Gå til innhold

Tannlege i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en skrekkopplevelse hos en sadist av en tannlege i går, leter jeg etter en ny.

Noen som vet om en privat, dyktig tannlege i Oslo, som helst ikke koster skjorta?

Fortsetter under...

skorpionfisken
Skrevet

En privat, dyktig tannlege, som helst ikke koster skjorta?

heeeeheehehehehe

Unnskyld, jeg mente ikke å være ekkel. Helt sant. Men maken til motsetninger i en og samme setning. Tannleger er pr definisjon dyre og hvis de er dyktige i tillegg og har mange kunder.....

Skrevet

En privat, dyktig tannlege, som helst ikke koster skjorta?

heeeeheehehehehe

Unnskyld, jeg mente ikke å være ekkel. Helt sant. Men maken til motsetninger i en og samme setning. Tannleger er pr definisjon dyre og hvis de er dyktige i tillegg og har mange kunder.....

Klar over det..

Tenkte at det kanskje et sted der ute finnes en idealistisk tannlege som ikke liker å ruinere folk..

*hikste av latter*

Ok ok, drit i det med billig, en god en da! Forslag?

Så lenge jeg slipper rotfylling uten bedøvelse, er jeg nesten fornøyd :P

Gjest reklame?
Skrevet

Klar over det..

Tenkte at det kanskje et sted der ute finnes en idealistisk tannlege som ikke liker å ruinere folk..

*hikste av latter*

Tannlegehøyskolen er vel billig,og sikkert greit nok..

Ellers bruker jeg tannlege Guttulsrud på Furuset senter.Behagelig type!

Skrevet

Klar over det..

*hikste av latter*

Hvis det er smerte du er bekymret for har noen tannleger i Oslo (jeg vet kun om én: Sidsel Bibow) begynt å bruke det som kalles tryllestaven når de skal bedøve. Man slipper den ekle sprøyten, bedøvelsen sitter ikke i så lenge og man mister ikke følsomheten i lepper/kinn.

Noen tannleger har også begynt med tannbehandling med ozon, helt smertefritt, trenger ikke bedøvelse en gang. Jeg vet dessverre ikke om noen i Oslo, bare i Bærum (Østerås Tannlegekontor).

Skrevet

Hvis det er smerte du er bekymret for har noen tannleger i Oslo (jeg vet kun om én: Sidsel Bibow) begynt å bruke det som kalles tryllestaven når de skal bedøve. Man slipper den ekle sprøyten, bedøvelsen sitter ikke i så lenge og man mister ikke følsomheten i lepper/kinn.

Noen tannleger har også begynt med tannbehandling med ozon, helt smertefritt, trenger ikke bedøvelse en gang. Jeg vet dessverre ikke om noen i Oslo, bare i Bærum (Østerås Tannlegekontor).

Takk for tips!

Problemet mitt er at det er litt vanskelig å bruke bedøvelse på meg, fordi den vanligste typen de bruker, ikke fungerer på meg i det hele tatt.

Tannlegen i går ville ikke høre på det øret, hvilket som i praksis vil si at jeg hadde rotfylling uten bedøvelse.. I en nerve som ikke var død (slik hun trodde).

Skal sjekke om det er noen i Oslo som bruker de typene! Takk!

Annonse

Skrevet

Takk!

Gjest mor i juni
Skrevet

Seriøst - Ivar Sundsbø på Torshov. Har anbefalt ham til flere med tannlegeskrekk, og de har takket meg med tårer i øynene etterpå... (ikke meg de skal takke, da.. :-)

Han er utrolig behagelig og flink på pasientbehandling. Driver litt med healing og greier også..! Men det er ikke noe han prakker på deg hvis du ikke er interessert i slikt!

Anbefales på det sterkeste, hele svigerfamilien min bruker ham, og de er fra 23 til 90 år. :-)

Skrevet

Seriøst - Ivar Sundsbø på Torshov. Har anbefalt ham til flere med tannlegeskrekk, og de har takket meg med tårer i øynene etterpå... (ikke meg de skal takke, da.. :-)

Han er utrolig behagelig og flink på pasientbehandling. Driver litt med healing og greier også..! Men det er ikke noe han prakker på deg hvis du ikke er interessert i slikt!

Anbefales på det sterkeste, hele svigerfamilien min bruker ham, og de er fra 23 til 90 år. :-)

Tusen hjertelig takk! Det er jo like i nærheten av jobben, så jeg skal definitivt undersøke nærmere om han har kapasitet til å ta inn flere pasienter :)

Skrevet

Stian et-et-eller-annet på Aker Brygge. Ung, grei bergenser.

Gjest papirtiger
Skrevet

Tannlegehøyskolen er for de som har uendelig med ventetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...