Gå til innhold

Oppussing

Gjest kjerringa mot strømmen

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Dette innlegget er også postet på forum foreldre småbarn.

Jeg skal pusse opp rommene til jentene mine. De skal ha samme farge da de ligger vegg i vegg og dørene stort sett står åpne ved siden av hverandre. Møblene er stort sett oljet furu (ikke for mørkbeiset, men ikke av den lyse furu-typen). Hvilken farge ville du forslå at jeg skal male panelen med? Gult har vi "brukt opp" så jeg lurer på om dere har noen andre fine farger å foreslå? Vi har brukt hvitveis (kan anbefales!) på rommene deres på hytta, men det blir litt mye å ha samme fargen hjemme. Taket er malt i antikk-hvit.

På det ene rommet er det en skyvedørsgarderobe som har eikefronter (sikkert foliert - tror jeg). Kan jeg male den ev. sette tapet på den? Det er en dobbel dør og jeg føler at den er så mørk og dominerende i det lille rommet. Dessuten er rommet smalt og vil virke litt større hvis jeg får en lys farge/tapet på skapdørene. Noen med erfaring i å pusse opp skyvedører ? Speil er ikke aktuelt - det vil ikke passe på dette rommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...