Pappa Bjørn Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 En merkelig overskrift jeg skal innrømme det, men så er det ganske mange frekke nettmennesker også. Jeg vurdere altså å ta i mot en omplassert hund og ville søke på nett. Jeg gikk til denne siden: http://www.allevalper.com/ Her var det dog ikke hunder, men du kan bli linket til Cute Chubby Nadines hjemmeside. Noen som vet om Nadine er stueren og har godt gemytt?*L* 0 Siter
Gjest nynne *rødme* Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 renslig? de slikker seg jo selv da.... 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 DÆVEN DØTTE. det poppa opp MASSE skræv! - Husj deg ut! 0 Siter
Gjest selje Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 renslig? de slikker seg jo selv da.... En gang lette jeg på nettet etter alzheimerbeskrivelse for en nabo, da jeg brukte søkeordet senile i håp om å finne noe engelskspråklig, datt det ned sånt: "Look, Granny nude! White hair!" Nei, jeg klikket ikke på Granny, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.