Gå til innhold

Stripete klær

Gjest ingen moteekspert akkurat

Anbefalte innlegg

Gjest ingen moteekspert akkurat
Skrevet

Skal i 50-årsdag til helga, og kjøpte nytt antrekk i dag. Kjøpte en sånn sort bukse med tynne tynne hvite/grå striper, sånn som dressbukser ofte ser ut. I tillegg kjøpte jeg et hvit skjorte med tynne sorte striper, og noen få tynne sølv-striper. Syntes selv at det så flott ut sammen, men plutselig begynte jeg å lure på om man kanskje egentlig ikke bør bruke striper både oppe og nede.

Passer det kanskje bedre med en sort skjorte?

Skrevet

Hvis det er tynne striper gjør det ikke noe. Bare fint synes jeg, men hvis det er striper ala Obelix sin bukse...ja da ville jeg vært mer forsiktig. Du syntes det var pent, det er det viktigste.

Gjest ikke moteekspert akkurat
Skrevet

Hvis det er tynne striper gjør det ikke noe. Bare fint synes jeg, men hvis det er striper ala Obelix sin bukse...ja da ville jeg vært mer forsiktig. Du syntes det var pent, det er det viktigste.

Det er sånne striper som ikke syns på lang avstand. Da ser det bare ut som hvit skjorte og sort bukse.

Men da tar jeg det på meg jeg :)

Skrevet

Hørtes kjempefint ut synes jeg!

*ønsker meg sånn* :o)

Skrevet

Høres fint ut det, men litt maskulint? Kanskje penere med en litt mer feminin topp. Men det var jo ikke det du spurte om :-)

Gjest ikke moteekspert akkurat
Skrevet

Høres fint ut det, men litt maskulint? Kanskje penere med en litt mer feminin topp. Men det var jo ikke det du spurte om :-)

Den er innsvinget og kort i ermene, kjempefeminin :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...