musikeren Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Det blei posta mange ganger gitt! Ikke bare jeg som har hatt det problemet, ser jeg. Jaja. Viktige ting kan ikke sies mange nok ganger. 0 Siter
Gjest spiser bønner i salaten Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Ja.. Jeg kan forresten spise så mye bønner osv. jeg vil uten å få luft i magen. Men mannen min fiser dagen lang! Irriterende, men han sier det er normalt. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Ja.. Jeg kan forresten spise så mye bønner osv. jeg vil uten å få luft i magen. Men mannen min fiser dagen lang! Irriterende, men han sier det er normalt. Jeg henger meg på pga en for meg meget interessant detalj: Alle! sier at kylling er slik en mild spise, at det er for syke og svake også. Jeg får alltid mageknip av kylling! Og da jeg fikk valget mellom fisk og kylling på sykehuset, sa jeg akkurat det til sykepleieren: at jeg kom til å daue av knip om jeg skulle spise kylling med magen full av sting. - Ja, det er jammen rart at kylling regnes som skånekost, mumlet hun og var på mitt parti. Mens i heimen her tror man ikke på dette. Kylling er ikke noe man får knip og promper av. Pøh! 0 Siter
musikeren Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Ja.. Jeg kan forresten spise så mye bønner osv. jeg vil uten å få luft i magen. Men mannen min fiser dagen lang! Irriterende, men han sier det er normalt. Nja... Normalt og normalt. Som jeg er inne på kommer det selvsagt helt an på hva en spiser:-) Imponerende det med bønnene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.