Gå til innhold

Utlendinger mener norske kvinner er horer

Anbefalte innlegg

Gjest Norske medier/aviser medskyldig
Skrevet

Jeg blir så forbanna!Gjelder ikke presseetikk og god presseskikk når norske kvinner skal omtales i våre medier?

Vel slipper vi inn mange syke og fra barnsben av hjernevaskede utlendinger her i landet.Gutter/menn som har vokst opp med et forferdelig kvinnesyn.

Vi deler våre goder med dem, det minste vi kan forlange tilbake er at de respekterer vår kultur, våre lover og regler.

Det at bl.a Dagbldet kliner opp syke og misvisende sexoppslag på avisens førsteside, gjør ikke saken bedre.

Dagbladet skriver ting som: norske jenter er helt frigjorte, gjør alt, med hvem som helst, overalt bla bla bla....

Disse utsagnene stemmer ikke med flertallet.De fleste jentene/kvinnene er skikkelige og eier en viss moral og egenrespekt.Så hvor har verstingen Dagbladet alt dette sexstoffet fra?...fra 5% av norges kvinner?den ekstremt utfrika og frigjorte andelen kvinner som vanker i spesielle miljøer, ja helt sikkert.

Men det viktigste, hva tror mediene disse avisoppslagene gjør med utlendinger og andre utskudd som allerede har et farlig kvinnesyn? jo, det gir næring til at de blir enda mer forskrudd i hodet og begår enda flere overgrep.

Det finnes ingen unnskyldning for at noen begår overgrep, men media gjør vondt værre ved å gi misvisende og ukorrekte opplysninger som slike syke menn kan ta som en innvitt til å begå overgrep.

Avisene bør skjerpe seg, og pakket bør kastes ut av landet, og det bør bli enda strengere å få oppholdstillatelse.

Skrevet

En bør ikke spørre meg hva jeg mener om disse uansett.....

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hmmm.... en smule unyansert...?

Skrevet

Vel hvis du mener at jenter som er frigjorte ikke har moral og egenrespekt (noe som fremgår av innlegget ditt), er jeg ikke overvettes imponert over ditt kvinnesyn heller.

Skrevet

Selvfølgelig mener de det og de kommer aldri til å mene noe annet heller så lenge vi går i korte skjørt og ikke bruker skaut på hodet.

Gjest Jeg mente...
Skrevet

Vel hvis du mener at jenter som er frigjorte ikke har moral og egenrespekt (noe som fremgår av innlegget ditt), er jeg ikke overvettes imponert over ditt kvinnesyn heller.

Nei, det var ikke det jeg mente, andre kvinner gjør hva de vil for meg.

Det jeg mente var, at det er en liten del av norges kvinnelige befolkning som er så ekstremt frigjorte som Dagbladet ofte slår opp i sine sexsensasjonoppslag på førstesiden.

Dagbladet skriver det som om alle er slik og slik, når det kun er snakk om et fåtall av kvinnene.

Skal våre nye landsmenn tro på Dagbladet, så tror de at alle norske kvinner har sex med fremmede hvor som helst, og når som helst.Det stemmer ikke med virkeligheten, vi kvinner vet det er løgn og at det gjelder noen få kvinner som ikke representerer normale norske kvinners syn.

Begynner å få Dagbladet i vrangstrupen"urk".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...