Gå til innhold

Bad news for rødemafiaen

Anbefalte innlegg

For de som tror at Kerry vil forandre USAs Midtøsten-politikk; tro om igjen. I forrige uke ga Bush full støtte til Ariel Sharons planer om å annektere områdene som ble erobret og okkupert etter seksdagerskrigen.

Søndag kom Kerry på banen og støttet den sittende presidenten ubetinget. Det var godt å høre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144337-bad-news-for-r%C3%B8demafiaen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan jo bare håpe at han tar til vettet.

Jeg ville ikke holdt pusten, var jeg deg. Dette viser bare at den spliden som rødemafiaen forsøker å innbille folk her hjemme egentlig bare er marxistenes våte drømmer.

Hitler og hans «hoff» fikk de samme våte drømmene da nyheten om Roosevelts død spredte seg i dårekisten under Rikskanseliet i mars 1845. Og vi ser det også i Irak; det fremstilles som alt er kaos og ute av kontroll fordi en gjeng rabiate sunni-muslimer fra Saddams heiagjeng og Al Qaeda klarer å sette av et par bomber og drepe noen få sivile og soldater. Big deal.

Jeg spår mange politiske backlash for din ideologi i fremtiden, sør. Forsteinede marxistiske analysemodeller er gått ut på dato i 2004.

Jeg ville ikke holdt pusten, var jeg deg. Dette viser bare at den spliden som rødemafiaen forsøker å innbille folk her hjemme egentlig bare er marxistenes våte drømmer.

Hitler og hans «hoff» fikk de samme våte drømmene da nyheten om Roosevelts død spredte seg i dårekisten under Rikskanseliet i mars 1845. Og vi ser det også i Irak; det fremstilles som alt er kaos og ute av kontroll fordi en gjeng rabiate sunni-muslimer fra Saddams heiagjeng og Al Qaeda klarer å sette av et par bomber og drepe noen få sivile og soldater. Big deal.

Jeg spår mange politiske backlash for din ideologi i fremtiden, sør. Forsteinede marxistiske analysemodeller er gått ut på dato i 2004.

Du skriver: "er marxistenes våte drømmer"

Så er du igang igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...