KroppenSomYrke Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 God dag!! tok i påvente av simpsons en kopp kaffe med min bror.. etter mye tullprat og medmenneskelig kontakt følte jeg at kroppen opparbeidet et velkjent behov.. jeg fikk klare indikasjoner på at kroppen ville "sette av noen kamerater ved bassenget" , "sjøsette en sjokolade" , "dumpe naturgassene" , "ledd 2 i resirkulasjonen" , "tømme ryggraden" og/eller "kunne sitte oppreist".... etter å ha tenkt litt etter merker jeg at dette behov inntrer særs ofte og kraftig etter en kopp sterk,svart kaffe.. hvordan/hvorfor påvirker kaffe mitt "depot"? ha en fin dag!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du er vel følsom for koffein, kanskje, som setter i gang "stressreaksjoner" i kroppen. Du er typen som flyr på do når du blir nervøs, eller? :-) *i samme båt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroppenSomYrke Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Du er vel følsom for koffein, kanskje, som setter i gang "stressreaksjoner" i kroppen. Du er typen som flyr på do når du blir nervøs, eller? :-) *i samme båt* egentlig ikke.. noen ganger før matteprøver har jeg behov for å "late vannet", men ikke "gjøre plass for mer mat".. føles mer som om vital muskelatur svikter og "motoren blir smurt" , tilsynelatende uten grunn.. men kan innen imorgen ta et eksperiment.. sjekke hvor vidt jeg må "kutte lasten" når jeg drikker kaffe og kjører i 70km/t i blinde på moped... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 egentlig ikke.. noen ganger før matteprøver har jeg behov for å "late vannet", men ikke "gjøre plass for mer mat".. føles mer som om vital muskelatur svikter og "motoren blir smurt" , tilsynelatende uten grunn.. men kan innen imorgen ta et eksperiment.. sjekke hvor vidt jeg må "kutte lasten" når jeg drikker kaffe og kjører i 70km/t i blinde på moped... Du burde kanskje satse på en karriere som synonymordbokforfatter? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroppenSomYrke Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Du burde kanskje satse på en karriere som synonymordbokforfatter? :-) takk for råd om videre utdanning.. tenkte noe i retning spinning-instruktør på SATS, men deilig å ha noe å falle tilbake på!! men for å holde oss til det konkrete... det er kaffe-"presset" jeg er nysgjerrig på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 takk for råd om videre utdanning.. tenkte noe i retning spinning-instruktør på SATS, men deilig å ha noe å falle tilbake på!! men for å holde oss til det konkrete... det er kaffe-"presset" jeg er nysgjerrig på... *kaster ballen videre til noen med peiling* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.