Gjest ingen moteekspert akkurat Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Skal i 50-årsdag til helga, og kjøpte nytt antrekk i dag. Kjøpte en sånn sort bukse med tynne tynne hvite/grå striper, sånn som dressbukser ofte ser ut. I tillegg kjøpte jeg et hvit skjorte med tynne sorte striper, og noen få tynne sølv-striper. Syntes selv at det så flott ut sammen, men plutselig begynte jeg å lure på om man kanskje egentlig ikke bør bruke striper både oppe og nede. Passer det kanskje bedre med en sort skjorte? 0 Siter
Carwing Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvis det er tynne striper gjør det ikke noe. Bare fint synes jeg, men hvis det er striper ala Obelix sin bukse...ja da ville jeg vært mer forsiktig. Du syntes det var pent, det er det viktigste. 0 Siter
Gjest ikke moteekspert akkurat Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvis det er tynne striper gjør det ikke noe. Bare fint synes jeg, men hvis det er striper ala Obelix sin bukse...ja da ville jeg vært mer forsiktig. Du syntes det var pent, det er det viktigste. Det er sånne striper som ikke syns på lang avstand. Da ser det bare ut som hvit skjorte og sort bukse. Men da tar jeg det på meg jeg 0 Siter
annete Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hørtes kjempefint ut synes jeg! *ønsker meg sånn* ) 0 Siter
serendipity Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Høres fint ut det, men litt maskulint? Kanskje penere med en litt mer feminin topp. Men det var jo ikke det du spurte om :-) 0 Siter
Gjest ikke moteekspert akkurat Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Høres fint ut det, men litt maskulint? Kanskje penere med en litt mer feminin topp. Men det var jo ikke det du spurte om :-) Den er innsvinget og kort i ermene, kjempefeminin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.