Gjest Skjønner ikke...1975 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nå har jeg slanket meg noen dager. Jeg er 29 år og veide 81 kg. Er 170 cm høy. Tenker at jeg skal ta av 10-15 kg. Jeg har aldri slanket meg tidligere. Har et avslappet forhold til det å ha litt å ta i , men nå føler jeg meg gansge oppblåst og klærne passet plutselig ikke. Jeg har slanket meg i 3 dager. Spiser ca 1200 kcal til dage. Drikker kaffe, drikker mye vann og ellers vanlig kost bare mye mindre. Egentlig spiste jeg ikke så veldig mye før heller, men er glad i mat og spesielt middagsretter med mye kjøtt og fet mat, sauser o.l. Nå skulle jeg veie meg igjen idag. Veier meg morgenen. Da viste vekten, samme vekt, 82.4. Jeg vet at man ikke får resultat så tidlig, men det burde vel indikere riktig vei iallefall. Ikke mer?? Skjønner ikke dette jeg. Vurderer å gå litt mer drastisk til verks å begynne på cambridge kuren heller. Bare begynne med det slik at jeg iallefall er litt igang. Noen som vet hvor lenge,(eller lite), jeg kan gå på dette før jeg ser vektnedgang? På forhånd takk til dere som kan gi meg noen ord :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 1200 pr dag? Du spiser altfor lite og kroppen går på sparebluss - den tror det er hungersnød og klamrer seg til det lille du putter i den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pix Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Kanskje du har drukket mer vann enn vanlig og derfor generelt har mer vann i kroppen? Det veier mye. Ellers tror jeg du trenger å spise litt mer. Det kan være som "mor i juni"(gratulerer!) sier, at kroppen sparer. Men enda viktigere er at du er villig til å kaste inn håndkledet etter 3 dager! istedenfor å bytte strategi etter så kort tid synes jeg heller du burde justere den du har valgt - til noe du kan leve med! Jeg skjønner selvsagt at det føles håpløst at du går opp etter en sånn innsats. Men la kroppen få tid til å omstille seg! Ellers er det jo lurt å trimme litt ved siden av, så kan du spise mer uten å legge på deg. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I know Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er umulig å få et resultat på 3 dager. du har et glykogenlager i kroppen som må tømmes før den reelle fettforbrenninga setter inn. Dette glykogenlageret som igjen binder vann forsvinner i løpet av den første uka og med det en god del vann, slik at du i begynnelsen går raskere ned i vannvekt. Fettetminsking kan du begynne å se etter i uke to. Ting tar tid. Det gjelder sunn slanking også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 1200 pr dag? Du spiser altfor lite og kroppen går på sparebluss - den tror det er hungersnød og klamrer seg til det lille du putter i den. Om 1200 kcal er for lite ,har sammenheng med om man er mann eller kvinne,hvor overvektig man er, og hvor mye man trener. Kroppen går ikke på sparebluss hvis du har en 7 til 10 kg overvekt, og trimmer moderat(en gåtur for eksempel)så sant du ikke har veldig høy forbrenning. Under 1000 kcal har du problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Om 1200 kcal er for lite ,har sammenheng med om man er mann eller kvinne,hvor overvektig man er, og hvor mye man trener. Kroppen går ikke på sparebluss hvis du har en 7 til 10 kg overvekt, og trimmer moderat(en gåtur for eksempel)så sant du ikke har veldig høy forbrenning. Under 1000 kcal har du problemer. OK? :-) dessuten så jeg ikke at det bare var snakk om 3 dager, så svaret mitt var nok uansett ikke det riktige. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 OK? :-) dessuten så jeg ikke at det bare var snakk om 3 dager, så svaret mitt var nok uansett ikke det riktige. :-) Helt enig! Jeg tror grensa går ved 1500kcal Hvis man virkelig vil ha et varig resultat så er det kun livstilsendring som gjelder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Pass på å ikke spise salt mat, dette binder vannet i kropppen. Nå drikker du kanskje også mer enn vanlig. I tillegg så kan du være i en periode hvor du går opp en kilo. Selv legger jeg på meg 1,5 kg nå jeg har EL og mensen, men det forsvinner av seg selv i løpet av noen dager. Vær tålmodig, IKKE vei deg mer enn en gang i uken, bruk heller målebånd en gang i uken, det er mer riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.