laguna1365380434 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ligger på http://smalsak.com Kan ikke dere se på den og si at den er kjeeempefin da? Det hadde vært hyggelig altså! Jeg er foresten laguna der også. Den blir oppdatert hver 14 dag Enda er den litt løs i profilen og slikt, men den kommer seg fra uke tiluke;-) Personlig har jeg ikke så mye inne enda, men kommer sterkt tilbake ved neste oppdatering. (ikke nå mandag, men neste) Ta en kikk da vel! :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Merkelig side. (kompliment) Men flott utarbeidet, aldeles. Mye godt designarbeide der. Savnet bilde av deg :-). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Merkelig side. (kompliment) Men flott utarbeidet, aldeles. Mye godt designarbeide der. Savnet bilde av deg :-). Takk! :-) Flott at du gadd å kikke på den! Både de resterende bildene(jeg som er sær og ikke aksepterer ett hvilket som helst gammelt festbilde e.l) og nytt stoff kommer neste mandag.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.