Gjest f&/%/&%/smakt Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Til en side som heter "about:blank" og der er det masse seartch muligheter. Jeg endrer og endrer til startsiden.no, men når jeg skal ha opp et nytt vindu-VIPS så kommer den andre s iden. Hva gjør jeg? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 I innstillingene må du krysse av for at nettleseren skal bruke siden du oppgir, i stedet for en blank side. 0 Siter
Gjest f&/%/&%/smakt Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 I innstillingene må du krysse av for at nettleseren skal bruke siden du oppgir, i stedet for en blank side. Siden er ikke blank, det er en søkeside på engelsk.Men i adressefeltet står det about:blank Og jeg har endret det i innstillingene.... 0 Siter
citoyen Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Siden er ikke blank, det er en søkeside på engelsk.Men i adressefeltet står det about:blank Og jeg har endret det i innstillingene.... 1. Last ned og kjør Ad-Aware og Spybot, la dem fjerne spyware den finner 2. Sett startsiden tilbake til det du vil ha 3. Tøm cookies og midlertidige filer i Internet Explorer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.