og kjører i 70km/t i blinde på moped...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

egentlig ikke.. noen ganger før matteprøver har jeg behov for å "late vannet", men ikke "gjøre plass for mer mat"..

føles mer som om vital muskelatur svikter og "motoren blir smurt" , tilsynelatende uten grunn..

men kan innen imorgen ta et eksperiment..

sjekke hvor vidt jeg må "kutte lasten" når jeg drikker kaffe og kjører i 70km/t i blinde på moped...

Du burde kanskje satse på en karriere som synonymordbokforfatter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroppenSomYrke

Du burde kanskje satse på en karriere som synonymordbokforfatter? :-)

takk for råd om videre utdanning.. tenkte noe i retning spinning-instruktør på SATS, men deilig å ha noe å falle tilbake på!!

men for å holde oss til det konkrete... det er kaffe-"presset" jeg er nysgjerrig på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

takk for råd om videre utdanning.. tenkte noe i retning spinning-instruktør på SATS, men deilig å ha noe å falle tilbake på!!

men for å holde oss til det konkrete... det er kaffe-"presset" jeg er nysgjerrig på...

*kaster ballen videre til noen med peiling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...