Gå til innhold

Spist litt ustekt svin i honduras..trikiner?

Anbefalte innlegg

Asmund1365380687
Skrevet

Heisann ! befinner meg for tiden i honduras og har nettopp inntatt et nydelig grillmaaltid med svin. da jeg var ferdig med aa spise oppdaget jeg at svinekjottet var raatt inne ved beinet(kun inne langs benkammen). Jeg kom paa aa ha lest i reisehaandboken min at man maatte passe godt paa at svinekjottet var gjennomstekt. Tror ikke det er snakk om noe saerlig mengder med ustekt kjott, men ble litt usikker og tenkte jeg skulle skrive inn her. Er det noen som hvet hvor reel faren er for aa bli smittet av trikiner i liknende tillfeller? bor jeg ta kontakt med en lokal lege? Hvet dette er e skudd ut i morket, men hadde satt pris paa aa faa noen svar.

Mange hilsener fra Asmund.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...