Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg har tenkt å hamstre altså men er det noe jeg virkelig bør huske på å kjøpe når jeg skal på Rema i morgen?

Jeg har ikke tid til å se på tv for tiden, jeg er så opptatt her inne :o)

Gjest Saigon
Skrevet

Ingen vits å hamstre. Du får alttids varene du trenger i Coop kjeden. Så bare gå på Rema i morgen du og kjøp det du trenger.

Skrevet

Ingen vits å hamstre. Du får alttids varene du trenger i Coop kjeden. Så bare gå på Rema i morgen du og kjøp det du trenger.

Takk. Jeg har virkelig ikke giddet å lest om streiken.

Coop har i vært fall god loff :o) men hvor er nærmeste *tenker hardt akkurat nå*

Skrevet

Takk. Jeg har virkelig ikke giddet å lest om streiken.

Coop har i vært fall god loff :o) men hvor er nærmeste *tenker hardt akkurat nå*

Coop Obs på Løren.

Skrevet

Coop Obs på Løren.

Der handler mora og faren min så det er uaktuelt. Orker ikke se deres gedigne matvogn mot min halvtomme :o(

Skrevet

Der handler mora og faren min så det er uaktuelt. Orker ikke se deres gedigne matvogn mot min halvtomme :o(

:o(

Tror ikke du skal være redd for matstreiken, jeg driter i den hvertfall. Så får vi heller sulte sammen.

Skrevet

:o(

Tror ikke du skal være redd for matstreiken, jeg driter i den hvertfall. Så får vi heller sulte sammen.

Tenkte mest på dopapir og smør på skiva. Resten kan være det samme.

Og om det var noe virkelig viktig jeg hadde glemt.

Jeg tror ikke den streiken varer lenge.

Skrevet

*ler* tenkte hamstre jeg nå...du vet, de små nydelige pelsdottene...

skulle si "joda, verdens hærligste kjæledyr...men lever kort...og bla.bla.bla...

men du skulle altså ikke ha en slik dott...men mat...

sukker, kaffe, the, toalettpapir, tampax/ob/bind...

er vel noe av det som er litt surt å gå tom for...også tobakk dha...he he

Ha en fin handletur...

:)

Skrevet

- men Rema er jo ikke i Coop, da! ;-))

Skrevet

*ler* tenkte hamstre jeg nå...du vet, de små nydelige pelsdottene...

skulle si "joda, verdens hærligste kjæledyr...men lever kort...og bla.bla.bla...

men du skulle altså ikke ha en slik dott...men mat...

sukker, kaffe, the, toalettpapir, tampax/ob/bind...

er vel noe av det som er litt surt å gå tom for...også tobakk dha...he he

Ha en fin handletur...

:)

Jeg trodde også at dette var et innlegg om de små "rottene"! *S*

Du har jo nevnt det viktigste: Kaffe og dopapir!!

Og for den som har bleiebarn er jo bleier superviktig.

Men ellers så støtter jeg det som er sagt lenger ned om at det er ingen vits i å hamstre - gå på Coop! (Dvs Obs, Prix, Mega)

Skrevet

I går var det tomt for brød på Kiwi og Rema. Det var også tomt for barnebleier på en av dem. Ikke at jeg har bruk for det altså, men sambo registrerte det.

Skrevet

Dopapir er det jo kjedelig å komme i manko for. Jeg har "hamstra" bleier og dasspapir...

Mel, gjær og sukker er vel ogsp greitt å ha i hus.

Og pils hvis du trenger det da...................

hare1365380455
Skrevet

Tror ikke vi trenger å hamstre.. Jeg handler i alle fall som vanlig.

Gjest mor i juni
Skrevet

Å, jeg trodde du mente hamstre, som i de små gnagerne.

*tusler ut av tråden igjen*

skorpionfisken
Skrevet

Å, jeg trodde du mente hamstre, som i de små gnagerne.

*tusler ut av tråden igjen*

heeehheeehehehe

Det gjorde jeg også, og gjorde meg klar til å øse ut av min erfaring om de smådjevlene...

Gjest mor i juni
Skrevet

heeehheeehehehe

Det gjorde jeg også, og gjorde meg klar til å øse ut av min erfaring om de smådjevlene...

Som at de gnager hull bak sofaen og gjemmer seg der med et arsenal av hundemat? :-)

skorpionfisken
Skrevet

Som at de gnager hull bak sofaen og gjemmer seg der med et arsenal av hundemat? :-)

- og plager livet av deg om natta med et avsinnig løp i de hersens knirkende og pipende hjulene.

Skrevet

ER det nødvendig da? Kan du ikke bare gå på Rimi eller en av de andre som ikke streiker? Eller???

Skrevet

ER det nødvendig da? Kan du ikke bare gå på Rimi eller en av de andre som ikke streiker? Eller???

Er ikke så lett det. Det er liksom Rema og Spar som passer best her jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...