Gjest f2 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Har hatt valpen min nå i en uke.Det har oppstått noe som gjør at jeg mulig må reise bort i over et døgn. Min søster har tilbudt seg å passe hunden,men det blir likevel nytt miljø og nye og forholde seg til. Er dette noe som absolutt frarådes? Det er mulig jeg revurderer å reise. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Var det meg, ville jeg ikke reist. En uke etter at vi fikk ny hund, sov jeg fortsatt på kjøkkenet sammen med henne om natten. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Søstern din kan passe hunden et døgn. Vi passet hunden til svigermor etter bare en ukes tid - det gikk kjempefint. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 kan din søster være hos deg det døgnet, slik at han ikke får en ny plass i tilegg til nye folk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.